Resume from October 2, 2019

Барчан Андрій

Руководитель отдела закупок

Full-time.

Age:
40 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Заступник директора з операційної діяльності

from 08.2018 to now (1 year 2 months)
ТзОВ "Шувар", Львів (Торговий комплекс)

Формування бюджету операційних витрат ТзОВ «Шувар» та контроль його дотримання.

Організація роботи і ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів та виробничих одиниць.

Організація експлуатації/обслуговування систем підприємства ( система вентиляції та кондиціонування ;система «холодопостачання» холодної галереї ТК «Шувар» ; система підрахунку відвідувачів; система ІТП ; система водопостачання ). Укладання та обслуговування договорів на ТО та ремонт відповідних систем з підрядними організаціями.

Проведення конкурсів/тендерів з вибору постачальників товаро-матеріальних цінностей та послуг для потреб підприємства. Укладання та обслуговування договорів постачання матеріалів(послуг). Контроль здійснених оплат згідно рахунків, організація постачання ТМЦ, дотримання умов договорів поставки/послуг для потреб підприємства.

Організація експлуатації/обслуговування ліфтів та ескалаторів підприємства. Укладання та обслуговування договорів на ТО та ремонт з підрядними організаціями.

Організація, укладання та обслуговування договорів сервітуту з телекомунікаційними провайдерами , присутніми в ТК «Шувар».

Організація експлуатації/обслуговування пожежних систем (протипожежна система, система димовидалення, система пожежогасіння) ТК «Шувар». Укладання та обслуговування договорів на ТО та ремонт даних систем з підрядними організаціями.

Організація експлуатації, обслуговування та здійснення поточних/капітальних ремонтних робіт ТК «Шувар».

Співпраця з проектною компанією під час здійснення реконструкцій та капітальних ремонтів/будівництв в ТК. Супровід відповідної технічної документації.

Організація прибирання території ТК «Шувар». Укладання та обслуговування договорів з клінінговою компанією.

Укладання та обслуговування договорів оренди для потреб ТзОВ "Шувар".

Реалізація проекту системи антиобледеніння в ТК. Укладання та обслуговування договорів на встановлення системи та її ТО.

Реалізація проекту з компанією «Київстар» - покращення якості мобільного зв'язку на території

ТК «Шувар».Підписання договору розміщення обладнання та контроль виконання його умов.

Реалізація проекту по забезпеченню безкоштовним Wi-Fi ТК «Шувар».

менеджер з адміністративної діяльності дирекція з підтримки бізнесу

from 11.2015 to now (3 years 11 months)
ПрАТ "Фарлеп-Інвест", Львов (телекомунікації)

Формування бюджету адміністративно-господарських витрат західного регіону та контроль його дотримання.
Ведення звітності по використанню паливно-мастильних матеріалів автотранспортом регіону. Укладання та обслуговування договорів страхування автотранспорту регіону.
Організація експлуатації, обслуговування та здійснення ремонтних робіт автотранспорту регіону. Організація та контроль роботи водіїв регіону.
Укладання та обслуговування договорів оренди офісних приміщень. Контроль та здійснення своєчасних платежів за оренду приміщень та утримання майна компанії. Організація прибирання, поточних та капітальних ремонтів приміщень регіону.
Організація роботи діловодної служби, загальний контроль документообігу у регіоні.
Організація роботи працівників західного регіону дирекції з підтримки бізнесу та контроль виконання обов”язків співробітників.

Начальник адміністративно-господарського відділу Західної Філії ПрАТ «Фарлеп-Інвест».

from 02.2013 to 10.2015 (2 years 8 months)
ПрАТ "Фарлеп-Інвест", Львов (телекомунікації)

Проведення конкурсів/тендерів з вибору постачальників товаро-матеріальних цінностей та послуг для потреб підприємства. Укладання та обслуговування договорів постачання матеріалів(послуг). Контроль здійснених оплат згідно рахунків,організація постачання ТМЦ, дотримання умов договорів поставки.
Організація роботи складу,проведення інвентаризацій складських запасів філіалу.
Формування бюджету адміністративно-господарського відділу та контроль його дотримання.
Ведення звітності по використанню паливно-мастильних матеріалів автотранспортом філіалу. Укладання та обслуговування договорів страхування автотранспорту філіалу.
Організація експлуатації,обслуговування та здіснення ремонтних робіт автотранспорту філіалу. Організація та контроль роботи водіїв філіалу.
Укладання та обслуговування договорів оренди офісних приміщень.Контроль та здійснення своєчасних платежів за оренду приміщень та утримання майна компанії. Організація прибирання,поточних та капітальних ремонтів приміщень філіалу.
Організація роботи діловодної служби,загальний контроль документообігу у філії.
Організація роботи працівників відділу та контроль виконання обов”язків співробітників.

2014р. - кращий працівник ЗФ ПрАТ "Фарлеп-Інвест".


Education

Львівський Національний Університет „Львівська Політехніка”

Електромеханічний факультет, спеціальність „Електромеханічні системи автоматизації та електропривід”, Львов
Higher, from 09.1996 to 12.2001 (5 years 3 months)


Additional education

„Формування сучасної управлінської культури” у м.Севастополь (філія ВАТ «Укртелеком» „Центр післядипломної освіти”). (2007р., місячні курси)


Professional and other skills

Computer skills
–робота в управлінській системі SAP ;


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — average
  • English — beginner

Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: