Резюме від 18 січня 2023 PRO

Андрій

Руководитель отдела закупок

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з операційної діяльності

з 08.2018 по нині (5 років 9 місяців)
ТзОВ "Шувар", Львів (Торговий комплекс)

Формування бюджету операційних витрат ТзОВ «Шувар» та контроль його дотримання.

Організація роботи і ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів та виробничих одиниць.

Організація експлуатації/обслуговування систем підприємства ( система вентиляції та кондиціонування ;система «холодопостачання» холодної галереї ТК «Шувар» ; система підрахунку відвідувачів; система ІТП ; система водопостачання ). Укладання та обслуговування договорів на ТО та ремонт відповідних систем з підрядними організаціями.

Проведення конкурсів/тендерів з вибору постачальників товаро-матеріальних цінностей та послуг для потреб підприємства. Укладання та обслуговування договорів постачання матеріалів(послуг). Контроль здійснених оплат згідно рахунків, організація постачання ТМЦ, дотримання умов договорів поставки/послуг для потреб підприємства.

Організація експлуатації/обслуговування ліфтів та ескалаторів підприємства. Укладання та обслуговування договорів на ТО та ремонт з підрядними організаціями.

Організація, укладання та обслуговування договорів сервітуту з телекомунікаційними провайдерами , присутніми в ТК «Шувар».

Організація експлуатації/обслуговування пожежних систем (протипожежна система, система димовидалення, система пожежогасіння) ТК «Шувар». Укладання та обслуговування договорів на ТО та ремонт даних систем з підрядними організаціями.

Організація експлуатації, обслуговування та здійснення поточних/капітальних ремонтних робіт ТК «Шувар».

Співпраця з проектною компанією під час здійснення реконструкцій та капітальних ремонтів/будівництв в ТК. Супровід відповідної технічної документації.

Організація прибирання території ТК «Шувар». Укладання та обслуговування договорів з клінінговою компанією.

Укладання та обслуговування договорів оренди для потреб ТзОВ "Шувар".

Реалізація проекту системи антиобледеніння в ТК. Укладання та обслуговування договорів на встановлення системи та її ТО.

Реалізація проекту з компанією «Київстар» - покращення якості мобільного зв'язку на території

ТК «Шувар».Підписання договору розміщення обладнання та контроль виконання його умов.

Реалізація проекту по забезпеченню безкоштовним Wi-Fi ТК «Шувар».

менеджер з адміністративної діяльності дирекція з підтримки бізнесу

з 11.2015 по нині (8 років 6 місяців)
ПрАТ "Фарлеп-Інвест", Львов (Телекомунікації, зв'язок)

Формування бюджету адміністративно-господарських витрат західного регіону та контроль його дотримання.
Ведення звітності по використанню паливно-мастильних матеріалів автотранспортом регіону. Укладання та обслуговування договорів страхування автотранспорту регіону.
Організація експлуатації, обслуговування та здійснення ремонтних робіт автотранспорту регіону. Організація та контроль роботи водіїв регіону.
Укладання та обслуговування договорів оренди офісних приміщень. Контроль та здійснення своєчасних платежів за оренду приміщень та утримання майна компанії. Організація прибирання, поточних та капітальних ремонтів приміщень регіону.
Організація роботи діловодної служби, загальний контроль документообігу у регіоні.
Організація роботи працівників західного регіону дирекції з підтримки бізнесу та контроль виконання обов”язків співробітників.

Начальник адміністративно-господарського відділу Західної Філії ПрАТ «Фарлеп-Інвест».

з 02.2013 по 10.2015 (2 роки 8 місяців)
ПрАТ "Фарлеп-Інвест", Львов (Телекомунікації, зв'язок)

Проведення конкурсів/тендерів з вибору постачальників товаро-матеріальних цінностей та послуг для потреб підприємства. Укладання та обслуговування договорів постачання матеріалів(послуг). Контроль здійснених оплат згідно рахунків,організація постачання ТМЦ, дотримання умов договорів поставки.
Організація роботи складу,проведення інвентаризацій складських запасів філіалу.
Формування бюджету адміністративно-господарського відділу та контроль його дотримання.
Ведення звітності по використанню паливно-мастильних матеріалів автотранспортом філіалу. Укладання та обслуговування договорів страхування автотранспорту філіалу.
Організація експлуатації,обслуговування та здіснення ремонтних робіт автотранспорту філіалу. Організація та контроль роботи водіїв філіалу.
Укладання та обслуговування договорів оренди офісних приміщень.Контроль та здійснення своєчасних платежів за оренду приміщень та утримання майна компанії. Організація прибирання,поточних та капітальних ремонтів приміщень філіалу.
Організація роботи діловодної служби,загальний контроль документообігу у філії.
Організація роботи працівників відділу та контроль виконання обов”язків співробітників.

2014р. - кращий працівник ЗФ ПрАТ "Фарлеп-Інвест".

Освіта

Львівський Національний Університет „Львівська Політехніка”

Електромеханічний факультет, спеціальність „Електромеханічні системи автоматизації та електропривід”, Львов
Вища, з 1996 по 2001 (5 років 3 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

„Формування сучасної управлінської культури” у м.Севастополь (філія ВАТ «Укртелеком» „Центр післядипломної освіти”).

2007р., місячні курси

Знання і навички

САПР

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: