Resume from April 20, 2023 PRO

Олексій

Помічник, асистент керівника, офіс-менеджер, керівник call-центру, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник центру роботи з клієнтами

from 09.2021 to 03.2022 (6 months)
"Дімако Словакія", Київ (Транспорт, логістика)

- Організація київського офісу компанії "з нуля".
- Створення контактного центру.
- Технічне та кадрове оснащення.
- Керування роботою підрозділу та безпосередня робота з клієнтами (транспортні компанії Європи). Робота з "холодною" та "гарячою" базами клієнтів за допомогою телефонії, месенджерів, інтернет-ресурсів і т.ін.
- Ведення всього виробничого процесу в CRM Bitrix24

Директор контактного центру / IT-директор

from 06.2007 to 10.2018 (11 years 4 months)
ТОВ "Скайінформ" / ТОВ "Скайконтакт", Київ (Аутсорсинговий контактний центр)

Задачі з ІТ:

- Створення "з нуля" двох контактних центрів на серверах та програмному забезпеченні AVAYA, Cisco, NICE та ін., а також з використанням хмарної АТС та CRM. Робота з Microsoft Dynamics CRM.
- Побудова технічної інфраструктури компанії. СКС, телефонія, локальні комп'ютерні мережі, побудова ЦОВ (IVR, CRM, HelpDesk, системи збору, обліку та зберігання інформації).
- Побудова каналів взаємодії з клієнтами (VoIP-телефонія, WEB відео-чат, IVR, мобільний зв'язок, E-mail, чат-бот, ITR, SMS, соц. мережі, моб. додатки...)
- Організація віддалених робочих місць, системи автоматичного навчання та тестування.
- Встановлення та налагодження ПЗ робочих станцій, серверів. Апаратне та програмне забезпечення роботи комп'ютерної техніки, серверів, мереж.
- Адміністрування та робота з контентом WEB-сайтів аеропорту «Бориспіль», Асоціації аеропортів України, «Національної авіадовідки».
- Розробка програм внутрішнього застосування (програми аналізу та звітності, конвертори, програма роботи з базою знань та ін.)
- Створення WEB-сайту компанії, рекламних банерів, візиток, плакатів, презентацій та ін. за допомогою Adobe Photoshop та інших графічних редакторів.

Задачі з керівництва КЦ:

- Організація та контроль роботи компанії в цілому.
- Пошук клієнтів, підготовка та проведення презентацій, підписання договорів, звітність та первинна бухгалтерія.
- Пошук та підбір персоналу, проведення інтерв'ю, графіки роботи, навчання, формування груп та підрозділів. Табелі робочого часу та розрахунок ЗП співробітників.
- Питання результативності та ефективності (КРІ), мотиваційні програми, раціоналізація, контроль дотримання SLA з замовниками.
- Статистика, аналітика, планування.
- Повний документообіг компанії

Начальник відділу ІТ

from 01.2002 to 09.2005 (3 years 8 months)
Державна служба автомобільних доріг України. Українське Державне виробничо-технологічне підприємство «Укрдортехнологія», Київ (Будівництво та утримання автомобільних доріг)

- Організаційне, науково-методичне та технічне керівництво науково-дослідних, конструкторських та інших робіт відділу.
- Розробка проектів перспективних та річних планів роботи відділу щодо впровадження сучасних інформаційних технологій на підприємстві.
- Розробка тех. завдань, календарних планів, техніко-економічних обґрунтувань.
- Координація розробок алгоритмів та програм.
- Управління технічним та програмним супроводом комп'ютерної та офісної техніки, встановленням та адмініструванням локальних комп'ютерних мереж, телефонія.
- Технічний та програмний супровід науково-практичних семінарів, конференцій, виставок.

Керівник дев'яти наукових розробок у галузі програмного забезпечення, зареєстрованих в УкрІНТЕІ.

Education

Національний авіаційний університет

Факультет інформатики та обчислювальної техніки. Кафедра автоматизованих систем управління технологічними процесами., Київ
Higher, from 1997 to 2003 (6 years)

Стационар. Магистратура

Ліцей "Наукова зміна"

Економічне відділення, Київ
Specialized secondary, from 1994 to 1997 (3 years)

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Досвід роботи керівником та помічником керівника. Адміністративні обовязки, документообіг, первинна бухгалтерія. Досвід більше 20 років в сфері контактних центрів у якості оператора, супервайзера, директора, ІТ-директора. Побудова з "нуля" чотирьох call-центрів, технічне та кадрове супроводження, розробка ТЗ, маршрутизація, алгоритми, скрипти, аналітика, КРІ, статистика, звітність, робота з різними CRM-системами,... Впровадження телефоніїї, VoIP, CRM, HelpDesk, DB, адміністрування робочих станцій, мереж, серверного обладнання, ПЗ...

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: