Resume from October 1, 2019

Змієвька Софія Михайлівна

Менеджер з бухгалтерського обліку та аудиту, секретар, оператор, 10 000 UAH

Full-time.

Age:
26 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Бухгалтер

from 04.2019 to now (6 months)
КНП "Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської області", Черкаси (медицина)

Основи і правила ведення первинного бухгалтерського документообігу, положення і стандартів бухгалтерського обліку, кадрова документації. Обов'язки: Обробка первинної документації, облік товарно-матеріальних цінностей, збір і контроль первинних бухгалтерських документів. Ведення взаєморозрахунків в управлінському обліку. Ввічливе спілкування,
грамотна мова і чітка дикція.
Вільно розмовляю російською культури та мови
впевнений користувач ПК та MS Office (Word, Excel, OneNote).
можливість забезпечити тишу під час розмови
обробка первинної документації
облік товарно-матеріальних цінностей
збір і контроль первинних бухгалтерських документів


Education

Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут

Факультет: Банківська справа, Специализація: Економіка і фінанси, Черкаси
Higher, from 09.2017 to 12.2018 (1 year 3 months)

Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут (2014р.)
Отриманий диплом магістр.
Тема дипломної роботи: «Антикризове управління банком»
Набуті професійні навички:
За час навчання та виробничої практики набула навичок самостійного прийнятя складних рішень, компьютерних навичок, аналізу інформації, реєструвати фінансові операції і відображати ці дії на рахунках, складати облікові реєстри, надавати оперативну інформацію для прийняття фінансових рішень; складати фінансову звітність, проводити аналіз, встановлювати повноту і правильність звітних показників; вести облік матеріальних фондів, показників з праці та заробітної плати; розраховувати фонди заробітної плати і чисельність робітників; вживати заходи щодо усунення організаційних, економічних і фінансових , виявлених під час перевірки або контролю, недоліків керування власним часом
Знаю роботу з проведення фінансових розрахунків, звітів та ведення первинної документації по нарахуванню заробітної плати.
Досвід практичної роботи:
За час навчання проходила виробничу практику у АТ «ПриватБанк»
Посада: оператор 1С,бухгалтер, секретарь, помічник головного бугалтера


Additional information

Додаткові відомості:
• Знання спеціалізованих компьютерних програм 1С Бухгалтерія; Бест-звіт; Ліга-закон. Пакет программ MS Office (Word, Excel, Access).
• Знання іноземних мов: українська, російська, английська, португальська.
• Акуратність, уважність, оперативність, аналітичне мислення, добре розвинена оперативна та смислова пам'ять, відповідальність;
• Раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці;
• дотримання норм технологічного процесу; креативність;
• Комунікабельність;
• Посидючість, стійкість до стресу, надійність, сумлінність.
• Хобі: компьютери, робота в інтернет, продовження навчаня, отримати освіту психолога і журналіста.
• На цей час закінчила у Державному вищому навчальному закладі «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут бажаю отримати повну вищу освіту – магістра. Зараз тема диплому «Антикризове управління банком».


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: