Resume from February 25, 2022 PRO

Софія

Менеджер з бухгалтерського обліку, аудиту, секретар, оператор

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер II категорії

from 12.2020 to 01.2021 (1 month)
КП "Спортивний комплекс "Будівельник", Черкаси (послуги пов'язані зі спортом, фінансові питання компанії)

Обовязки:
- виписка та опрацювання первинної документації;
- здійснення коригувань документів у системі;
- знання програми 1С 8;
- складання та здача статистичної звітності з праці та ЗП.

Бухгалтер

from 04.2019 to 07.2020 (1 year 3 months)
КНП "Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської області", Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основи і правила ведення первинного бухгалтерського документообігу, положення і стандартів бухгалтерського обліку, кадрова документації. Обов'язки: Обробка первинної документації, облік товарно-матеріальних цінностей, збір і контроль первинних бухгалтерських документів. Ведення взаєморозрахунків в управлінському обліку. Ввічливе спілкування,
грамотна мова і чітка дикція.
Вільно розмовляю російською культури та мови
впевнений користувач ПК та MS Office (Word, Excel, OneNote).
можливість забезпечити тишу під час розмови
обробка первинної документації
облік товарно-матеріальних цінностей
збір і контроль первинних бухгалтерських документів

Education

Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут

Факультет: фінанси, банківська справа, страхування, Черкаси
Higher, from 2017 to 2018 (1 year 3 months)

Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут (2018р.)
Отриманий диплом магістр.
Тема дипломної роботи: «Антикризове управління банком»
Набуті професійні навички:
За час навчання та виробничої практики набула навичок самостійного прийнятя складних рішень, компьютерних навичок, аналізу інформації, реєструвати фінансові операції і відображати ці дії на рахунках, складати облікові реєстри, надавати оперативну інформацію для прийняття фінансових рішень; складати фінансову звітність, проводити аналіз, встановлювати повноту і правильність звітних показників; вести облік матеріальних фондів, показників з праці та заробітної плати; розраховувати фонди заробітної плати і чисельність робітників; вживати заходи щодо усунення організаційних, економічних і фінансових , виявлених під час перевірки або контролю, недоліків керування власним часом
Знаю роботу з проведення фінансових розрахунків, звітів та ведення первинної документації по нарахуванню заробітної плати.
Досвід практичної роботи:
За час навчання проходила виробничу практику у АТ «ПриватБанк»
Посада: оператор 1С,бухгалтер, секретарь, помічник головного бугалтера

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average
  • Portuguese — beginner

Additional information

Додаткові відомості:
• Знання спеціалізованих компьютерних програм 1С Бухгалтерія; Бест-звіт; Ліга-закон. Пакет программ MS Office (Word, Excel, Access).
• Акуратність, уважність, оперативність, аналітичне мислення, добре розвинена оперативна та смислова пам'ять, відповідальність;
• Раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці;
• дотримання норм технологічного процесу; креативність;
• Комунікабельність;
• Посидючість, стійкість до стресу, надійність.
• Хобі: компьютери, робота в інтернет, продовження навчання, отримати освіту психолога і журналіста.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: