Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 февраля 2022 PRO

Софія

Менеджер з бухгалтерського обліку, аудиту, секретар, оператор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер II категорії

с 12.2020 по 01.2021 (1 месяц)
КП "Спортивний комплекс "Будівельник", Черкаси (послуги пов'язані зі спортом, фінансові питання компанії)

Обовязки:
- виписка та опрацювання первинної документації;
- здійснення коригувань документів у системі;
- знання програми 1С 8;
- складання та здача статистичної звітності з праці та ЗП.

Бухгалтер

с 04.2019 по 07.2020 (1 год 3 месяца)
КНП "Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської області", Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основи і правила ведення первинного бухгалтерського документообігу, положення і стандартів бухгалтерського обліку, кадрова документації. Обов'язки: Обробка первинної документації, облік товарно-матеріальних цінностей, збір і контроль первинних бухгалтерських документів. Ведення взаєморозрахунків в управлінському обліку. Ввічливе спілкування,
грамотна мова і чітка дикція.
Вільно розмовляю російською культури та мови
впевнений користувач ПК та MS Office (Word, Excel, OneNote).
можливість забезпечити тишу під час розмови
обробка первинної документації
облік товарно-матеріальних цінностей
збір і контроль первинних бухгалтерських документів

Образование

Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут

Факультет: фінанси, банківська справа, страхування, Черкаси
Высшее, с 2017 по 2018 (1 год 3 месяца)

Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут (2018р.)
Отриманий диплом магістр.
Тема дипломної роботи: «Антикризове управління банком»
Набуті професійні навички:
За час навчання та виробничої практики набула навичок самостійного прийнятя складних рішень, компьютерних навичок, аналізу інформації, реєструвати фінансові операції і відображати ці дії на рахунках, складати облікові реєстри, надавати оперативну інформацію для прийняття фінансових рішень; складати фінансову звітність, проводити аналіз, встановлювати повноту і правильність звітних показників; вести облік матеріальних фондів, показників з праці та заробітної плати; розраховувати фонди заробітної плати і чисельність робітників; вживати заходи щодо усунення організаційних, економічних і фінансових , виявлених під час перевірки або контролю, недоліків керування власним часом
Знаю роботу з проведення фінансових розрахунків, звітів та ведення первинної документації по нарахуванню заробітної плати.
Досвід практичної роботи:
За час навчання проходила виробничу практику у АТ «ПриватБанк»
Посада: оператор 1С,бухгалтер, секретарь, помічник головного бугалтера

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Португальский — начинающий

Дополнительная информация

Додаткові відомості:
• Знання спеціалізованих компьютерних програм 1С Бухгалтерія; Бест-звіт; Ліга-закон. Пакет программ MS Office (Word, Excel, Access).
• Акуратність, уважність, оперативність, аналітичне мислення, добре розвинена оперативна та смислова пам'ять, відповідальність;
• Раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці;
• дотримання норм технологічного процесу; креативність;
• Комунікабельність;
• Посидючість, стійкість до стресу, надійність.
• Хобі: компьютери, робота в інтернет, продовження навчання, отримати освіту психолога і журналіста.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: