Людмила
Офіс-менеджер, бухгалтер по первинці, оператор, секретар
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7829753
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Ціль
Працювати та розвиватись.
Бажана винагорода , буде та винагорода, що гідно оцінить мене як працівника з певним досвідом роботи та бажанням працювати
Трудова діяльність
2002-2006р.ПП”Нафтаагропостач-2000”м.Черкаси
Бухгалтер з певинної документації
Підготовка та оформлення документації
Ведення первинної документації підприємства
Ведення складського обліку
Операції з платіжними документами (робота в системі „Клієнт-банк”)
Органiзацiя діловодства, кадрова робота.
Отримання, відправка та реєстрація кореспонденції.
Приймання телефонних дзвінків та їх розподілення.
Виконання доручень керівника.
2003-2006р.ПП Крощенком.Черкаси
менеджер-логіст (робота за сумісництвом)
Організація роботи автотранспорта (пошук клієнтів, схеми поїздок)
Договірна робота, поточна переписка
Підготовка та оформлення документації
Облік та контроль надходження грошових коштів.
Облік дебіторської та кредиторської заборгованості підприємства.
2006-2013р.ТОВ”АН”МЕРЕДІАН”м.Черкаси
Агент з нерухомості (ріелтор)
Моніторинг та аналіз ринку нерухомості
Робота з клієнтами (підбір вигідних варіантів нерухомості, пошук клієнтів).
Консультування клієнтів.
Підготовка документів для проведення операцій купівлі-продажу об’єктів нерухомості.
Оформлення документів ( БТІ).
Жовтень 2014р.-Квітень 2015р. Черкаська обласна Філармонія
Працівник відділу обслуговування клієнтів.
2016р -по теперішній час - ТОВ «Сафарі»м.Черкаси
Бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
- Ведення первинної документації підприємства в 1С бухгалтерії
-Оформлення договорів
-Розподіл вхідних дзвінків
-Організація діловодства, кадрова робота.
-Ведення ділової переписки
-Ведення телефонних переговорів
-Реєстрація кореспонденції та її розподіл і відправлення
-Консультація відвідувачів
-Виконнання доручень директора
Освіта
1996-2002р.Черкаський державний технологічний університет
Факультет: Фінанси та кредит.
Спеціальність: Экономіст-фінансист.
Про себе
одружена, маю дитину.
Професійні якості
Грамотне володіння українською та російською мовами у діловій переписці та вільне спілкування , уважність і оперативність при оформленні документів, вміння спілкуватись із клієнтами та відстоювати інтереси фірми, впевнений користувач ПК(1С Бухгалтерія, Інтернет,Word, Excel), планування роботи, оперативне вирішення виробничих завдань, активна життєва позиція
Особисті якості
Відповідальна, комунікабельна, не конфліктна, швидко навчаюсь, без шкідливих звичок, маю бажання працювати i розвиватись.
Контактний телефон [
Похожие кандидаты
Документознавець, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 грн, Черкассы
Офіс-менеджер, оператор 1С, адміністратор, помічник директора
12000 грн, Черкассы
Менеджер з персоналу, HR-manager, помічник керівника
Черкассы
Офіс-менеджер, адміністратор, секретар, оператор
Черкассы
Офіс-менеджер, помічник керівника (ЗЕД), торговий представник
Черкассы