Resume from August 7, 2020

Софія

Адміністратор, помічник керівника, менеджер, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City of residence:
Shepetivka
Ready to work:
Kyiv, Shepetivka

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Карагодова Софія Миколаївна
Дата народження:. 09.12.1983р.
Сімейний стан: заміжня, є дитина 8років.
Адреса: Хмельницька обл., м. Шепетівка, Пр. Миру 36 А
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта
01.09.1999р.-26.06.2002р. Ковельський машинобудівний технікум . Напрям підготовки «Бухгалтерський облік»
01.09.2002р.-30.05.2004р.-Тернопільська академія народного господарства-Економіка і підприємництво, Облік і аудит. Диплом бакалавра.
01.09.2004р.- 30.06.2005р. Тернопільська Академія Народного Господарства-Облік і аудит в банках. Диплом магістра.
Досвід роботи
22.09.2003-05.05.2004р. ТзОВ»ТВ ПАК»-касир торгівельного залу
01.06.2004-30.09.2007р. ПП. Черменінова М.Б. дитяче кафе «Женя - Женєчка» - обліковець, адміністратор, комерційний директор.
Обов’язки. Організація заходів для дітей, підбір персоналу, координація його роботи, нараховування заробітної плати, ведення робочого табеля, здавання звітності ,проведення переговорів та укладання договорів на поставку продукції, проведення ревізій.
11.03.2008р.-15.10.2009р. ТОВ «Рітейл Партнерс Україна - завідувач відділом
Обов’язки Управління персоналом, формування заявок на поставку продукції та контроль за їх виконанням, контроль за якістю обслуговування покупців.
З 01.01.2016 по 01.10.2016р.-менеджер роздрібної торгівлі (замісник директора) Магазин «Наш Край»
01.03.2017 –30.09.2017р керуюча магазином «Наш край».
Обов’язки Організація товарообороту, проведення інвентаризації, приймання товару, ведення документації., підбір персоналу, проведення ревізій, прийом персоналу на роботу, преміювання, де преміювання,звільнення, аналіз продажу та асортименту товарів, робота з неліквідним товаром, браком.
Особисті якості відповідальність, пунктуальність,креативність, стресостійкість,комунікабельність, цілеспрямованість.
Навички Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point,), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera,) і E-mail

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: