Resume from December 8, 2023 PRO

Дарія

HR-generalist, менеджер по подбору, адаптации персонала, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
45 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з закупівель

from 06.2023 to now (11 months)
Харківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини, Харків (Державні організації)

- Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися;
- Розробка тендерної документації по закупівлі;
- Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців). Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків.
- Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
- Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі).
Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
- Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
- Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання.
- Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
- Реєстрація на майданчику та участь у процедурах закупівель.

Інспектор відділу кадрів

from 09.2022 to 06.2023 (9 months)
Харківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини, Харків (Державні організації)

- Забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;
- Ведення військового обліку підприємства;
- Розробка та оформлення документів для бронювання для військовозобов,язаних підприємства;
- Формування і ведення особових справ працівників;
- Ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
- Підготовка проектів наказів;
- Розроблення посадових інструкцій;
- Складання штатного розкладу;
- Видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- Листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.

Менеджер з персоналу, юрисконсульт, помічник керівника

from 07.2017 to 09.2022 (5 years 2 months)
компания «Gуm4fit», Харків (Краса, фітнес, спорт)

У посадові обов'язки входить:
-Залучена для участі у запуску та розвитку нового проєкту з організації та введення в експлуатацію об'єкта нерухомості.
- Керування експлуатацією об'єкта;
- Спілкування з державними органами (отримання погоджень, дозволів);
-Складання, аналіз та супровід господарських договорів;
-Оформлення права користування, права власності земельних ділянок як фізичних, і юридичних;
-Робота з первинними документами підприємства;
-Супровід фінансово-господарської діяльності підприємства;
-Проведення рекламних компаній;
-Координація роботи підприємства - налагодження та організація відносин з іншими службами, розподіл обов'язків, документообіг та ін;
-Розробка, просування реклами об'єктів;
-Пошук та підбір персоналу кваліфікованого персоналу;
-Адаптація персоналу; робота з колективом;
-Участь у розробці, наповнення контентом корпоративного сайту та робота із соц. мережами;
-Розробка та впровадження корпоративного бренду компанії;
-Проведення корпоративних заходів (свята, відкриття об'єкта, рекламні кампанії).

Рекрутер, менеджер з персоналу

from 06.2016 to 07.2017 (1 year 1 month)
международная компания «DREAM WAY», Харків (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

У посадові обов'язки входить:
-Проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід, організація проведення фінальних інтерв'ю;
-Перевірка рекомендацій на кандидатів із попередніх місць роботи;
-Проведення адаптаційних програм з введення на посаду персоналу, контроль виконання плану адаптації;
-Створення зовнішнього кадрового резерву;
-Організація та проведення адаптаційних програм, введення на посаду нового персоналу;
-Організація та проведення корпоративного навчання менеджерів з продажу;
-Проведення корпоративних заходів (корпоративні виїзди на природу, Новий рік, День народження компанія та ін.)

Юрисконсульт, помічник керівника

from 11.2005 to 07.2016 (10 years 8 months)
ТОВ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «МЕРКУРІЙ – КАПІТАЛ», Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

У посадові обов'язки входить:
-Складання, аналіз та супровід господарських договорів (купівля-продаж, оренда тощо);
-Спілкування з державними органами;
-Отримання погоджень, дозволів, ліцензій;
-Оформлення права користування, права власності земельних ділянок як фізичних, так і юридичних осіб;
- Реєстрація юридичних та фізичних осіб «під ключ», внесення змін до установчих документів;
-Робота з банками: оформлення договорів кредитування, іпотеки, інвестиційних договорів, договорів пайової участі у будівництві нежитлового фонду, робота з договорами ФФБ;
-Робота з агенціями нерухомості, нотаріусами Харкова;
-Представницькі функції: організація конференцій, зустрічей, зборів, проведення переговорів;
-Пошук покупців на об'єкти, що належать компанії, що підлягають відчуженню;
-Оформлення прав власності на житловий та нежитловий фонд в об'єктах, що належать компанії;
-Проведення рекламних компаній, пов'язаних з продажами об'єктів;
-Аналіз ринку нерухомості Харкова, ринку трудових ресурсів;
-Розробка, просування реклами об'єктів, що належать компанії;
-Введення в експлуатацію житлових будинків, збудованих компанією, передача їх на баланс міста;
-Керівництво експлуатацією житлових будинків, що знаходяться на балансі компанії;
-Проведення корпоративних заходів (корпоративні виїзди на природу, Новий рік, День народження компанїя та ін.)

Начальник відділу кадрів

from 01.2004 to 11.2005 (1 year 10 months)
ДП «Охоронне агентство «О-Мега» ТОВ «О-Мега», Харків (Охорона, безпека)

-Підбір персоналу;
-Складання психологічного портрета претендента на посаду при доборі персоналу;
-Кадрове діловодство: формування особових справ, наказів (прийняття, звільнення, відпустку), ведення та наповнення трудових книжок, табелів робочого дня, штатного розкладу, т. д;
-Створення зовнішнього кадрового резерву;
-Організація та проведення адаптаційних програм, введення на посаду нового персоналу;

Молодший спеціалист, помічник психолога

from 09.2000 to 01.2004 (3 years 4 months)
СП «АМІС Інтернешенел ЛТД», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Психодіагностика;
- Підбір персоналу для Замовників;
- Складання психологічного портрета претендентів на посаду;
- Аналіз та корекційна робота з колективом Замовника;
- Психологічні консультації;

Education

•Харківський національний університет ім. В. Н. Каразина

Аспірант. Спеціальність - психологія, м. Харків, Харків
Higher, from 2005 to 2023 (18 years)

не захищена дисертація

•Психологічний факультет Харківського державного університету ім. Г.С. Сковороди

Кваліфікація – психологія. Спеціальність - психолог, викладач психології, м. Харків, Харків
Higher, from 2000 to 2002 (2 years)

•Юридичний факультет Харківського державного університету ім. Г.С. Сковороди.

Кваліфікація – правознавство. Спеціальність – юрист, викладач права, м. Харків, Харків
Higher, from 1995 to 2000 (5 years)

Additional education and certificates

Інтенсив «Метафорічня асоциатівні карти»

2019, 3 місяця

«Інстаграм-маркетолог»

2018, 3 місяця

•Центр управлінського консалтингу «Софія» м. Харкова курс «HR- Generalist»

2017, 4 місяця

•Курси флористики міжнародної школи "FLORIS" 2016 р., 6 місяців

2016, 6 мес

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Internet Explorer Управлінські навички Організованість Уміння аналізувати Критичне мислення Стратегічне планування Систематизація бізнесу Управління персоналом Ведення переговорів Ведення договірної роботи Адаптивність Толерантність

Additional information

Вміння працювати з людьми; вміння спілкуватися з різними віковими, соціальними верствами населення; вміння організовувати та керувати колективом; вміння залучити та повести за собою.
Впевнений юзер ПК: Word, Excel, Internet Explorer, соціальні мережі.

Досвід проведення соціально значимих заходів під проводом народного депутата.

-Знання психології, юриспруденції, риторики, величезний досвід спілкування у колективі дозволяють знайти вихід практично у будь-якій ситуації.

Особисті якості:
- Знання психології, юриспруденції, риторики, величезний досвід спілкування у колективі дозволяють знайти вихід практично у будь-якій ситуації;
- Вміння працювати з людьми;
- Вміння організовувати та керувати колективом, вміння залучити та повести за собою;
Високий рівень емпатії.

Професійні навички:
- Організаційні навички;
- Досвід керування автомобілем понад 15 років (права категорії Б);
- Організація різних за масштабністю та тематикою громадських заходів у колективі.

Додаткова інформація:
- Ведення власного інтернет магазину виробів ручної роботи.
- Створення з нуля та розкручування сторінки Інстаграм, використання різних способів її просування.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: