Резюме від 8 грудня 2023 PRO

Дарія

HR-generalist, менеджер по подбору, адаптации персонала, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з закупівель

з 06.2023 по нині (1 рік)
Харківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини, Харків (Державні організації)

- Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися;
- Розробка тендерної документації по закупівлі;
- Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців). Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків.
- Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
- Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі).
Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
- Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
- Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання.
- Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
- Реєстрація на майданчику та участь у процедурах закупівель.

Інспектор відділу кадрів

з 09.2022 по 06.2023 (9 місяців)
Харківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини, Харків (Державні організації)

- Забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;
- Ведення військового обліку підприємства;
- Розробка та оформлення документів для бронювання для військовозобов,язаних підприємства;
- Формування і ведення особових справ працівників;
- Ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
- Підготовка проектів наказів;
- Розроблення посадових інструкцій;
- Складання штатного розкладу;
- Видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- Листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.

Менеджер з персоналу, юрисконсульт, помічник керівника

з 07.2017 по 09.2022 (5 років 2 місяці)
компания «Gуm4fit», Харків (Краса, фітнес, спорт)

У посадові обов'язки входить:
-Залучена для участі у запуску та розвитку нового проєкту з організації та введення в експлуатацію об'єкта нерухомості.
- Керування експлуатацією об'єкта;
- Спілкування з державними органами (отримання погоджень, дозволів);
-Складання, аналіз та супровід господарських договорів;
-Оформлення права користування, права власності земельних ділянок як фізичних, і юридичних;
-Робота з первинними документами підприємства;
-Супровід фінансово-господарської діяльності підприємства;
-Проведення рекламних компаній;
-Координація роботи підприємства - налагодження та організація відносин з іншими службами, розподіл обов'язків, документообіг та ін;
-Розробка, просування реклами об'єктів;
-Пошук та підбір персоналу кваліфікованого персоналу;
-Адаптація персоналу; робота з колективом;
-Участь у розробці, наповнення контентом корпоративного сайту та робота із соц. мережами;
-Розробка та впровадження корпоративного бренду компанії;
-Проведення корпоративних заходів (свята, відкриття об'єкта, рекламні кампанії).

Рекрутер, менеджер з персоналу

з 06.2016 по 07.2017 (1 рік 1 місяць)
международная компания «DREAM WAY», Харків (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

У посадові обов'язки входить:
-Проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід, організація проведення фінальних інтерв'ю;
-Перевірка рекомендацій на кандидатів із попередніх місць роботи;
-Проведення адаптаційних програм з введення на посаду персоналу, контроль виконання плану адаптації;
-Створення зовнішнього кадрового резерву;
-Організація та проведення адаптаційних програм, введення на посаду нового персоналу;
-Організація та проведення корпоративного навчання менеджерів з продажу;
-Проведення корпоративних заходів (корпоративні виїзди на природу, Новий рік, День народження компанія та ін.)

Юрисконсульт, помічник керівника

з 11.2005 по 07.2016 (10 років 8 місяців)
ТОВ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «МЕРКУРІЙ – КАПІТАЛ», Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

У посадові обов'язки входить:
-Складання, аналіз та супровід господарських договорів (купівля-продаж, оренда тощо);
-Спілкування з державними органами;
-Отримання погоджень, дозволів, ліцензій;
-Оформлення права користування, права власності земельних ділянок як фізичних, так і юридичних осіб;
- Реєстрація юридичних та фізичних осіб «під ключ», внесення змін до установчих документів;
-Робота з банками: оформлення договорів кредитування, іпотеки, інвестиційних договорів, договорів пайової участі у будівництві нежитлового фонду, робота з договорами ФФБ;
-Робота з агенціями нерухомості, нотаріусами Харкова;
-Представницькі функції: організація конференцій, зустрічей, зборів, проведення переговорів;
-Пошук покупців на об'єкти, що належать компанії, що підлягають відчуженню;
-Оформлення прав власності на житловий та нежитловий фонд в об'єктах, що належать компанії;
-Проведення рекламних компаній, пов'язаних з продажами об'єктів;
-Аналіз ринку нерухомості Харкова, ринку трудових ресурсів;
-Розробка, просування реклами об'єктів, що належать компанії;
-Введення в експлуатацію житлових будинків, збудованих компанією, передача їх на баланс міста;
-Керівництво експлуатацією житлових будинків, що знаходяться на балансі компанії;
-Проведення корпоративних заходів (корпоративні виїзди на природу, Новий рік, День народження компанїя та ін.)

Начальник відділу кадрів

з 01.2004 по 11.2005 (1 рік 10 місяців)
ДП «Охоронне агентство «О-Мега» ТОВ «О-Мега», Харків (Охорона, безпека)

-Підбір персоналу;
-Складання психологічного портрета претендента на посаду при доборі персоналу;
-Кадрове діловодство: формування особових справ, наказів (прийняття, звільнення, відпустку), ведення та наповнення трудових книжок, табелів робочого дня, штатного розкладу, т. д;
-Створення зовнішнього кадрового резерву;
-Організація та проведення адаптаційних програм, введення на посаду нового персоналу;

Молодший спеціалист, помічник психолога

з 09.2000 по 01.2004 (3 роки 4 місяці)
СП «АМІС Інтернешенел ЛТД», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Психодіагностика;
- Підбір персоналу для Замовників;
- Складання психологічного портрета претендентів на посаду;
- Аналіз та корекційна робота з колективом Замовника;
- Психологічні консультації;

Освіта

•Харківський національний університет ім. В. Н. Каразина

Аспірант. Спеціальність - психологія, м. Харків, Харків
Вища, з 2005 по 2023 (18 років)

не захищена дисертація

•Психологічний факультет Харківського державного університету ім. Г.С. Сковороди

Кваліфікація – психологія. Спеціальність - психолог, викладач психології, м. Харків, Харків
Вища, з 2000 по 2002 (2 роки)

•Юридичний факультет Харківського державного університету ім. Г.С. Сковороди.

Кваліфікація – правознавство. Спеціальність – юрист, викладач права, м. Харків, Харків
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Інтенсив «Метафорічня асоциатівні карти»

2019, 3 місяця

«Інстаграм-маркетолог»

2018, 3 місяця

•Центр управлінського консалтингу «Софія» м. Харкова курс «HR- Generalist»

2017, 4 місяця

•Курси флористики міжнародної школи "FLORIS" 2016 р., 6 місяців

2016, 6 мес

Знання і навички

MS Excel MS Word Internet Explorer Управлінські навички Організованість Уміння аналізувати Критичне мислення Стратегічне планування Систематизація бізнесу Управління персоналом Ведення переговорів Ведення договірної роботи Адаптивність Толерантність

Додаткова інформація

Вміння працювати з людьми; вміння спілкуватися з різними віковими, соціальними верствами населення; вміння організовувати та керувати колективом; вміння залучити та повести за собою.
Впевнений юзер ПК: Word, Excel, Internet Explorer, соціальні мережі.

Досвід проведення соціально значимих заходів під проводом народного депутата.

-Знання психології, юриспруденції, риторики, величезний досвід спілкування у колективі дозволяють знайти вихід практично у будь-якій ситуації.

Особисті якості:
- Знання психології, юриспруденції, риторики, величезний досвід спілкування у колективі дозволяють знайти вихід практично у будь-якій ситуації;
- Вміння працювати з людьми;
- Вміння організовувати та керувати колективом, вміння залучити та повести за собою;
Високий рівень емпатії.

Професійні навички:
- Організаційні навички;
- Досвід керування автомобілем понад 15 років (права категорії Б);
- Організація різних за масштабністю та тематикою громадських заходів у колективі.

Додаткова інформація:
- Ведення власного інтернет магазину виробів ручної роботи.
- Створення з нуля та розкручування сторінки Інстаграм, використання різних способів її просування.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: