Resume from May 11, 2022 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4799051

Директор по персоналу, начальник ВК, 22 200 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст по роботі з персоналом

from 05.2010 to now (14 years)
Виробництво, торгівля,сфера послуг,

Education

Київський ДУІКТ

Менеджмент організації, Київ
Higher, from 2003 to 2010 (7 years 3 months)

2008 – 2010н/р.- Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій (м. Київ ).
Спеціальність: Менеджмент організацій.
Кваліфікація: Магістр з менеджменту організацій.
2003 – 2008н/р - Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій (м. Київ ).
Спеціальність: Менеджмент.
Кваліфікація: Бакалавра менеджменту.
1984 – 1987н/р – Житомирський кооперативний технікум.
Спеціальність: Товарознавство промислових і продовольчих товарів.
Кваліфікація: Товарознавець.

Additional information

ДОСВІД РОБОТИ:
2016 -2019рр - Бухгалтер по ЗП з функціями менеджера з кадрової роботи.
2012- травень 2016 – Головний спеціаліст по роботі з персоналом. (з функціями ведення бухгалтерії (виробництво, торгівля, сфера послуг, агробізнес) (ФОП Тіхонович, ФОП Тимчук, ТОВ «ГК Велика Родина »).
2010 –2012р-Директор по персоналу виробничо – торгової компанії.
(ТОВ «УКРПЕКТИН»).
2001 – 2010рр. – Начальник центра (сфера надання послуг в т.ч фінансові) ( ПЗ,ТКРПС)
1997 – 2001рр. – Начальник планово – фінансового відділу. ( в підпорядкуванні: ВК, економічний відділ та відділ праці і заробітної плати) (ПЗ,ТКРПС )
1996 – 1997рр. – Інженер по охороні праці та техніки безпеки.
1989 – 1996рр. – Діловод (кадровик).
1987 – 1989рр. – Завмаг.продмага.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:

-керівництво багатофункціональним колективом з розгалуженою мережею;
-досконале знання КЗпП України і діючі нормативно – правові акти;
-знання та дотримання вимог по охороні праці та електробезпеці ( кожні 3 роки проходила навчання зі здачею екзаменів);
-опрацювання великої кількості інформації, аналіз робіт і існуючого персоналу, планування і оцінка необхідності в персоналі, скринінг резюме,оцінка в необхідності навчання персоналу;
-оцінка ефективності роботи персоналу;
- планування професійної кар’єри працівників;
-організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових працівників;
-формування кадрової політики, визначення її основних напрямків у відповідності зі стратегією розвитку підприємства і заходів для її реалізації;
-здійснення кадрового aудиту;
-побудова корпоративної культури компанії;
-розробка Положення по роботі з персоналом, кодекса корпоративної культури;
-організація і координація розробки комплексних заходів`для підвищення трудової мотивації працівників;
-підбір кадрів різного рівня, проведення співбесід, анкетування. Розстановка, навчання, оцінка;
-практичний досвід повного ведення, як кадрового так і загального діловодства;
-організація і проведення нарад, засідань;
-контроль за роботою як тимчасових так і постійно діючих комісій;
-прогнозування і визначення потреб в працівниках;
-проведення прийому, звільнення, переведення, скорочення працівників;
-підготовка наказів, розпоряджень по особовому складу, загальних;
-складання трудового договору, ЦПУ;
-складання графіків відпусток і контроль за їх дотриманням;
-проведення стажування працівників;
-проведення атестації працівників;
-ведення трудових книжок, особистих справ працівників П-2;
-ведення Журналів;
-складання і своєчасність подання звітності в різні інстанції;
-аналіз руху трудових ресурсів;
-аналіз показників використання трудових ресурсів;
-робота в програмі 1С 8.0,8.3;
-робота з табелями обліку робочого часу;
-планування ФОП;
-складання штатного розкладу;
-контроль за нормуванням праці;
-розробка Колективного договору;
-досвід роботи в профсоюзних організаціях;
-розробка різного роду систем мотивацій (матеріальної та нематеріальної, впровадження нових системи );
-розробка Положень про відділи;
-розробка Посадових інструкцій;
-взаємодія зі ЗМІ, перевіряючими структурами, навчальними закладами;
-впевнений користувач ПК;
-проведення реструктуризації підприємства;
-організація корпоративних заходів.

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
-високий рівень працездатності, відповідальності, дисциплінованості, акуратності, креативна, вмію працювати в команді;
-український, російський – вільно, англійський – базовий;

ІНШІ ЯКОСТІ:
-аналітичний склад розуму, здатність до прогнозувань, нововведень;
-уважна, доброзичлива, порядна,комунікабельна;
-стійкість в стресових ситуаціях, здібна швидко орієнтуватись в стресових ситуаціях;
-без шкідливих звичок;
-робота над поповненням та відновленням знань;
-розумне почуття гумору;

ІНШЕ:
-читання курсів по кадровому діловодстві, трудовому праву.
-готовність до відряджень;
-створення відділу з «0».

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: