Resume from May 8, 2024 PRO

Марина

Офис-администратор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
29 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 03.2023 to 09.2023 (6 months)
AMG, Харків (Автобізнес та автосервіс)

Мої обов'язки включали:

Пошук персоналу: Активний пошук та залучення висококваліфікованих кандидатів для різних вакансій.

Проведення співбесід: Організація та проведення співбесід з потенційними кандидатами для оцінки їхніх навичок та відповідності вимогам.

Моніторинг ринку: Слідкування за тенденціями та змінами на ринку праці для адаптації стратегії пошуку персоналу.

Аналіз релевантності кандидатів: Оцінка адекватності та відповідності навичок та досвіду кандидатів вимогам посади.

Створення та публікація вакансій: Розробка та розміщення оголошень про вакансії на різних платформах.

Робота з CRM та іншими інструментами: Ведення кадрового обліку, робота з документами у Google Docs, віртуальні зустрічі у Google Meet та робота з Google Таблиці та інші адміністративні завдання.

Підтримка зв’язку з кандидатами: Забезпечення ефективного та позитивного комунікаційного процесу з кандидатами на всіх етапах працевлаштування.

Формування документів: Розробка та оформлення різних документів, таких як заяви, накази на прийом, звільнення та документація з відпусток.

Збір та архівування особових справ: Відповідальність за збір, систематизацію та зберігання особових справ з дотриманням вимог конфіденційності та безпеки даних.

Менеджер відділу підтримки партнерської мережі

from 08.2021 to 03.2023 (1 year 7 months)
ТОВ GoodWin, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Супровід експортних замовлень:
Запуск у роботу,
контроль навантаження-відвантаження, пакування, контроль дебіторської заборгованості, надання комерційної пропозиції.
Підготовка зведених таблиць Excel.
Консультації партнерів компанії за програмами компанії, продукції, укладання договорів з партнерами, видача сертифікатів на продукцію, паспорт виробу та різноманітну документацію.
Формування та редагування таблиць для розсилок.
Розсилка для партнерів компанії: СМС, Viber,Telegram, Пошта(sendpulse);
Обробка пошти створення угод у Бітрікс 24.
Обдзвони партнерів компанії для актуалізації даних.

Адміністратор-офісу

from 11.2019 to 07.2021 (1 year 8 months)
ТОВ GoodWin, Харків (Виробництво)

Організація зустрічей онлайн та офлайн
Ведення протоколів зустрічей
Господарське забезпечення;
Організація структури офісу;
Розподіл документації за відділами та пунктами відправлення;
Організація приймання та розсилки ділової кореспонденції;
Організацію закупівлі матеріалів та техніки;
Розподіл фурнітури на складі;
Координація водія;
Забезпечення всім необхідним працівникам офісу;
Роботу щодо встановлення обладнання та забезпечення його технічного обслуговування;
Зберігання цінностей;
Організація привітань працівників підприємства;
Продаж неліквіду;
Розподіл замовників по існуючим відділам компанії.
Розсилка для партнерів компанії: СМС, Viber, Telegram, Пошта (sendpulse);
Формування коду доступу для входу в програму розрахунку конструкцій "Курбацький"
Виконання доручень керівника.
Обробка документів від банку для отримання теплого кредиту.

Помічник керівника

from 09.2018 to 07.2019 (10 months)
ТОВ ТФ "Пилигрим", Харків (Туризм)

1C. ПКО, РКО, Кассовый расчет, ведение кассовой дисциплины (РРО, отчетность) работать с POS - терминалом. Контролировать внесения оплат. Обработка обращений в CRM, Помощь руководству в решении текущих вопросов, Работа с туристами , Страхование туристов, Отчеты.

Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

from 06.2018 to 10.2018 (4 months)
ТОВ "АВТОТРАК СЕРВИС", Харьков (Автобізнес та автосервіс)

Внесение банковских выписок в 1С. Кадровый учет сотрудников в 1с.

Education

ХНУМГ им О.М Бекетова

Комерцiйна дiяльнiсть, Харьков
Specialized secondary, from 2013 to 2016 (2 years 4 months)

Additional education and certificates

IT STEP University

2022-2023

Knowledge and skills

Підбір виробничого персоналу Толерантність Підбір керівного персоналу Комунікабельність Ведення кадрового обліку Оцінка персоналу

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: