Резюме від 23 травня 2024 PRO

Марина

Офис-администратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 03.2023 по 09.2023 (6 місяців)
AMG, Харків (Автобізнес та автосервіс)

Мої обов'язки включали:

Пошук персоналу: Активний пошук та залучення висококваліфікованих кандидатів для різних вакансій.

Проведення співбесід: Організація та проведення співбесід з потенційними кандидатами для оцінки їхніх навичок та відповідності вимогам.

Моніторинг ринку: Слідкування за тенденціями та змінами на ринку праці для адаптації стратегії пошуку персоналу.

Аналіз релевантності кандидатів: Оцінка адекватності та відповідності навичок та досвіду кандидатів вимогам посади.

Створення та публікація вакансій: Розробка та розміщення оголошень про вакансії на різних платформах.

Робота з CRM та іншими інструментами: Ведення кадрового обліку, робота з документами у Google Docs, віртуальні зустрічі у Google Meet та робота з Google Таблиці та інші адміністративні завдання.

Підтримка зв’язку з кандидатами: Забезпечення ефективного та позитивного комунікаційного процесу з кандидатами на всіх етапах працевлаштування.

Формування документів: Розробка та оформлення різних документів, таких як заяви, накази на прийом, звільнення та документація з відпусток.

Збір та архівування особових справ: Відповідальність за збір, систематизацію та зберігання особових справ з дотриманням вимог конфіденційності та безпеки даних.

Менеджер відділу підтримки партнерської мережі

з 08.2021 по 03.2023 (1 рік 7 місяців)
ТОВ GoodWin, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Супровід експортних замовлень:
Запуск у роботу,
контроль навантаження-відвантаження, пакування, контроль дебіторської заборгованості, надання комерційної пропозиції.
Підготовка зведених таблиць Excel.
Консультації партнерів компанії за програмами компанії, продукції, укладання договорів з партнерами, видача сертифікатів на продукцію, паспорт виробу та різноманітну документацію.
Формування та редагування таблиць для розсилок.
Розсилка для партнерів компанії: СМС, Viber,Telegram, Пошта(sendpulse);
Обробка пошти створення угод у Бітрікс 24.
Обдзвони партнерів компанії для актуалізації даних.

Адміністратор-офісу

з 11.2019 по 07.2021 (1 рік 8 місяців)
ТОВ GoodWin, Харків (Виробництво)

Організація зустрічей онлайн та офлайн
Ведення протоколів зустрічей
Господарське забезпечення;
Організація структури офісу;
Розподіл документації за відділами та пунктами відправлення;
Організація приймання та розсилки ділової кореспонденції;
Організацію закупівлі матеріалів та техніки;
Розподіл фурнітури на складі;
Координація водія;
Забезпечення всім необхідним працівникам офісу;
Роботу щодо встановлення обладнання та забезпечення його технічного обслуговування;
Зберігання цінностей;
Організація привітань працівників підприємства;
Продаж неліквіду;
Розподіл замовників по існуючим відділам компанії.
Розсилка для партнерів компанії: СМС, Viber, Telegram, Пошта (sendpulse);
Формування коду доступу для входу в програму розрахунку конструкцій "Курбацький"
Виконання доручень керівника.
Обробка документів від банку для отримання теплого кредиту.

Помічник керівника

з 09.2018 по 07.2019 (10 місяців)
ТОВ ТФ "Пилигрим", Харків (Туризм)

1C. ПКО, РКО, Кассовый расчет, ведение кассовой дисциплины (РРО, отчетность) работать с POS - терминалом. Контролировать внесения оплат. Обработка обращений в CRM, Помощь руководству в решении текущих вопросов, Работа с туристами , Страхование туристов, Отчеты.

Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

з 06.2018 по 10.2018 (4 місяці)
ТОВ "АВТОТРАК СЕРВИС", Харьков (Автобізнес та автосервіс)

Внесение банковских выписок в 1С. Кадровый учет сотрудников в 1с.

Освіта

ХНУМГ им О.М Бекетова

Комерцiйна дiяльнiсть, Харьков
Середня спеціальна, з 2013 по 2016 (2 роки 4 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

IT STEP University

2022-2023

Знання і навички

Підбір виробничого персоналу Толерантність Підбір керівного персоналу Комунікабельність Ведення кадрового обліку Оцінка персоналу

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: