Resume from January 21, 2019

Анна

Офис-менеджер, секретарь, администратор, 7 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретарь руководителя

from 10.2016 to now (7 years 7 months)
Беркут, Днепр (Торговля)

Education

НГУ

Юридический, Днепр
Unfinished higher, from 2018 to 2023 (4 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою 1С:Підприємство

Additional information

Мартинова Ганна Юріївна
Вік: 27 років
Місто проживання: м. Дніпро
Сімейне положення: не заміжня
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ріст: 175
__________
Досвід роботи
•Назва компанії: ТОВ «Беркут.»
•Посада: секретар керівника
Період роботи: 01.10.16 по теперішній час
Обов’язки:
1.Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника підприємства
2.Приймання кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передає її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
3.Веду діловодство, виконую різні операції із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень.
4.Виконую роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, ведення їх реєстрації), веду і оформляю протоколи засідань і нарад.
5.Забезпечую робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створюю умови, що сприяють його ефективній роботі.
6.Приймаю документи і особисті заяви на підпис керівником підприємства.
7.За дорученням керівника складаю листи, запити, інші документи, готує відповіді авторам листів.
8.Веду контрольно-реєстраційну картотеку.





•Назва компанії: ТОВ «Хомер Софтвеар Хаус»
Посада: оператор
Період роботи: 14.02.14 по 01.09.16
Обов’язки:
1.Зтягнення заборгованості
2.Робота з проблемними договорами
__________
Вміння та навики
Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами: Word, Excel,
1С підприємство. Маю посвідчення водія кат. "В". Знання Англійської мови –
Віяливість, стресостійкість і неконфліктність, відповідальність, ретельність, комунікабельність, акуратність, уважність, організаторські здібності, порядність, пунктуальність, енергійність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: