• PRO

Оксана

Економіст-аналітик, обліковець, менеджер ресторану, кафе

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст

from 10.2019 to 07.2020 (9 months)
Бістро "Нектарин", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Зведення каси щодня
2.Інкасація готівки в кінці кожної робочої зміни (щодня)
3.Проведення інвентаризацій по 2-х закладах
4.Внесення результатів інветаризації в 1С
5.Розрахунки з постачальниками
6.Прийом товару
7.Щомісячні звіти про фін-госп.діяльність закладу, P&L звіти
8.Щоденний звіт, звіти на вимогу керівництва
9.Пошук товарів-аналогів чи нових постачальників
10.Нарахування і видача зарплати працівникам
11.Табелювання працівників
12.Створення калькуляційних карт по 2-х закладах
13.Бюджетування
14.Акти списання
15.Внесення прихідних накладних

Економіст

from 04.2019 to 05.2019 (1 month)
tikitai familia, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Робота в програмі iiko.

2. Робота з рухом грошових коштів (банківські виписки, каса директора, касові зміни)

3. Робота з товарообміном (прихідні накладні, розхідні накладні, акти списання, внутрішні переміщення товарів).

4. Технологічні карти

5. Проведення інвентаризацій.

Економіст-аналітик, адміністратор

from 12.2013 to 03.2019 (5 years 3 months)
Піцерія Челентано, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1.щоденний контроль руху товару з використанням автоматизованої системи контролю;
2.щоденний контроль цін закупки всіх продуктів та сировини;
3.щоденний контроль руху готівкових грошей;
4.щотижневий контроль якості готової продукції, дотримання персоналом стандартів поведінки і обслуговування відвідувачів на підприємстві;
5.зведення щомісячного звіту про фінансово-господарську діяльність підприємства;
6.ведення статистики попиту на продукцію основних асортиментних напрямків підприємства;
7.складання калькуляційних карт на основі технологічних карт;
8.аналіз попиту на головну продукцію та пошук шляхів його зростання;
9.аналіз та регулювання співвідношення між цінами закупівлі і реалізації;
10.співпраця з постачальниками
11.контроль роботи штатного закупівельщика та виїзд раз на тиждень з ним за товаром;
12.аналіз продаж та формування замовлень.

Економіст

from 07.2011 to 11.2013 (2 years 4 months)
ТКС Менеджмент, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Занесення рахунків на оплату, здійснення платежів, контроль за їх здійсненням.
2.Формування звітів по доходам/витратам компанії (щоденний, щомісячний, щоквартальний, річний).
3.Визначення розмірів доходів і витрат, надходжень і відрахувань коштів, кредитних взаємовідносин.
4.Складання балансів доходів і витрат, касових планів і кредитних заявок.
5.Контроль за виконанням бюджету проекту.

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

from 09.2008 to 07.2011 (2 years 10 months)
ТКС Менеджмент, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Контроль правильності внесення платіжних доручень.
2.Введення платіжних доручень в управлінський облік.
3.Своєчасне імпортування платіжних доручень в Клієнт-Банк.
4.Експортування банківських виписок з Клієнт-Банку та віднесення платежів на статті бухгалтерського обліку.
5.Контроль за залишками коштів на рахунках.
6.Виявлення відхилень сум залишків на рахунку в Клієнт-Банку та системі КУБиК 1С 8.1

Офіціант

from 06.2007 to 11.2007 (5 months)
Кафе-кондитерська "Цукерня", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Education

Національний університет "Львівська політехніка" (Львів)

Інститут економіки та менеджменту, спеціальність - Фінанси, Львів
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

Additional information

Досвід робота в iiko та profit.
•Маю лідерські та організаторські здібності.
•Швидко навчаюсь та адаптуюсь. Досконало володію MS Windows, основними складовими пакету MS Office, пошуковими та іншими web-ресурсами. Рівень досвідченого користувача.
•Досвід у організації різнопланових заходів - конференцій, презентацій, виступів, доброчинних заходів, конкурсів краси.
•Диплом магістра з відзнакою.
•Ряд статей та публікацій у наукових збірниках та журналах України.
Особисті якості
Стресостійка, відповідальна, швидко навчаюсь, комунікабельна, цілеспрямована, креативна, пунктуальна, вмію працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: