Resume from December 10, 2019

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5560754/

Економіст, фінансист, 15 000 UAH

Full-time.

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Заступник директора

from 06.2018 to 07.2019 (1 year 1 month)
ТОВ «Соціальна програма «Чесним курсом», Київ (сфера послуг)

Функціональні обов'язки:
•Вміння працювати з запереченнями, навички управління мотивацією клієнта;
•Відмінне володіння навичками активних продажів;
•Навички ведення ділових переговорів з клієнтами;
•Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані;
•Складання комерційних пропозицій та укладання договорів;
•Ведення документообігу в повному обсязі;
•Аналіз фінансової діяльності компанії;
•Складання звітів за результатами роботи;
° Проведення аукціонів для клієнтів з купівлі майна, прав вимог та у сфері малої приватизації.
°. Консультування клієнтів по питанню лотів, які їх зацікавили та підбір варіантів.

Начальник відділу по роботі з клієнтами

from 12.2017 to 06.2018 (6 months)
ТОВ «Фінансова компанія «ІНТЕГРІТІ», Київ (сфера послуг)

Функціональні обов'язки:
•Вміння працювати з запереченнями, навички управління мотивацією клієнта;
•Відмінне володіння навичками активних продажів;
•Навички ведення ділових переговорів з клієнтами;
•Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані;
•Складання комерційних пропозицій та укладання договорів;
•Ведення документообігу в повному обсязі;
•Складання звітів за результатами роботи.

Заступник начальник відділу по роботі з операційними касами у м. Київ

from 02.2016 to 12.2017 (1 year 10 months)
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ГРУПА», Київ (сфера послуг)

Функціональні обов'язки:
•Здійснення підготовки установчих та інших документів для відкриття операційних кас і подальше їх узгодження у відповідних Державних органах;
•Проведення організаційної роботи з підприємствами та установами, які надають послуги щодо діяльності нових або вже існуючих операційних кас;
•Проводити обробку документів від орендодавців (підписання та узгодження договорів оренди їх супроводження та закриття);
•Здійснювати заходи по підбору та підготовці кадрів;
•Контроль за роботою операційних кас та касирів;
•Здійснювати заходи по реєстрації подальшому супроводженні та знятті з обліку реєстру розрахункових операцій в Державній податковій інспекції;
•підготовка пакету документів для подання повідомлення до Районної державної адміністрації про відкриття, закриття, зміни місцезнаходження філій.

Заступник начальник відділу розвитку мережі управляння розвитку мережі та контролю за діяльністю відділень департаменту роздрібного бізнесу

from 11.2011 to 09.2015 (3 years 10 months)
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» (м. Київ), Київ (банк)

Функціональні обов'язки:
•проведення заходів по відкриттю відділень (погодження приміщення, бізнес-плану і бюджету на відкриття і розвиток відділення);
•здійснення контролю та моніторингу роботи відділень;
•впорядкування кадрових питань відділень;
•підготовка пакету документів для подання повідомлення до Національного банку України про відкриття, закриття, зміни місця знаходження відділень;
•здійснення контролю за прийманням, розглядом та передачею на виконання рахунків, актів виконаних робіт та накладних щодо господарських операцій Банку;
•контроль дебіторської заборгованості банку;
•ведення бази договорів, здійснення контролю за терміном дії договорів по господарським операціям Банку;
•ведення первинного бухгалтерського документообігу;
•взаємодія з контрагентами і суміжними підрозділами;
•розробка внутрішньобанківських положень‚ приказів, протоколів, посадових інструкцій.


Education

Національний університет харчових технологій

Фінанси, Київ
Higher, from 09.2006 to 06.2011 (4 years 9 months)


Additional education

Комп'ютерні курси (2005, 1 рік)


Professional and other skills

Computer skills
Впевнений користувач ПК: MS Office, поштові програми, ІАС Ліга, АБС Б2, СRM, 1С. Основи обслуговування клієнтів та ділового етикету, навики управління конфліктами.
Володіння оргтехнікою (факс, сканер, копіювальне устаткування, офісна АТС).


Language proficiencies

English — beginner


Additional information

Мета: Отримати стабільну, цікаву, динамічну роботу з можливістю самореалізації та з перспективою кар'єрного росту.

Особисті дані:
Комунікабельна, оптимістична, активна. Маю достатній самоконтроль, широке коло інтересів, аналітичні здібності. Вимоглива до себе та оточуючих. Відповідальна, наполеглива, пунктуальна. Прагнення до кар’єрного росту. Вміння працювати в колективі та на результат.
Гарантую високу самовіддачу, а також акуратність, точність і грамотність виконання запропонованої Вами роботи.
Хоббі: Музика, література, туризм, вишивання.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: