Галина
Менеджер по роботі з клієнтами
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 44 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5608050
Knowledge and skills
Additional information
Резюме
Прізвище, ім’я, по батькові: Біда Галина Іванівна
Дата і місце народження: 09.06.1979, м.Львів
Електронна пошта:[
Телефони:[
Освіта: повна вища, закінчила філологічний факультет ЛНУ ім.. Франка, спеціальність – українська мова та література, магістр.
Знання мов: російська, англійська
Досвід роботи:
01.06р. -09.07 р. – секретар-референт в проектно-будівельній фірмі «Лекало». Посадові обов’язки: прийом дзвінків, проплата платіжок та квитанцій, переговори з іноземними клієнтами.
10.07р.– 01.08р. – асистент менеджера в страховій компанії «Alico AIG Life». Обов’язки: координація роботи в офісі, виконання вказівок менеджера.
З 02.08р. – менеджер зі супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки:
1)співпраця з клієнтами стосовно замовлень (обговорення деталей та термінів пошиття замовлень (розмірів, дизайну, тканин і т.д.)
2)контроль проплат
3) вироблення та контроль надходження відповідної документації (накладна, договір, доручення, специфікація).
4) контроль збуту продукції (пересилка товару по Україні та закордон, робота з митними деклараціями).
5)робота з комп’ютерними програмами (1С: створення нових замовлень, створення та проведення накладних та інше, Excel, Word).
З 10.09р. – 09.11 – керівник відділу супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки:
1)оформлення, супровід замовлень, контроль їх виконання
2) координація торгового та виробничого процесу (планування пошиття та здачі замовлень на поточний місяць, узгодження та координація співпраці з різних питань з виробничим та торговим відділами.
3) контроль відповідних оплат і виконання послуг
4)оформлення необхідних документів
5) робота з відділом постачання
6)навчання персоналу, організація роботи відділу
7)пошук нових клієнтів, ведення переговорів
8)регулярна звітність
9) активна участь у розробці заходів з удосконалення роботи компанії.
Червень 2012 р. – робота на Євро - 2012
Обов’язки – офіційний супровід груп іноземних клієнтів за посередництвом компанії Sony
10.2016 р. - 12.2019 - продавець -консультант в магазині галантереї,швейної фурнітури,бісеру
Неофіційний досвід роботи: репетиторство з англійської та української мов більше 15-ти років.
Готова до переїзду.
More resumes of this candidate
15 000 UAH
Lviv
Higher education · Full-time
- Sale consultant, shop of haberdashery, sewing accessories, beads, 3 years 2 months
- An official supporter of groups of foreign clients, EURO 2012, less than a month
Similar candidates
Менеджер по роботі з клієнтами
30000 UAH, Lviv
Менеджер по роботі з клієнтами
Lviv
Менеджер по роботі з клієнтами
Lviv
Менеджер по роботі з клієнтами
Lviv
Менеджер по роботі з клієнтами
20000 UAH, Lviv
Менеджер по роботі з клієнтами
30000 UAH, Lviv