Resume from August 5, 2020

Галина

Менеджер по роботі з клієнтами

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
44 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Tutoring of English and Ukrainian languages during more 15 years

Additional information

Резюме

Прізвище, ім’я, по батькові: Біда Галина Іванівна
Дата і місце народження: 09.06.1979, м.Львів
Електронна пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Телефони:[open contact info](look above in the "contact info" section)


Освіта: повна вища, закінчила філологічний факультет ЛНУ ім.. Франка, спеціальність – українська мова та література, магістр.

Знання мов: російська, англійська

Досвід роботи:
01.06р. -09.07 р. – секретар-референт в проектно-будівельній фірмі «Лекало». Посадові обов’язки: прийом дзвінків, проплата платіжок та квитанцій, переговори з іноземними клієнтами.

10.07р.– 01.08р. – асистент менеджера в страховій компанії «Alico AIG Life». Обов’язки: координація роботи в офісі, виконання вказівок менеджера.

З 02.08р. – менеджер зі супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки:
1)співпраця з клієнтами стосовно замовлень (обговорення деталей та термінів пошиття замовлень (розмірів, дизайну, тканин і т.д.)
2)контроль проплат
3) вироблення та контроль надходження відповідної документації (накладна, договір, доручення, специфікація).
4) контроль збуту продукції (пересилка товару по Україні та закордон, робота з митними деклараціями).
5)робота з комп’ютерними програмами (1С: створення нових замовлень, створення та проведення накладних та інше, Excel, Word).

З 10.09р. – 09.11 – керівник відділу супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки:
1)оформлення, супровід замовлень, контроль їх виконання
2) координація торгового та виробничого процесу (планування пошиття та здачі замовлень на поточний місяць, узгодження та координація співпраці з різних питань з виробничим та торговим відділами.
3) контроль відповідних оплат і виконання послуг
4)оформлення необхідних документів
5) робота з відділом постачання
6)навчання персоналу, організація роботи відділу
7)пошук нових клієнтів, ведення переговорів
8)регулярна звітність
9) активна участь у розробці заходів з удосконалення роботи компанії.

Червень 2012 р. – робота на Євро - 2012
Обов’язки – офіційний супровід груп іноземних клієнтів за посередництвом компанії Sony

10.2016 р. - 12.2019 - продавець -консультант в магазині галантереї,швейної фурнітури,бісеру

Неофіційний досвід роботи: репетиторство з англійської та української мов більше 15-ти років.


Готова до переїзду.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: