Resume from August 2, 2023 PRO

Ірина

Вчитель англійської, офіс-менеджер, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Bucha

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Вчитель англійської

from 09.2020 to 06.2022 (1 year 9 months)
Альтернативна школа "Світограй", Буча (Освіта, наука)

викладання англійської мови учням молодшої та середньої школи
забезпечення комунікації учнів
комунікація з батьками
догляд за дітьми під час ГПД (ігри, контроль виконання домашнього завдання,контроль за дотриманням правил поведінки)

Паспортист

from 04.2018 to 02.2019 (10 months)
ОСББ "Першотравнева", Буча (Послуги для населення та бізнесу)

координація мешканців ОСББ з бухгалтерією;
видача довідок за потребою мешканців;
підготовка звіту з отриманих/витрачених коштів для директора по даним бухгалтерії

Координатор медпредставниками/ помічник бухгалтера

from 02.2008 to 12.2015 (7 years 10 months)
Іпка Лабораторіз Лімітед, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

підготовка щоденних, місячних звітів з продаж;
спілкування з медичними представниками по всій Україні з метою інформування їх про задачі, цілі та плани компанії;
аналіз і порівняння місячних планів з продажів з досягненнями;
підготовка договорів з мед представниками і офісними співробітниками;
переклад звітів;
розміщення інформації про вакансії, аналіз резюме кандидатів;
допомога бухгалтеру в зборі фінансових звітів.

Офіс-менеджер

from 08.2007 to 02.2008 (6 months)
Галерея мод, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

ведення ділового листування з представниками іноземних компаній по декору магазинів, ресторанів;
робота з кореспонденцією;
прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
переклад листів для керівництва;
забезпечення тісної співпраці різних відділів бюро;
виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
ведення електронного документообігу;
організація зустрічей керівництва;
забезпечення офісу всім необхідним для плідної праці.

Офіс-менеджер

from 06.2007 to 08.2007 (2 months)
ТОВ "Ф3", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

робота з документами (діловодство);
прийом і розподіл дзвінків;
прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
участь в організації різних заходів;
підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
виконання особистих доручень керівника

Вожатий

from 05.2006 to 09.2006 (4 months)
Kenwood and Kenmont, Кентвуд, штат Конектикут (Освіта, наука)

організація дозвілля дітей;
допомога їм в виконанні режиму і розпорядку дня;
дотримання правил і вимог табору щодо забезпечення життєдіяльності дітей

Education

Тернопільський національний економічний університет

Фінанси і кредит, Луцьк
Higher, from 2009 to 2011 (2 years)

Друга вища освіта

Київський Національний лінгвістичний університет

Англійської мови, викладач іноземних мов і зарубіжної літератури, Київ
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — advanced
  • German — beginner
  • Spanish — average

Additional information

Професійні навички:
уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word);
знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
грамотна усна і письмова мова;
знання основ діловодства та документообігу;
досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
досвід підготовки та організація відряджень;
навички забезпечення життєдіяльності офісу.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, висока працездатність і прагнення навчатися новому, гарне почуття гумору, уміння працювати в команді.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син та дочка, 10 та 6 років.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: