Resume from October 23, 2023 PRO

Лариса

Інспектор з кадрів, кадровик

Employment:
Part-time.
Age:
51 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний інженер відділу кадрового адміністрування

from 12.2021 to now (2 years 6 months)
ТД АТ Укрпошта, Тернопіль (Телекомунікації, зв'язок)

Повний цикл кадрового діловодства. Військовий облік.

Інспектор з кадрів

from 10.2019 to 10.2021 (2 years)
ФОП, ТОВ, Тернопіль (Торгівля)

Повний цикл ведення кадрового діловодства згідно чинного законодавства (Оформлення документів при прийнятті на роботу, переведення, звільнення працівників, в тому числі з ініцітиви роботодавця, складання актів про невихід на роботу, формування особових справ, заповнення та ведення обліку трудових книжок; формування графіку відпусток, підготовка наказів щодо надання відпусток персоналу, ведення обліку відпусток ), складання штатного розпису,графіків роботи, посадових інструкцій, табельний облік, видача довідок. . Загальне діловодство. Складання звітності. Ведення документації комісії(уповноваженого) з соціального страхування. Робота в програмі 1С. Постійний моніторинг зконодавства

Менеджер з персоналу

from 06.2019 to 10.2019 (4 months)
ТОВ "Терполімергаз", Тернопіль (Виробництво)

Повний цикл ведення кадрового діловодства, складання штатного розпису, посадових інструкцій, табельний облік, видача довідок. Пошук і підбір персоналу. Проведення первинних співбесід з кандидатами. Робот з вхідною та вихідною кореспонденцією. Загальне діловодство. Ведення документації комісії з соціального страхування Контроль трудової дисципліни. Ведення наказів з основної діяльності. Складання звітності. Робота в програмі 1С.

Провідний інженер відділу кадрів

from 05.2000 to 06.2019 (19 years 1 month)
Укрпошта, Тернопіль (Транспорт, логістика)

Повний цикл ведення кадрового діловодства ( 400 чол.) Оформлення документів при прийнятті на роботу, переведення, звільнення працівників, в тому числі з ініцітиви роботодавця, складання актів про невихід на роботу, формування особових справ, заповнення та ведення обліку трудових книжок; формування графіку відпусток, підготовка наказів щодо надання основних та додаткових відпусток персоналу, ведення обліку відпусток Складання звітності. Аналіз плинності кадрів. Складання анлітичних довідок щодо кількісного та якісного складу працівників.Робота з резервом кадрів. Підбір та навчання персоналу.Підготовка документів для атестації та підвищення кваліфікації. Ведення різних баз даних працівників. Підготовка документів для нагородження. Видача довідок. Робота в програмі ІС ПРО, Кадри-штат.

Кіоскер

from 06.1999 to 06.2000 (1 year)
Торгпреса, Тернопіль (Видавництво, поліграфія)

Education

Тернопільський приладобудівний інститут

Приладобудувння, Тернопіль
Higher, from 1989 to 1994 (5 years)

Knowledge and skills

Робота з оргтехнікою Знання офісних програм 1С ЗУП

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Дата народження: 31.07.1972
Україна,Тернопіль
[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль:
Здобуття посади в компанії з гарною репутацією і високим профілем. Бажана заробітна плата від 9000 грн.

Обов»язки: Повний цикл ведення кадрового діловодства(400 чол.) згідно чинного законодавства (Оформлення документів при прийнятті на роботу, переведення, звільнення працівників, в тому числі з ініцітиви роботодавця, складання актів про невихід на роботу, формування особових справ, заповнення та ведення обліку трудових книжок; формування графіку відпусток, підготовка наказів щодо надання основних та додаткових відпусток персоналу, ведення обліку відпусток ), складання штатного розпису,графіків роботи, посадових інструкцій,інструкцій з охорони праці, складання графіків змінності, табельний облік, видача довідок. . Кадрове та загальне діловодство. Складання звітності. Ведення документації комісії(уповноваженого) з соціального страхування. Робота в програмі 1С. Постійний моніторинг зконодавств , діловодство з основної діяльності, вхідна вихідна кореспонденція, знання трудового законодавства . Пошук та підбір персоналу.

Додаткові навики:
- вільне знання ПК(Word, Excel, Outlook)
-ІС-ПРО(кадри), 1С кадри
Знання іноземних мов:
Англійська(basic) Російська(fluent)
Інше:
Націленість на результат, стресостійкість, трудолюбивість;
Прагнення до розвитку і професійного росту; люблю пізнавати щось нове. Швидко навчаюсь.
Хоббі:
Мистецтво, музика, подорожі, книги, психологія.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: