Resume from January 19, 2020

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5708922

Бухгалтер, экономист, деловод

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Khmelnytskyi, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Буковинський державний фінансово-економічний інститут

Фінанси, державні фінанси, Чернівці
Higher, from 1999 to 2001 (1 year 9 months)

Additional information

РЕЗЮМЕ

ОСАДЧЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
вул. Героїв АТО-9 кв. 5 , м Хмельницкий, 29006
Україна
Тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: Отримати роботу в стабільній компанії, яка динамічно розвивається, мати можливість
застосування своіх навичок та здібностей, а також подальшого професійного зростання.
Із задоволенням працювала би для успішного та стабільного функціонування організації.

Дата і місце народження: Одеська обл., м. Ізмаїл, 13 лютого 1978 г.

Освіта:
01.09.1998-10.06.2003 Буковинський державний фінансово-економічний інститут, факультет
«Державні фінанси» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси»
та здобула кваліфікацію економіста.

Досвід роботи:
1.9.1999.1.6.2001 Працювала на посаді бухгалтера-касира в ЗОШ № 12
01.02.2002 – 13.07.2011 Працювала на посаді головного бухгалтера у міському Центрі по роботі з
сім’ями, жінками та дітьми «Родинний дім»
08.08.2011- по теперішній час працюю на посаді головного бухгалтера в ЗОШ № 1

Професійні навики: володіння спеціалізованими бухгалтерськими програмами, пакетом Microsoft Office, внесення рахунків у програму, набір платіжних доручень, робота з казначейством ,одержання й проведення виписок, контроль дебіторської й кредиторської заборгованості, формування фінансових звітів,складання кошторисів, ведення та контроль за касовими операціями, управління витратами.

Ділові якості: Зацікавленість у професійному зростанні, вміння швидко вчитись, вміння
аналізовувати нормативно-правові акти та застосовувати іх на практиці,
цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність.

Додаткова інформація:
Знання ПК: Добре володію персональним компьютером (MS Word, MS Excel, Internet
електронна пошта), та офісною технікою(факс, модем, копіювальні
пристрої), вільне володіння компьютерними правовими системами.

Знання мов: українська - вільно, російська - вільно, англійська - базовий рівень.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: