Resume from January 29, 2010

Ірина

Менеджер з персоналу, адміністратор, 3 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Серняк Ірина

79491, м. Львів-Брюховичі,
вул. Сухомлинського, буд. 18
тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Основні особисті дані:
Дата народження: 27 травня 1987 р.
Сімейний стан: одружена.

Мета: робота в компанії, що динамічно розвивається.

Причина пошуку роботи: зміна місця проживання.

Досвід роботи:

Жовтень 2009 – по т.ч. Торгівельна група «М-ФОН» (роздрібна та гуртова торгівля мобільними телефонами – мережа «Вухо. Ком», ресторанний бізнес, мережа магазинів з продажу елітного одягу, продуктові супермаркети), 450 працівників, Львів
посада: менеджер з персоналу
Основні обов’язки:
•Ті, що й на попередній роботі, але не враховуючи ведення
кадрового діловодства

вересень 2008 – жовтень 2009 Компанія «МЕНС» (роздрібна торгівля мобільними телефонами, дистрибуція, сервіс, ресторанний бізнес), 650 працівників, Львів
посада: менеджер з персоналу
Основні обов’язки:
•Ведення кадрового діловодства (130 працівників);
•Взяття замовлень у керівників структурних підрозділів на відкриття
вакансій;
•Проведення пошуку кандидатів;
•Ведення співбесід та відбір кандидатів;
•Взяття рекомендацій у колишніх роботодавців кандидатів;
•Організація співбесід з керівниками структурних підрозділів;
•Повідомлення результатів кандидатам;
•Адаптація та введення в посаду затверджених кандидатів;
•Участь у атестаційній комісії;
•Участь в розробці системи нарахування заробітної плати;
•Організація та проведення внутрішніх тренінгів;
•Розробка навчальних програм для працівників;
•Складання протоколів робочих нарад топ-менеджменту;
•Забезпечення внутрішньої комунікації між структурними
підрозділами;
•Запровадження трудової дисципліни працівників компанії.


Професійний розвиток:
спільний українсько-польський проект «Україна на шляху до Євросоюзу – європейські студії» з підготовки тренерів для проведення інтерактивних занять, 16.10.2006 – 14.12.2006. Отримала відповідний сертифікат.
Сертифікат спеціаліста з управління проектами, 2009, ЛРІДУ НАДУ.


Наукова діяльність:
публікації у збірниках тез науково-практичних конференцій на теми:
«Керування емоціями в процесі здійснення підприємницької діяльності» (2006); «Удосконалення підготовки фахівців спеціальності «Управління персоналом та економіка праці» в контексті професіоналізації діяльності посадових осіб місцевих органів влади» (2008).

Громадська діяльність:
активна участь у культурному та громадському житті м. Жидачів; організатор культурно-масових заходів у ЛРІДУ НАДУ.

Освіта:
Магістр управління персоналом та економіки праці ( диплом з відзнакою),
2004-2009, Львівський регіональний інститут державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України.

Практика:
Помічник бухгалтера профкому, 2005, 2006, 2007 (літній період)
ВАТ «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат»
Сектор кадрової роботи, 2008 ЛРІДУ НАДУ.

Знання іноземних мов:
Українська, російська (вільно); англійська (читаю та розмовляю); італійська (початковий рівень).

Рівень володіння ПК:
Word, Excel, PowerPoint, Інтернет

Особисті риси: відповідальна, наполеглива, цілеспрямована, творча.

Ділові якості: висока працездатність, орієнтація на результат.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: