Віта
Фармацевт, асистент фармацевта, адміністратор, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 41 years
- City of residence:
- Hostomel
- Ready to work:
- Bucha, Hostomel, Irpin
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5837943
Additional information
Резюме
Розанова Віта Василівна
Адреса проживання: м. Гостомель
Контактний телефон : [
Електронна адреса: [
Особисті дані: дата народження 19.03.1983р.,одружена,маю донечку 3 роки, без шкідливих звичок
Освіта:
2000-2003р. – Ніжинське медичне училище
Кваліфікація: санітарний фельдшер
2004-2009р. – Чернігівський державний інститут економіки і управління
Кваліфікація: спеціаліст з обліку і аудиту
Досвід роботи:
Грудень 2019р - по нині - ТОВ "Ескімос"
Посада: бухгалтер
Посадові обовязки : розніс банківських виписок в 1С бухгалтерія , ведення касових операцій (прийом та видача готівкових коштів)
Листопад 2017р.-листопад 2019р.- АТ «Альфа Банк», ПАТ «Укрсоцбанк»
Посада: Контролер(комплаєнс-офицер)
Посадові обовязки: контроль соєчасності проведення ідентифікації субектів в супроводженні фінансових операцій,виявлення операції з ознаками фінансового моніторингу,післяпродажний моніторинг кліентів. Контроль роботи касси,банкоматів,обладнання. Перевірка документів на відкриття рахунків кліентів на повноту та правільність заповнення вимогам Банка і нормативніх документів НБУ. Контроль розрахунково-касових операцій: контроль зарахування / списання в національній та іноземній валюті на рахунки/з рахунків кліентів Банка і оформлення меморіальних ордерів,платіжних доручень і документів необхідних для проведення валютних операцій,перевірка наявності підтверджуючих документі по резидентам та не резидентам,контроль оформлення документів по касовим операціям, контроль прийняття і перевірки довіренностей. Формування документів дня та підготовка до відправлення в архів. Контроль дотримання лімітів залишків готівки в сховищі,відкриття /закриття сховища операційної та післяопераційної каси.Організація та контроль інкасації банкоматів , контроль перерахунку грошових коштів при загрузці та вигрузці касет банкомата. Прийняття участі в ревізії каси, контроль ведення документооборота по касі. Перевірка відкриття і супроводження карткових продукті.Ведення обліку БПК та ПІН-конвертів, приход та своечасніть списання карт після закінчення сроку зберігання. Котроль за своєчасністью та відповідності до вимогам Регламенту Банка передачу договорів по кліентам в архів Банка. Контроль операцій з Депозитаріем, документів,досье . Контроль відкриття і супроводження зарплатних проектів.
Березень 2017р.-жовтень 2017р. – Страхова група «ТАС»
Посада: бухгалтер управління розрахунків з дебіторами та кредиторами
Посадові обов’язки:облік дебіторської та кредиторської заборгованості,контроль за відображенням на рахунках бух.обліку всіх господарських операцій,повязаних з обліком дебіторської та кредиторської заборгованості,звірка взаєморозрахунків з контагентами,відкриттязарплатних карткових рахунків співробітникам,облік валютних операцій по виплатам
Січень 2016р.- квітень 2016р.- ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК»
Посада: головний економіст сектору продажів фізичним особам
Посадові обов’язки : Підготовка всієї необхідної документації для розрахунково – касового обслуговування,ведення переговорів з клієнтами,документальне оформлення депозитних та карткових договорів з клієнтами, коректування даних по всіх договорах на звітну дату.
Червень 2012р.- липень 2014р.- АТ «Дельта Банк»
Посада: фахівець з альтернативних продажів відділу споживчого кредитування
Посадові обов’язки : Робота з фізичними особами. Оформлення кредитних,депозитних та карткових договорів з клієнтами. Ведення переговорів з клієнтами , аналіз фінансового стану,подання і захист програм кредитування на кредитному комітеті, супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними .
Серпень 2011р.- травень 2012р.- ТОВ «Фармастор»
Посада: фармацевт
Посадові обов’язки: Консультація клієнтів,відпуск лікарських засобів та лікувальної косметики і інших товарів аптечного асортименту . Робота з касовим апаратом.Контроль термінів придатності.
Лютий 2010р.- лютий 2011р.- ФОП ХОЛОД А.Д.( типографія)
Посада: менеджер малого бізнесу
Посадові обов’язки:Консультація клієнтів та продаж в телефонному режимі та в офісі.Укладання договорів та актів.Виписка податкових накладних.Відправка та прийом факсів та електронної пошти.Ведення документообігу.Обробка коресподенції. Організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів.Забезпечення життєдіяльності офісу.Робота з первинною документацією.
More resumes of this candidate
15 000 UAH
Irpin, Bucha, Hostomel
Full-time, part-time
- Бухгалтер по первичной документации, ТОВ "Ескімос", 3 years 6 months
Similar candidates
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 UAH, Irpin, Kyiv
Асистент психолога, адміністратор
Irpin, Kyiv, Bucha
Адміністратор, помічник бухгалтера, оператор ПК
18000 UAH, Irpin
Администратор, помощник руководителя, специалист по работе с клиентами
Irpin, Bucha, Hostomel
Адміністратор, асистент
27000 UAH, Irpin, Kyiv
Секретар, адміністратор, ресепшионіст, помічник бухгалтера
15000 UAH, Irpin