Віта
Фармацевт, асистент фармацевта, адміністратор, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Гостомель
- Готовий працювати:
- Буча, Гостомель, Ірпінь
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5837943
Додаткова інформація
Резюме
Розанова Віта Василівна
Адреса проживання: м. Гостомель
Контактний телефон : [
Електронна адреса: [
Особисті дані: дата народження 19.03.1983р.,одружена,маю донечку 3 роки, без шкідливих звичок
Освіта:
2000-2003р. – Ніжинське медичне училище
Кваліфікація: санітарний фельдшер
2004-2009р. – Чернігівський державний інститут економіки і управління
Кваліфікація: спеціаліст з обліку і аудиту
Досвід роботи:
Грудень 2019р - по нині - ТОВ "Ескімос"
Посада: бухгалтер
Посадові обовязки : розніс банківських виписок в 1С бухгалтерія , ведення касових операцій (прийом та видача готівкових коштів)
Листопад 2017р.-листопад 2019р.- АТ «Альфа Банк», ПАТ «Укрсоцбанк»
Посада: Контролер(комплаєнс-офицер)
Посадові обовязки: контроль соєчасності проведення ідентифікації субектів в супроводженні фінансових операцій,виявлення операції з ознаками фінансового моніторингу,післяпродажний моніторинг кліентів. Контроль роботи касси,банкоматів,обладнання. Перевірка документів на відкриття рахунків кліентів на повноту та правільність заповнення вимогам Банка і нормативніх документів НБУ. Контроль розрахунково-касових операцій: контроль зарахування / списання в національній та іноземній валюті на рахунки/з рахунків кліентів Банка і оформлення меморіальних ордерів,платіжних доручень і документів необхідних для проведення валютних операцій,перевірка наявності підтверджуючих документі по резидентам та не резидентам,контроль оформлення документів по касовим операціям, контроль прийняття і перевірки довіренностей. Формування документів дня та підготовка до відправлення в архів. Контроль дотримання лімітів залишків готівки в сховищі,відкриття /закриття сховища операційної та післяопераційної каси.Організація та контроль інкасації банкоматів , контроль перерахунку грошових коштів при загрузці та вигрузці касет банкомата. Прийняття участі в ревізії каси, контроль ведення документооборота по касі. Перевірка відкриття і супроводження карткових продукті.Ведення обліку БПК та ПІН-конвертів, приход та своечасніть списання карт після закінчення сроку зберігання. Котроль за своєчасністью та відповідності до вимогам Регламенту Банка передачу договорів по кліентам в архів Банка. Контроль операцій з Депозитаріем, документів,досье . Контроль відкриття і супроводження зарплатних проектів.
Березень 2017р.-жовтень 2017р. – Страхова група «ТАС»
Посада: бухгалтер управління розрахунків з дебіторами та кредиторами
Посадові обов’язки:облік дебіторської та кредиторської заборгованості,контроль за відображенням на рахунках бух.обліку всіх господарських операцій,повязаних з обліком дебіторської та кредиторської заборгованості,звірка взаєморозрахунків з контагентами,відкриттязарплатних карткових рахунків співробітникам,облік валютних операцій по виплатам
Січень 2016р.- квітень 2016р.- ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК»
Посада: головний економіст сектору продажів фізичним особам
Посадові обов’язки : Підготовка всієї необхідної документації для розрахунково – касового обслуговування,ведення переговорів з клієнтами,документальне оформлення депозитних та карткових договорів з клієнтами, коректування даних по всіх договорах на звітну дату.
Червень 2012р.- липень 2014р.- АТ «Дельта Банк»
Посада: фахівець з альтернативних продажів відділу споживчого кредитування
Посадові обов’язки : Робота з фізичними особами. Оформлення кредитних,депозитних та карткових договорів з клієнтами. Ведення переговорів з клієнтами , аналіз фінансового стану,подання і захист програм кредитування на кредитному комітеті, супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними .
Серпень 2011р.- травень 2012р.- ТОВ «Фармастор»
Посада: фармацевт
Посадові обов’язки: Консультація клієнтів,відпуск лікарських засобів та лікувальної косметики і інших товарів аптечного асортименту . Робота з касовим апаратом.Контроль термінів придатності.
Лютий 2010р.- лютий 2011р.- ФОП ХОЛОД А.Д.( типографія)
Посада: менеджер малого бізнесу
Посадові обов’язки:Консультація клієнтів та продаж в телефонному режимі та в офісі.Укладання договорів та актів.Виписка податкових накладних.Відправка та прийом факсів та електронної пошти.Ведення документообігу.Обробка коресподенції. Організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів.Забезпечення життєдіяльності офісу.Робота з первинною документацією.
Інші резюме цього кандидата
15 000 грн
Ірпінь, Буча, Гостомель
Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Бухгалтер по первичной документации, ТОВ "Ескімос", 3 роки 7 місяців
Схожі кандидати
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника, адміністратор
19000 грн, Ірпінь, Київ, Дистанційно
Офіс-менеджер, адміністратор, асистент психолога
Ірпінь, Київ, Буча
Адміністратор, особистий помічник
Ірпінь
Адміністратор, асистент
27000 грн, Ірпінь, Київ
Адміністратор, помічник бухгалтера, оператор ПК
18000 грн, Ірпінь