Resume from June 7, 2021

Наталія

Бухгалтер, економіст, впровадник ІТ-систем, консультант

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер-консультант, Бізнес-аналітик, Впровадник ІТ систем,

from 01.2013 to now (11 years 4 months)
Freelancer Городиська Н.Г., Київ (Аутсорсінг, впровадження ІТ систем)

Комплексне впровадження IT на підприємствах різного профілю.
Аналіз бухгалтерського та фінансового стану підприємства та розробка нових рішень для покращення роботи та фінансового стану підприємства.
Налагодження бізнес процесів в ПП 1С. Робота с програмістами
Навчання і консультування персоналу коректному веденню обліку в ПП 1С.

Education

Міжнародний центр (інститут) ринкових відносин та підприємництва - Центр "Ринок"

Економіки і підприємництва, Облік і Аудит, Київ
Higher, from 1998 to 2003 (4 years 10 months)

Магістр з обліку і аудиту.
10.2012 - 01.2013

Additional education and certificates

ВНЗ "Університет економіки та права"

10.2012 - 01.2013 Підвищення кваліфікації за програмою "Фінансовий директор"

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Windows Бухгалтерський облік 1С УТП 1С УВП Нарахування зарплати Odoo Знання ПП 1С, навчання користувачів функціоналу

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Працювала: головним бухгалтером, заступником головного бухгалтера, консультантом з обліку по впровадженню систем 1С.
Була в дикреті маю 2-х дітей.
Практичні навики:
-Складання та затвердження облікової політики;
-розробка та затвердження інструкцій і положень діючих на підприємстві;
-Організація роботи пов’язана з забезпеченням фінансування (підготовка документів для отримання кредитів, робота з дебіторами);
-Розподілення наданих фінансів, аналіз та контроль їх використання;
-Розгляд договорів на предмет законності, актуальності, необхідності та наявності ресурсів для їх укладання;
-Контроль за виконанням договірних зобов’язань;
-Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
-Перевірка рахунків фактур і актів виконаних робіт у відповідності з діючими договорами;
-Складання звітності о прибутках та збитках, руху грошових коштів;
-Складання таблиць планових надходжень (доходів) та витрат компанії по видам діяльності;
-Аналіз витрат та надходжень згідно затверджених планів;
-Розрахунок орендної плати (собівартість майна зданого в оренду);
-Розрахунок собівартості об’єктів будівництва, розподілення витрат (при введенні в експлуатацію об’єктів будівництва);
-Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
-Формування та подання консолідованої звітності з Філіями компанії;
-Організація, постановка і ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку;
- Формування та подання всієї податкової та фінансової звітності, на загальній та на спрощеній системі оподаткування.
- Ведення кадрового обліку. Нарахування та виплата ЗП подання відповідної звітності.
-Робота в сфері оптової торгівлі в т.ч. ЗЕД;
-Досвід керівництва відділами;
-Робота з експортно-імпортними контрактами;
-Оформлення лізингових та факторингових операцій
-Робота з цінними паперами (векселя, облігації, акції і т.п.);
-комісійна торгівля
Теоретичні знання:
-Знання діючого законодавства України: ПКУ, Законів, постанов та інших нормативно-правових актів які регулюють фінансово-господарську діяльність підприємства, трудове, податкове, фінансове законодавство.
-Основи бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, стандартів бухгалтерського обліку (П(С)БО), законодавство в зовнішньо економічній діяльності.
Маю досвід спілкування з контролюючими органами;
Вільне володіння – російська, українська мова, Англійська – базова розмовна;
Маю посвідчення водія категорія „В”;
Якщо - чогось не знаю, то орієнтуюсь, де можна знайти відповідь.
Відповідальна, сумлінна, порядна, справедлива, комунікабельна, ініціативна, наполеглива, обачлива, цілеспрямована в досягненні результату, доброзичлива, вмію працювати в колективі та окремо.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: