Resume from April 13, 2020

Сергей

Начальник, инспектор отдела кадров, менеджер по персоналу, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
60 years
City:
Kamianske

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Ярошевський Сергій Олександрович

Сфера діяльності: відділ кадрів, кадровий менеджмент, адміністрування
Мета: посада начальника (інспектора) відділу кадрів, менеджера з персоналу, адміністратора.
Контакт: телефон [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail [open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section)

Очікуваний рівень заробітної плати – від 15000,0 грн.
Умови працевлаштування:
-повна зайнятість, оформлення згідно з КЗпП України;
-своєчасна та повністю офіційна заробітна плата.

Освіта вища:
2005 р. – Дніпропетровський національний університет, спеціальність «Психологія», кваліфікація «Психолог-практик», спеціалізація «Управління персоналом».
1987 р. – Дніпродзержинський індустріальний інститут, спеціальність «Промислова теплоенергетика», кваліфікація «Інженер-промтеплоенергетик».
Впевнені професійні та кваліфікаційні навики у відповідності до посади:
1. Відділ кадрів: ведення всього комплексу кадрового обліку і документації у відповідності до нормативно-правової бази України та номенклатури справ підприємства
2. Розробка кадрових і внутрішніх регламентуючих документів:
- Положень: про оплату праці; про встановлення надбавок і доплат; про преміювання;
- Положень про структурні підрозділи підприємства;
- Правил внутрішнього трудового розпорядку;
- Положення про відпустки та складання графіків відпусток;
- Положення про відрядження та оформлення необхідної документації по відрядженнях;
- посадових та робочих інструкцій;
- розробка пакету документів з питань охорони праці.
3. Кадровий менеджмент:
- пошук персоналу за допомогою спеціальних сайтів та преси;
- організація і проведення співбесід здобувачів з керівниками відповідних підрозділів, вивчення документів, ділових, професійних та особистісно-психологічних якостей;
- створення зовнішнього та внутрішнього кадрового резерву;
- проведення комплексу адаптаційних заходів: ознайомлення новоприйнятого співробітника з умовами праці, внутрішніми регламентуючими документами, нормативами з охорони праці,
посадовими обов’язками, корпоративними нормами і правилами, організація і проведення навчання;
- організація і проведення атестацій;
- розробка і застосування системи мотивації;
- аналіз плинності кадрів, виявлення причин та впровадження заходів з їх подолання;
- вивчення рівня соціально-психологічного клімату в колективі, розробка рекомендацій з його оптимізації.

4. Професійна діяльність:
2019 – 2020 ТОВ «ЕКСПЕРТ ГРУПП М»: кур’єр, виконував обов’язки начальника відділу кадрів, проводив всі процедури з кадрового обліку, розробки і оформлення документації.
2018 – 2019 ТОВ «Лукро Плюс»: менеджер з персоналу. Основні обов’язки – пошук персоналу, організація навчання і ведення документації відділу кадрів;
2014 – 2018 індивідуальна практика: виконання замовлень з пошуку, навчанню персоналу, надання послуг з психологічного консультування і психокорекції.
2013–2014 ТОВ «Дніпроспецбудінвест»; адміністратор, менеджер з персоналу. Забезпечення безперебійної роботи розважального центру, робота з клієнтами, забезпечення комфортного відпочинку; пошук персоналу, проведення співбесід, відбір відповідно до вимог вакансії, проведення тренінгів з підвищення кваліфікації персоналу;
2011 – 2013 робота над дисертацією; приватна практика з надання психологічних послуг.
2007 – 2011 Київський національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова;навчання в аспірантурі.
Дніпродзержинський державний технічний університет:
2006 – 2007 старший викладач кафедри соціології. Проведення лекційних та практичних занять, розробка методичних матеріалів та навчальних програм.
2004 -2006 проректор з адміністративно-господарчої роботи. Адміністративне управління процесом застосування праці персоналу, планування і організація проведення ремонтних робіт, рішення з кадрових та адміністративних питань.
2002 – 2004 Компанія «Ельдорадо», директор магазину побутової техніки. Забезпечення умов для безперебійної роботи магазину, контроль торгівельного процесу та роботи персоналу.

5. Ділові та особистісні якості.
- добре розвинуті організаторські та комунікативні здібності;
- лідерські якості: здатність приймати відповідальні рішення, визначати пріоритети в роботі, контролювати виконання завдань та доручень, доводити почату справу до кінця;
- педантизм, точність і відповідальність в роботі;
- толерантність, гнучкість мислення, відкритість, цивілізованість в взаємовідносинах;
- вміння працювати з великим масивом інформації;
- готовність до саморозвитку.

З повагою, С. Ярошевський

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: