Resume from July 22, 2022 PRO

Светлана

Бухгалтер, администратор, оператор ПК, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
51 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника відділу (головного бухгалтера)

from 09.2014 to 11.2019 (5 years 2 months)
Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради, Одесса (Державні організації)

Складання договорів з постачальниками та підрядниками. Відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку, в тому числі із використанням спеціалізованих компьютерних програм. Подання документів до Казначейської служби, до інших банківських установ, в тому числі через Систему дистанційного обслуговування. Підготовка меморіальних ордерів 2,3,4,6,8, включення їх до звітності. Складання та подання бухгалтерської, фінансової, статистичної звітності тощо. Складання кошторисів надходжень та видатків, внесення до них змін. Виконання обов’язків начальника відділу на час його відсутності.

Головний державний фінансовий інспектор

from 09.2003 to 09.2014 (11 years)
Державна фінансова інспекція в Одеській області, Одесса (Державне управління, аудит)

Очолювала проведення ревізій фінансово-господарської діяльності у сфері органів державної влади, оборони, правоохоронних органів та місцевого самоврядування, сільських, селищних, міських та районних бюджетів. Складання актів про результати ревізій фінансово-господарської діяльності. Підготовка та надання інформацій за результатами ревізій та на звернення громадян і правоохоронних органів. Складання та оформлення щомісячних, квартальних та річних звітів про результати роботи відділу з використанням спеціалізованих компьютерних програм

Завідувач канцелярією, головний спеціаліст загального відділу

from 11.1998 to 09.2003 (4 years 10 months)
Контрольно-ревізійне управління в Одеській області, Одесса (Державне управління, фінансовий контроль)

Організація роботи канцелярії, загальне керівництво відділом, ведення діловодства обласного управління, контроль за своєчасним наданням інформацій до органів влади різного рівня та за своєчасним реагуванням на звернення громадян та правоохоронних органів, набір та роздруківка текстів (листів, актів, довідок, звітів), робота з електронними таблицями, участь у складанні звітів, відповідь на дзвінки, використання офісної техніки, складання звітів про роботу відділу,підготовка наказів на підпис керівнику

Education

Одеський фінансово-економічний коледж

Фінанси, бухгалтер, Одесса
Specialized secondary, from 1999 to 2002 (2 years 4 months)

Одеська державна академія холоду.

Тепло фізичний, енергетика теплотехнологій, Одесса
Higher, from 1989 to 1996 (6 years 9 months)

Additional education and certificates

Одеський державний економічний університет, підвищення кваліфікації

2004, 3 месяца

Одеський регіональний інститут державного управління при Президенті України, підвищення кваліфікації

2012, 1 місяць, 2015 рік, 1 місяць, 2018 рік 1 місяць

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Ведення звітності Вміння працювати в великим об'ємом інформації Знання правил ділового спілкування, переписки Знання правил оформлення договорів Особисті якості: порядність, відповідальність, комунікабельність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Досвід роботи у сфері фінансово-господарської діяльності більше 15 років.
Знання бухгалтерського обліку бюджетної установи.
Досвід роботи з документами, вільне володіння українською мовою, знання первинної бухгалтерії, впевнений користувач ПК (знання програм MC Office), знання спеціалізованих комп'ютерних програм, вміння працювати з офісною технікою.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: