Resume from March 6, 2024 PRO

Ігор

Head of customer support

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Head of customer support

from 02.2023 to now (1 year 4 months)
Onlinemarket, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Планування, організація та успішна реалізація нових проєктів.
Відбір, навчання та ефективна адаптація персоналу для досягнення бізнесцілей.
Забезпечення ефективної комунікації зі замовниками стосовно існуючих
проєктів та їх відзначений супровід.
Укладання та управління новими контрактами з потенційними замовниками
для розширення бізнесу.

Customer Support Center Project Manager

from 02.2022 to 04.2022 (2 months)
BOSS. Gaming solutions, Киев (IT)

Підбір, навчання і адаптація персоналу
Створення і впровадження стандартів обслуговування, сервісної моделі,
матеріалів для навчання, тощо
Організація і впровадження систем оцінювання і збору статитики по
функціонуванню служби
Планування розвитку служби на майбутне

Head of Customer Retention Department

from 02.2020 to 02.2022 (2 years)
NDA, Київ (IT)

Створення дорожньої карти проєкту
Використання інструментів управління проєктами (JIRA, Confluence, тощо)
Відслідковування тенденцій ринку та потенційних можливостей відповідно до
потреб бізнесу
Підготовка акційних пропозицій, бонусів, турнірів та лотерей
Створення та впровадження схем розсилок електронних листів, як технічних,
так і маркетингових
Робота з бекофісом, а саме додавання бонусів, розсилок, п

Head of Customer Retention Department

from 04.2017 to 03.2019 (1 year 11 months)
EvoPlay, Київ (IT)

Розробка скріптів, ведення баз знань в рамках функціонування підрозділу
Досвід роботи
Підбір, супроводження і адаптація персоналу
Формування робочих планів і цілей
Контроль виконання цілей і показників підрозділу
Формування і презентація звутів за результатами роботи підрозділу

Head of Quality Control Department

from 06.2015 to 03.2019 (3 years 9 months)
EvoPlay, Київ (IT)

Впровадження і контроль виконання показників якості обслуговування контактцентру
Розробка і впровадження оцінки якості роботи
Підбір, супроводження і адаптація персоналу
Формування робочих планів і цілей
Контроль виконання цілей і показників підрозділу
Формування і презентація звутів за результатами роботи підрозділу

Supervisor of Quality Control Department

from 04.2014 to 06.2015 (1 year 2 months)
EvoPlay, Київ (IT)

Оцінка якості обслуговування співробітників контакт-центру
Формування і роз'яснення зворотнього зв'язку за результатами перевірки
Участь у веденні тренінгів і семінарів для нових співробітників

Technical Support Administrator

from 02.2013 to 04.2014 (1 year 2 months)
EvoPlay, Київ (IT)

Пошук, впровадження та підтримка технічних інструментів, необхідних для
роботи контакт-центру
Участь у розробці та покращенні бізнес-процесів
Навчання та адаптація нових співробітників
Написання технічних завдань з розробки програмного забезпечення для
контакт-центру

Customer Support Supervisor

from 04.2012 to 02.2013 (10 months)
EvoPlay, Київ (IT)

Обробка вхідних звернень та запитів від клієнтів
Навчання та адаптація нових співробітників
Організація робочого процесу зміни операторів
Оцінка якості роботи операторів контакт-центру
Допомога у вирішенні складніших питань, з якими стикалися співробітники під
час консультування

Education

Ніжинський державний університет ім. Гоголя

Психології, Ніжин
Higher, from 2020 to 2023 (3 years)

Additional education and certificates

ApexBerg, Операційне управління контакт центром

2017

Игор Манн, Клієнтоорієнтовність

2017

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

Ответственно подхожу к выполнению своих обязанностей. С легкостью нахожу общий язык с людьми. Не склонен к обострению и всегда пытаюсь найти компромисс в спорных ситуациях. Легко обучаюсь и меняю вид деятельности. Пунктуален и сдержан.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: