Тетяна
Бухгалтер, помічник бухгалтера, офіс-менеджер, касир, діловод, секретар (кадри)
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 31 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6704497
Work experience
Бухгалтер
from 05.2021 to now
(3 years 1 month)
ТОВ "УКРДАТАКОМ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- Формування первинних документів в базі 1С 7,7 (Рахунок-фактура, видаткова накладна, акт виконаних робіт).
-Внесення банківської виписки в 1с, оплат.
-Формування реєстрів первинних документів.
-Реєстрація податкових накладних в МЕДОК
- Відправлення кореспонденції щомісячно для всіх покупців та постачальників та ведення журналу вихідної та вхідної кореспонденції.
-Формування та виписка довіреностей для постачальників.
-Акти звірок з контрагентами.
-Підготовка та оброблення інформації для звітів.
-Ведення журналу договорів оформлення та внесення в 1с.
-Контроль наявності договорів та документів контрагентів.
- Робота з клієнт-банком, інтернет-банкінг.
- Ведення кадрового обліку.
- Авансові звіти, каса.
- Списання матеріалів.
Бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
from 10.2016 to 10.2020
(4 years)
ТОВ "Хербіон", Київ (Торгівля фармацевтичними препаратами)
-Формування первинних документів в базі 1С 7,7 (Рахунок-фактура, видаткова накладна, податкова накладна, сертифікати до товару).
-Перевірка податкових накладних на правильність оформлення (реквізити).
-Формування реєстрів первинних документів.
-Реєстрація податкових накладних в МЕДОК Відправлення кореспонденції та ведення журналу вихідної кореспонденції.
-Формування та виписка довіреностей для постачальників.
-Акти звірок з контрагентами.
-Підготовка та оброблення інформації для звітів (звірка оплат та податкових накладних).
-Формування звітів по продажам для керівництва.
-Ведення журналу договорів
-Контроль наявності договорів та документів контрагентів.
-Аналіз обсягу продажів менеджерів.
-Забезпечення життєдіяльністю офісу.
Помічник бухгалтера, консультант з податків
from 12.2014 to 10.2016
(1 year 10 months)
ТОВ "Нью фільтр", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Введення первинних документів в 1С.
-Реєстрація податкових накладних в МЕДОК
-Оформлення реєстрів первинної документації.
-Відправлення кореспонденції та ведення журналу вихідної кореспонденції.
-Забір кореспонденції та оброблення інформації, що надійшла.
-Формування та виписка довіреностей для постачальників.
-Формування та виписка первинних документів.
-Акти звірок з контрагентами.
-Підготовка та оброблення інформації для звітів (звірка оплат та податкових накладних).
-Здійснення переговорів з іноземними постачальниками за допомогою електронної пошти.
-Підготовка документів від іноземних постачальників в банк для покупки валюти ( контракт, інвойс, додаток до контракту).
-Підготовка електронного інвойсу (опис товару) для брокера на митницю.
-Ведення журналу договорів
-Контроль наявності договорів та документів контрагентів.
-Аналіз обсягу продажів менеджерів.
-Забезпечення життєдіяльністю офісу.
Education
Національний авіаційний університет
Обліково-економічний, Київ
Higher, from 2014 to 2015 (1 year)
Спеціальність: економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності
Київський університет управління та підприємництва
Обліково-економічний ,облік та аудит, Київ
Unfinished higher, from 2010 to 2014 (4 years)
Additional education and certificates
American English center курси англійської мови
2011-2011
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — average
- German — beginner
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
-Персональні дані: вміння працювати з великими об’ємами інформації, знання основних бухгалтерських проводок, плану рахунків та теоретичних знань, стандартів бухгалтерського обліку, відповідальна, працьовита, вихована, зосереджена, пунктуальна, бажання професійно розвиватися, цілеспрямована, активна життєва позиція.
-Дата народження: 31 липня 1992 року
-Сімейний стан: заміжня, діти хлопчик 5 років.
-Національність: українка.
-вільно володію навиками роботи MS Office (Word, Outlook, Excel), 1С: 7,7; Internet, Vento Fax, M.e.doc. та офісною технікою.
Similar candidates
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Kyiv, Remote
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Kyiv, Remote
Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Kyiv, Remote
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, фахівець із соц. роботи, бухгалтер
15000 UAH, Kyiv, Malyn, Remote
Офіс-менеджер, помічник керівника, юрист, діловод, інспектор кадрової служби
Kyiv
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 UAH, Kyiv, Lviv