Resume from February 22, 2023 PRO

Светлана

Руководитель, начальник отдела кадров, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
55 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Kharkiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник отдела кадров

from 01.2006 to 07.2020 (14 years 6 months)
Общество с ограниченной ответственностью "КОНАРК ИНТЕЛМЕД", Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки:
- реєстрація і складання всіх наказів по підприємству про прийом та звільнення працівників, про кадрове внутрішнє переміщення, про відпустки, про відрядження та ін.
- складання штатного розпису та змін до нього
- реєстрація та ведення трудових книжок
- складання щомісячного табеля обліку робочого часу
- щоденне ведення журналів обліку використання робочого часу
- складання графіка щорічних відпусток
- облік листків непрацездатності працівників
- ведення обліку відряджень, обробка щомісячних турпланів працівників, замовлення квитків на проїзд, бронювання готелів та ін.
- формування і ведення особових справ працівників
- при прийомі на роботу працівників складання трудових договорів та змін до них, угод про нерозголошення комерційної таємниці та конфіденційної інформації між підприємством та працівником, договорів на повну матеріальну відповідальність, актів прийому-передачі матеріальних цінностей, заяв на застосування податкової соціальної пільги, анкетування
- розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішньго розпорядку
- підготовка та оформлення організаційної документації, складання довіреностей, розпоряджень керівництва, службових листів, ділова переписка, ведення переговорів, складання різноманітних довідок, в тому числі з місця роботи працівників
- формування та подача щорічного звіту про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (звітування за квотою 4%)
- підготовка та складання протоколів загальних зборів учасників товриства
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства

Заместитель главного бухгалтера

from 12.1997 to 01.2006 (8 years 1 month)
Общество с ограниченной ответственностью "ШАНГЛИ УКРАИНА", Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки:
- переважно ті ж, що і на підприємстві вище
- також виконувала обов’язки офіс-менеджера: прийом та розподілення вхідних телефонних дзвінків, ведення переговорів, реєстрація вхідної/вихідної документації, забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, заправка та регенерація картриджів для офісної техніки), виконання роботи по підготовці до засідань на зборів, організація прийому відвідувачів та зустрічей керівників, організація корпоративів та ін.

Экономист по финансовой работе

from 08.1989 to 12.1997 (8 years 4 months)
Харьковская фирма "ТРИКОТАЖНОЕ ОБЪЕДИНЕНИЕ", Харьков (Производство и торговля трикотажными изделиями)

Обов’язки:
- облік всіх основних засобів підприємства
- взаємодія з банківськими установами
- діловодство

Education

Харьковский национальный экономический университет им. С.Кузнеца (Харьковский инженерно-экономический институт)

Бухгалтерский учёт, контроль и анализ хозяйственной деятельности - квалификация экономист, Харьков
Higher, from 1985 to 1989 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

"КАДРОВИК-01" - сертифікат "Всеукраїнський Кадровий Конгрес 2019: інтенсивні технології захисту роботодавця і кадровика

жовтень 2019

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК CRM

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

•Налагодження роботи HR-віддіу «з нуля», підготовка до перевірок з інспекції та управління праці, знання трудового законодавства
•Підписка на протязі декількох останніх років на журнал цифрового видавництва MCFR «Кадрровик-01» для постійного професійного інформування
•Проходження тренінгів з практичної психології, технікам ефективного ведення переговорів, навчання у Вищій школі кадровика.
•Відповідальність, порядність, комунікабельність
•Водійські права категорія В
•Закордонний паспорт

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: