• PRO

Кирил

Менеджер з персоналу, 13 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

менеджер з персоналу

from 12.2011 to 11.2020 (8 years 11 months)
ТОВ "ВІН-ПЕЛЕТА", Винница (виробництво)

• Організація роботи щодо забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства і конкретними напрямками кадрової політики, з метою найефективнішого використання, оновлення та поповнення персоналу;
• Забезпечення укомплектування підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей згідно з кваліфікаційними рівнями і профілем отриманої ними підготовки та діловими якостями, з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;
• Вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;
• Розробка та реалізація комплексу програм щодо роботи з персоналом з питань найму, звільнення, переведення співробітників;
• Інформування та консультація керівників різних рівнів з питань організації управління персоналом;
• Організація роботи з навчання персоналу, підготовки та підвищення кваліфікації, а також мотивації ділової кар'єри працівників;
• Забезпечення створення нормативно-методичної бази управління персоналом та практичне впровадження методичних і нормативних розробок;
• Організація визначення та вжиття заходів щодо удосконалення системи управління персоналом, контроль виконання керівниками підрозділів постанов, наказів і розпоряджень з питань роботи з кадрами;
• Контроль за виконанням і дотриманням трудового законодавства;
• Створення та ведення банку даних персоналу;
• Контроль за станом трудової дисципліни і виконанням правил внутрішнього трудового розпорядку;
• Забезпечення складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з персоналом;
• Представництво компанії в інших організаціях і установах з питань, які входять в його компетенцію за дорученням Генерального директора компанії;
• Ведення табеля обліку робочого часу;
• Оформлення документів при прийомі на роботу, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства України;
• Оформлення та ведення особових справ (в т.ч. Ф П-2) на співробітників компанії;
• Оформлення документів на відрядження;
• Ведення військового обліку;
• Внесення даних в 1С, у напрямку службової діяльності (табель обліку робочого часу, особисті дані співробітників, прийом, звільнення, переведення співробітників і т.д.);
• Розрахунок трудового стажу і страхового стажу при розрахунку «лікарняних листів», оформлення «лікарняних листів»;
• Виконання обов'язків голови комісії соціального страхування компанії;
• Ведення обліку відпусток співробітників і невикористаних відпусток (згідно МСБО);
• Оформлення трудових книжок працівників;
• Створення, оформлення, затвердження, облік і зберігання наказів по підприємству;
• Розробка та ведення організаційної структури та штатного розкладу компанії;
• Ведення кадрових документів та діловодства, згідно вимог законодавства та нормативних документів;
• Участь в розробці посадових інструкцій.

Education

МАУП

Юрист, трудове та комерційне право, Винница
Higher, from 2005 to 2008 (3 years)

ДВВУ

СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, Донецк
Higher, from 1991 to 1995 (3 years 10 months)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS PowerPoint
  • Email
  • 1С:Предприятие
  • Знание офисных программ
  • Документооборот
  • 1С:Документооборот

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: