Resume from May 29, 2023

Екатерина

Керуюча, адміністратор, менеджер, заступник директора (відділ кадрів), 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Управляющая магазином «Єва»

from 03.2016 to 12.2022 (6 years 9 months)
ТОВ «РУШ», Бахмут (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- забезпечення функціонування магазину відповідно до корпоративних стандартів мережі, виконання плану продажів,
- управління, контроль, координація торгівельної діяльності магазину,
- ведення та контроль документації, підготовка внутрішньої звітності,
- підбір, навчання та мотивація персоналу, організація та управління колективом магазину,
- аналіз та покращення економічних показників роботи магазину,
- впровадження важелів підвищення лояльності клієнтів.
Досягнення: прийшовши в організацію, нормалізувала всі процеси роботи магазину (починаючи з укомплектованості штату до виконання плану продажу та інших економічних показників магазину). Після 1 року роботи була головою команди відкриття нового магазину «Єва». Навчила та підготувала персонал для роботи в новому магазині, наставництво керуючих та адміністраторів мережі.

Менеджер з адміністративної діяльності (заступник начальника відділу)

from 01.2015 to 02.2016 (1 year 1 month)
ТОВ «Red Umbrella». Мультибрендовий інтернет-магазин, арт-відділ, Харків (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- забезпечення діяльності підприємства ефективною внутрішньою адміністративною координацією та інформаційними зв'язками,
- участь у плануванні та управлінні робочими процесами в арт-відділі підприємства,
- ведення поточної та звітної документації, організація документообігу на підприємстві,
- у межах наданих повноважень, забезпечення належних умов праці на робочих місцях (складання кошторисів тощо),
- управління персоналом.
Досягнення: Після 2 місяців роботи (менеджер з продажу) досягла кар’єрного росту (менеджер з адміндіяльності - заступник начальника відділу) та підвищення з/п.

Фахівець групи забезпечення продажу споживчого кредитування

from 05.2013 to 12.2013 (7 months)
ПАТ «Альфа-Банк», Луганськ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- пошук та залучення нових клієнтів у конкурентному середовищі,
- надання повної інформації потенційному позичальнику про різноманітність кредитних продуктів та підбір найбільш задовільної для нього кредитної програми,
- перевірка справжності та наявності повного пакета необхідних документів та їх передача в службу безпеки банку та економічну службу,
- підготовка всього пакета необхідної документації, а також підписання кредитного договору,
- контроль за своєчасністю погашення платежів за позикою,
- виконання плану з продажу банківських продуктів.

Менеджер з продажу послуг

from 09.2012 to 04.2013 (7 months)
Магазин-сервіс «МТС», Луганськ (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- надання телефонних послуг клієнтам,
- збільшення продажів у своєму секторі,
- пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, укладання договорів),
- підтримка взаємовідносин із напрацьованою клієнтурою,
- ведення звітності по роботі з поточними клієнтами та зверненнями, що надходять
- консультування з асортименту та параметрів послуг.

Education

Луганський Національний університет ім. Тараса Шевченка, Інститут економіки та бізнесу

Менеджмент організації та адміністрування, Луганськ
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)

Закінчила з відзнакою (червоний диплом). За час навчання займалася науковою діяльністю: учасниця та переможниця наукових конференцій, конкурсів, Всеукраїнських олімпіад, маю публікації в університетських та всеукраїнських науково-економічних виданнях. Брала активну участь у житті університету (концерти, засідання, конференції, тренінги та ін.).

Additional information

Професійні навички :
-Управління персоналом
-Ефективна робота з клієнтами
-Оформлення звітної та поточної документації
-Відкриття торгової точки з "0"
-Підбір, навчання та наставництво персоналу
Особисті якості: комунікабельність, стресостійкість, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, вміння швидко вчитись, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, вимогливість до себе і до оточуючих, прагнення бути кращим, націленість на результат, клієнтоорієнтованість та наявність управлінських якостей.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: