Resume from July 21, 2022

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7315316

Менеджер з персоналу, кадровик, управитель

Employment:
Full-time.
City:
Khmelnytskyi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім’я
Кабиш Віта Леонідівна
Адреса
м. Красилів./ м.Хмельницький
Номер телефону
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Email
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата народження
09-04-1973

Сімейний стан
Заміжня,є діти

Професійні навики і знання:
Windows, Excel, Internet;
досвід роботи в 1-С;
підготовка, складання документів;

знання законодавчої та нормативної бази у сфері праці;
знання законодавства з охорони праці, протипожежної безпеки та цивільного захист (пройшла навчання й маю відповідні посвідчення)

МОВИ
Українська - рідна мова
Російська
Англійська

Інше:
маю водійське посвідчення –категорія В
Державний сертифікат про володіння державною мовою

Мета: пошук роботи на постійній основі у сфері адміністрування та кадрового забезпечення.

Досвід роботи :
2014-2021 рр. ТОВ "КМЦ "АГАПІТ"
Посада: менеджер-управитель
Кількість найманих працівників 50--100 чоловік
ПП "2018"
серпень 2021- березень 2022
Посада: менеджер (управитель) відділу організаційно-кадрового забезпечення

-у сфері управління підприємством:

Внутрішнє адміністративне координування та інформаційні зв’язки для забезпечення діяльності організації.
Розробка аналітичних,інформаційних,довідкових матеріалів.
Участь у розробці перспективних та поточних планів.
Участь у формуванні кадрової політики організації.
Організація роботи з документами відповідно до чинного законодавства.
Підготовка проектів наказів з основної та адміністративно-господарчої діяльності підприємства.
Робота з вхідною та вихідною документацією.

у сфері кадрового забезпечення:

Робота з добору, оцінки та розвитку персоналу
Ведення кадрового діловодства,а саме ;
- пошук та підбір персоналу;
- прийняття, звільнення, переведення працівників;
- оформлення ЛН;
підготовка проектів кадрових наказів ;
формування та ведення особових справ, заповнення трудових книжок, оформлення листків непрацездатності працівників;
ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
ведення інформації щодо кадрового документообігу в програму 1С;
робота з штатним розписом;
розробка посадових інструкцій.



ОСВІТА ТА КВАЛІФІКАЦІЯ

Магістр серп.2010-січ.2012
Хмельницький університет управління та права ім.. Л.Юзькова
Спеціальність
«Адміністративний менеджмент»
Досвід роботи за спеціальністю – 10 років


Спеціаліст (магістр) вер. 1993- серп.1998 Полтавський національний педагогічний університет ім.В.Г.Короленка
Спеціальність « Педагогіка та психологія, ,англійська мова »
Досвід роботи за спеціальністю - 10 років

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: