Resume from January 2, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7427029

Менеджер з закупівель, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kakhovka
Ready to work:
Kakhovka, Nova Kakhovka, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер із закупівель

from 12.2018 to 05.2022 (3 years 5 months)
ТОВ "СКАНДІТЕКС", Каховка (легка промисловість (надання послуг з пошиття текстильних та інш. виробів))

Здійснення закупівель згідно затвердженого плану виробництва та у встановлені терміни. Отримання інформації від планового відділу. Формування замовлень на постачальників, узгодження термінів, кількості, ціни, умов оплати. Планування логістики та митних платежів (за необхідності). Прорахунок собівартості замовлених матеріалів/товарів з урахуванням витрат на доставку та розмитнення. Резервування необхідних сум в графіку платежів компанії. Контроль доставки, підготовка пакету документів для митного брокера, контроль отримання складом (терміни, якість упаковки, кількість/комплектність, відповідність вимогам за якістю). У разі виявлення порушень/дефектів/браку спілкування з постачальником, встановлення причин, комунікація щодо врегулювання розбіжностей.
Підтримання бази постачальників в актуальному стані - оновлення контактних даних, дотримання норм ISO щодо оновлення форм оцінювання, сертифікатів, проведення аудитів. Пошук нових постачальників. Проведення зустрічей, переговорів, ініціювання перегляду умов співраці за наявних для цього факторів.
Співпраця з відділами компанії:
-своєчасна передача документів в бухгалтерській відділ;
-участь в підготовці договорів на спіпрацю з постачальниками, актуалізація умов співпраці з конкретним постачальником з юридичним відділом,
-узгодження дат та об'ємів поставок із плановим відділом,
-комунікація із складськими працівниками та відділом з якості.

Спеціаліст операційного департаменту

from 06.2015 to 12.2018 (3 years 6 months)
ТОВ "СИМЕТРІЯ ПЛЮС", Каховка (бізнес-послуги)

Вирішення адміністративно-господарських питань для компаній-клієнтів, спілкування з потенційними клієнтами, участь у переговорах, супроводження діючих клієнтів з функцією контроля за наданням послуг підрозділами компанії, підбір персоналу на замовлення; пошук постачальників матеріалів для виробничого підприємства-клієнта; отримання кредитів за різними банківськими програмами для компаній-клієнтів.
Успішні проекти:
реалізація проекту з продажу виробничих неліквідів підприємства- Клієнта; супроводження проекту по з’ясуванню якості наданих послуг співробітниками Клієнта-Замовника; отримання на замовлення Клієнтів D-U-N-S номерів та внесення даних у фінансовий рейтинг компанії D&B; реєстрація юридичної особи «з нуля»; супроводження відкриття/закриття ФОП в органах державної реєстрації та ДФС; підготовка інвестиційної пропозиції для подання документів на реконструкцію нерухомості; розробка рекламних матеріалів; підбір страхової компанії та оформлення договорів страхування виробничих об’єктів Клієнта на індивідуально узгоджених умовах.

Education

Херсонський державний аграрний університет

Економічний/Бухгалтерській облік та аудит, Херсон
Higher, from 1995 to 2000 (5 years)

Knowledge and skills

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Мета цього Резюме – пошук можливостей для співпраці або роботи на взаємовигідних умовах у режимі лише віддаленої роботи, готова розглянути варіанти: виконання окремих завдань або співпраця на постійній основі.
Зі своєї сторони пропоную професійний досвід, практичні навички, бажання працювати та вирішувати робочі завдання, в тому числі нестандартні.
З Вашої сторони – постановка конкретної задачі, забезпечення ресурсами для її виконання та дотримання умов співпраці, в тому рахунку фінансових.
Особисті якості:
високий рівень самоорганізованості: вмію планувати свій робочий процес, дотримуватися встановлених цілей та строків;
комунікабельна, але неговірка;
вважаю себе чесною і порядною людиною, ці ж якості ціную в інших;
з повагою ставлюся до професіоналів, не вважаю для себе ганебним вчитися чомусь новому, опановувати нові знання та навички;
намагатимусь вирішити будь-яку ситуацію – знайти оптимальне конструктивне рішення;
маю керівний досвід; не боюся приймати рішення;
спостережлива, вмію аналізувати факти;
не конфліктна людина, але буду відстоювати свої погляди з принципових для себе питань.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: