Resume from April 13, 2022 PRO

Сергій

CFO

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант з організації всіх операційних процесів

from 04.2021 to 09.2021 (5 months)
АВА ТЕК, Київ (виробництво та продаж світлодіодного обладнання)

Компанія потребувала допомоги в отриманні контролю над своєю операційною діяльністю, фінансами та фінансовим результатом бізнесу. Консультант за питаннями: поставлення в компанії управлінського обліку та звітності; автоматизації розрахунків всіх потреб у забезпеченні діяльності компанії; автоматичного розрахунку планових графіків проведення всіх операцій в компанії за часом, обсягами та сумами; поставлення технології дотримання в компанії всіх операційних процесів.

Моїми цілями було швидке, одночасне вирішення декількох задач:

1) Автоматизація всіх розрахунків в компанії, визначення технології та графіку дотримання працівниками компанії всіх операцій.
2) Автоматичний розрахунок управлінської звітності за фактом та планом діяльності компанії.
3) Автоматичне корегування всіх планів компанії за фактом проведених працівниками компанії обов’язкових до дотримання, автоматично розпланованих операцій.
4) Автоматичний розрахунок детальної аналітики, для прийняття керівництвом компанії завчасних управлінських рішень.
5) Автоматичний розрахунок графіку потрібного фінансування касових розривів за планом компанії, загальний обсяг необхідного фінансування на бюджетний період.

Досягнення:
1) Запропонував технологію дотримання всіх операційних процесів у компанії за:
- найбільш ефективним завантаженням виробництва та використанням основних активів й ресурсів компанії;
- мінімальним складом запасів, що забезпечує реалізацію планів компанії;
- найвигіднішою комплектацією продукції за характеристиками на вимогу, яка дає компанії кращій фінансовий результат та потребує менших фінансів;
- управлінням комерсантами перемовним процесом, за яким є чітке розуміння, який обсяг збільшення продажів, яку зміну комплектації та збільшення строків виконання замовлення потрібно виторговувати, за вимогою покупців у зменшені ціни на продукцію та збільшення строків розрахунків, - все щоб не погіршувати рентабельність продажів та розміри фінансів;
- управлінням всіма підрозділами компанії своїми витратами за постійним покращенням умов для компанії, замовленням точно за строками, розмірами та сумами за відсутністю зайвих неефективних операцій, які потребують більших витрат та фінансів;
- автоматичним розрахунком всіх управлінських звітів, всієї необхідної аналітики та ключових показників діяльності бізнесу за фактом та планом компанії.
2) Поставив ТЗ та знайшов виконавця-партнера, який зможе реалізувати версію наданих мною рішень у BAS ERP (1С:УПП).

Фінансовий директор - Заступник Голови Правління

from 01.2009 to 07.2019 (10 years 6 months)
UBC Group, Крим/Харків (виробництво та продаж холодильного обладнання)

Необхідно було організувати управлінський облік та звітність, взяти контроль над витратами та доходами, рухом грошей та планами, забезпечити діяльність та плани розвитку бізнесу необхідним й дешевим фінансуванням, допомогти компанії зростати свої продажі за не погіршенням оборотності активів, рентабельності власного капіталу та продажів.

Задачі, які вирішував:
1) Поставив управлінський облік та звітність в компанії.
2) Забезпечив аналітику важелів впливу зміни кожного параметру за бізнес-процесами на загальний фінансовий результат компанії, що дало можливість управлінню компанією досягати кращої результативності в межах загальної стратегії розвитку бізнесу, а керівництву структурних підрозділів дало все для ефективного управління своїми структурними підрозділами та досягнення доведених KPI.
3) Поставив бюджетний процес в компанії.
4) Розробив фінансову модель компанії.
5) Контролював діяльність підрозділів компанії та стандартизував їх роботу, розробляв для них технологією ведення операцій.
6) Визначав цільові показники діяльності для кожного підрозділу компанії та систему винагороди за виконання цих показників.
7) Знаходив джерела та інструменти фінансування оборотних активів компанії, інвестиційних проектів компанії.
8) Аналіз фінансово-господарської діяльності компанії.
9) Фінансовий аналіз та оцінка вартості бізнесу.
10) Стратегічний аналіз, аналіз зовнішньої середи та керування ризиками.
11) Переговорний процес та співпраця з ЄБРР, Світовим банком, звітність та міжнародний аудит, переговори із покупцями, банками та всіма іншими партнерами.
12) Участь у Правлінні компанії, у загальних зборах акціонерів, керування компанією. Визначення цілей бізнесу, стратегії та тактики досягнення поставлених цілей.

Досягнення:
Компанія за часом моєї роботи досягла рівня ТОП-бізнесів в Україні, зросла свої продажі в 6 разів при меншому темпі росту залучення зовнішнього фінансування (в 4 рази), покращені рентабельності власного капіталу й оборотності активів та росту вартості компанії в 3 рази.

Причини уходу з компанії:
Почав активно займатися політикою, створив власний політичний проект - https://inshi.ua/. Із 2021 року політикою не займаюся.

Заступник керівника філії - Керівник корпоративного бізнесу

from 01.2003 to 01.2009 (6 years)
Укрексімбанк, Крим (Фінанси, банки, страхування)

Моїми обов’язками були:

1) Управління корпоративним бізнесом філії: кредитування, документарні операції, торгове фінансування (передімпортне, постекспортне, передекспортне фінансування), кредитування за іноземними програмами відкритих кредитних ліній для Укрексімбаку, гарантійні операції, РКО.
2) Казначейські внутрішньобанківські операції з розміщення вільних, залучення недостатніх ресурсів у/із Головного банку.
3) Формування резервів на покриття можливих втрат за активними операціями філії.

Досягнення:
Філія неодноразово ставала кращою в системі за показниками продажу лінійки банківських продуктів та за показниками прибутковості в системі.

Причини уходу з банку:
Пропозиція стати фінансовим директором в UBC Group

Директор відділення

from 06.2002 to 01.2003 (7 months)
Правекс-Банк, Керч (Фінанси, банки, страхування)

Пройшов відбір, а потім стажування в Головному банку в Києві та був розподілений директором відділення в Керч.

У мої задачі входило якомога ширший продаж банківських продуктів, створення іміджу зручного та доступного сервісу.

Причина уходу з банку:
Пропозиція очолити корпоративний сектор філії Укрексібанку.

Education

Національний аерокосмічний університет "ХАІ"

Менеджмент та організація, Економіка підприємства, Харків
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

Закінчив університет із червоним дипломом та президентською відзнакою (середній бал – 5,0 (100%)

Knowledge and skills

Швидко визначаюся з найвпливовішими на результат KPI Швидко знаходжу внутрішні резерви фінансування Забезпечу ефективну роботу командам за всіма бізнес-процесами Управлінський облік та звітність BAS ERP/1C:УПП, IT-Enterprice, SAP, ERP-Ексель (власний аналог) Планування та бюджетування Фінансова модель Аналіз фінансово-господарської діяльності компанії Фінансовий аналіз та оцінка вартості бізнесу Визначення KPI та системи мотивації Стратегічний аналіз, аналіз зовнішньої середи, керування ризикам Укладання угод із партнерами за потрібним сценарієм для компанії Управління компанією Автоматизація розрахунків Автоматизація звітності ТЗ з автоматизації обліку та звітності, контроль реалізації Виявлення вузьких місць у всіх операційних процесах компанії Збільшення оборотності активів компанії Збільшення рентабельності власного капіталу компанії Автоматизація графіку послідовності дотримання всіх операцій Знаходити/самостійно створювати інструменти для досягнення задач Визначення ключових показників ефективності та системи мотивації Організовувати роботу команди на результат Вміння визначати головне у досягненні результату Знаходити ефективні рішення з досягнення потрібного результату Створювати професійну команду для досягнення високих задач Знаю, що потрібно інвестору та банкам для досягнення співпраці Висока обізнаність у питаннях організації та ведення бізнесу Знаю як організувати роботу всіх для отримання контролю Знаю, як визначити максимальну поступку партнера, клієнта

Language proficiencies

English — above average

References

  • Ігор Гуменний

    Ігор Гуменний

    Власник, UBC Group

    Contact details are hidden
  • Магдалена Ковальська

    Магдалена Ковальська

    Член Наглядової ради, Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР)

    Contact details are hidden
  • Ігор Лохов

    Ігор Лохов

    Директор по роботі з великими корпоративними клієнтами, BNP Baribas Group

    Contact details are hidden
  • Лариса Бондарєва

    Лариса Бондарєва

    Заступник Голови Правління по роботі з корпоративними клієнтами, Credit Agricole Bank

    Contact details are hidden

Additional information

1) 10 років досвіду роботи фінансовим директором та заступником Голови правління, у тому числі завдяки якій компанія досягла рівня ТОП-бізнесів в Україні.

2) 10 років переговорів, співпраці та звітності іноземним інвесторам: ЄБРР, IFC Світового банку, Dragon Capital. Розуміння, що потрібно інвестору та як отримати від нього потрібне фінансування.

3) 10-ти річний досвід отримання від партерів бізнесу постійного покращення умов співпраці для компанії.

4) 10 років роботи заступником Голови правління, а тому чудова обізнаність та розуміння всіх бізнес-процесів, задач для кожного підрозділу компанії, досвід як досягати задачі та організовувати роботу всіх.

5) 15 років досвіду у роботі та співпраці з кращими банками, експортно-кредитними агенціями, фінансовими інструментами для забезпечення кращих умов за угодами з партнерами.

6) 15-ти річний досвід визначення головного у досягненні результату та знаходження ефективних рішень із досягнення потрібного результату.

7) 15-ти річний досвід організовувати, підбирати професійну команду для досягнення задач та забезпечувати її роботу.

8) 15-ти річний досвід у розумінні потреб банків, інвесторів, а тому сильна позиція у переговорному процесі та досягнення потрібної співпраці на прийнятних умовах.

9) 15-ти річний досвід тримання контролю за всіма процесами в компанії/банку.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: