Resume from April 20, 2022 File

Сергій

Фінансовий директор

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Курдюков Сергій
Фінансовий директор

Вік:41 рік
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Консультант з організації всіх операційних процесів
з 04.2021 по 09.2021 (5 місяців)
АВА ТЕК, Київ (виробництво та продаж світлодіодного обладнання)
Компанія потребувала допомоги в отриманні контролю над своєю операційною діяльністю, фінансами та фінансовим результатом бізнесу. Консультант за питаннями: поставлення в компанії управлінського обліку та звітності; автоматизації розрахунків всіх потреб у забезпеченні діяльності компанії; автоматичного розрахунку планових графіків проведення всіх операцій в компанії за часом, обсягами та сумами; поставлення технології дотримання в компанії всіх операційних процесів.

Моїми цілями було швидке, одночасне вирішення декількох задач:

1) Автоматизація всіх розрахунків в компанії, визначення технології та графіку дотримання працівниками компанії всіх операцій.
2) Автоматичний розрахунок управлінської звітності за фактом та планом діяльності компанії.
3) Автоматичне корегування всіх планів компанії за фактом проведених працівниками компанії обов’язкових до дотримання, автоматично розпланованих операцій.
4) Автоматичний розрахунок детальної аналітики, для прийняття керівництвом компанії завчасних управлінських рішень.
5) Автоматичний розрахунок графіку потрібного фінансування касових розривів за планом компанії, загальний обсяг необхідного фінансування на бюджетний період.
Досягнення:
1) Запропонував технологію дотримання всіх операційних процесів у компанії за:
- найбільш ефективним завантаженням виробництва та використанням основних активів й ресурсів компанії;
- мінімальним складом запасів, що забезпечує реалізацію планів компанії;
- найвигіднішою комплектацією продукції за характеристиками на вимогу, яка дає компанії кращій фінансовий результат та потребує менших фінансів;
- управлінням комерсантами перемовним процесом, за яким є чітке розуміння, який обсяг збільшення продажів, яку зміну комплектації та збільшення строків виконання замовлення потрібно виторговувати, за вимогою покупців у зменшені ціни на продукцію та збільшення строків розрахунків, - все щоб не погіршувати рентабельність продажів та розміри фінансів;
- управлінням всіма підрозділами компанії своїми витратами за постійним покращенням умов для компанії, замовленням точно за строками, розмірами та сумами за відсутністю зайвих неефективних операцій, які потребують більших витрат та фінансів;
- автоматичним розрахунком всіх управлінських звітів, всієї необхідної аналітики та ключових показників діяльності бізнесу за фактом та планом компанії.
2) Поставив ТЗ та знайшов виконавця-партнера, який зможе реалізувати версію наданих мною рішень у BAS ERP (1С:УПП).
Фінансовий директор - Заступник Голови Правління
з 01.2009 по 07.2019 (10 років 6 місяців)
UBC Group, Крим / Харків (виробництво та продаж холодильного обладнання)
Прийшов у компанію на початку 2009 року за фінансовою кризою, щоб допомогти компанії прибрати неефективні витрати та операційні процеси, організувати управлінський облік та звітність, взяти контроль над витратами та доходами, рухом грошей та планами, забезпечити діяльність компанії та плани розвитку бізнесу необхідним й дешевим фінансуванням, допомогти компанії швидко зростати свої продажі за не погіршенням оборотності активів, рентабельності власного капіталу та продажів.

Задачі, які вирішував:

1) Поставив управлінський облік та звітність в компанії.
2) Забезпечив аналітику важелів впливу зміни кожного параметру за бізнес-процесами на загальний фінансовий результат компанії, що дало можливість управлінню компанією досягати кращої результативності в межах загальної стратегії розвитку бізнесу, а керівництву структурних підрозділів дало все для ефективного управління своїми структурними підрозділами та досягнення доведених KPI.
3) Поставив бюджетний процес в компанії.
4) Розробив фінансову модель компанії.
5) Контролював діяльність підрозділів компанії та стандартизував їх роботу, розробляв для них технологією ведення операцій.
6) Визначав цільові показники діяльності для кожного підрозділу компанії та систему винагороди за виконання цих показників.
7) Знаходив джерела та інструменти фінансування оборотних активів компанії, інвестиційних проектів компанії.
8) Аналіз фінансово-господарської діяльності компанії.
9) Фінансовий аналіз та оцінка вартості бізнесу.
10) Стратегічний аналіз, аналіз зовнішньої середи та керування ризиками.
11) Переговорний процес та співпраця з ЄБРР, Світовим банком, звітність та міжнародний аудит, переговори із покупцями, банками та всіма іншими партнерами.
12) Участь у Правлінні компанії, у загальних зборах акціонерів, керування компанією. Визначення цілей бізнесу, стратегії та тактики досягнення поставлених цілей.
Досягнення:
Компанія за часом моєї роботи досягла рівня ТОП-бізнесів в Україні, зросла свої продажі в 6 разів при меншому темпі росту залучення зовнішнього фінансування (в 4 рази), покращені рентабельності власного капіталу й оборотності активів та росту вартості компанії в 3 рази.
Причини уходу з компанії:
Почав активно займатися політикою, створив власний політичний проект - https://inshi.ua/. Із 2021 року політикою не займаюся.
Заступник керівника філії - Керівник корпоративного бізнесу
з 01.2003 по 01.2009 (6 років)
Укрексімбанк, Крим (банківська діяльність)
Моїми обов’язками були:

1) Управління корпоративним бізнесом філії: кредитування, документарні операції, торгове фінансування (передімпортне, постекспортне, передекспортне фінансування), кредитування за іноземними програмами відкритих кредитних ліній для Укрексімбаку, гарантійні операції, РКО.
2) Казначейські внутрішньобанківські операції з розміщення вільних, залучення недостатніх ресурсів у/із Головного банку.
3) Формування резервів на покриття можливих втрат за активними операціями філії.
Досягнення:
Філія неодноразово ставала кращою в системі за показниками продажу лінійки банківських продуктів та за показниками прибутковості в системі.
Причини уходу з банку:
Пропозиція стати фінансовим директором в UBC Group.
Директор відділення
з 06.2002 по 01.2003 (7 місяців)
Правекс-Банк, Керч (банківська діяльність)
Пройшов відбір, а потім стажування в Головному банку в Києві та був розподілений директором відділення в Керч.

У мої задачі входило якомога ширший продаж банківських продуктів, створення іміджу зручного та доступного сервісу.
Причини уходу з банку:
Пропозиція очолити корпоративний сектор філії Укрексібанку.
Освіта
Національний аерокосмічний університет «ХАІ»
Економіка підприємства, Харків
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)
Закінчив університет із червоним дипломом та президентською відзнакою (середній бал – 5,0 (100%)
Професійні та інші навички
Швидко визначаюся з найвагомішими параметрами у бізнес-процесах, незначна зміна яких найбільше впливає на покращення ефективності бізнесу та ставлю операційний процес у підрозділах для досягнення потрібних змін.
Швидко знаходжу внутрішні резерви фінансування та знаходжу якісне зовнішнє фінансування, а тому можу забезпечити найамбітніше зростання бізнесу.
Ефективно організую, забезпечую та за необхідності створюю команду для будь-якого операційного процесу у бізнесі – все для швидкого досягнення визначених цілей.
Управлінський облік та звітність.
BAS ERP/1C:УПП, IT-Enterprice, SAP, ERP-Ексель (власний аналог ERP-системи).
Знайомий із продуктами автоматизації систем управління фінансами таких партнерів, як Інталєв (BAS ERP/1C:УПП) , IT-Enterprice (дружина один із провідних експертів та методологів), або можу сам зробити потрібну автоматизацію в Ексель, якщо бізнес неготовий фінансувати таку автоматизацію у ERP-системі, з якою працює компанія.
Особисто знайомий із ключовими особами в ЄБРР, IFC, Dragon Capital.
Планування та бюджетування.
Фінансова модель.
Аналіз фінансово-господарської діяльності компанії.
Фінансовий аналіз та оцінка вартості бізнесу.
Визначення ключових показників ефективності та системи мотивації.
Стратегічний аналіз, аналіз зовнішньої середи та керування ризиками.
Вагомий досвід переговорного процесу з інвесторами та банками, бізнес-партнерами та покупцями, чудове розуміння потреб іншої сторони, як наблизитися до мінімальної переговорної позиції іншої сторони, а тому проведення переговорів за потрібним сценарієм для компанії.
Управління компанією.
Знання мов
Англійська ─ Intermediate/B1 (зараз підвищую рівень до Upper-Intеrmediate/B2)
Рекомендації
Ігор Гуменний - Власник UBC Group, [open contact info](look above in the "contact info" section)
Магдалена Ковальська - Член Наглядової ради від Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ігор Лохов - Директор по роботі з великими корпоративними клієнтами BNP Baribas Group, [open contact info](look above in the "contact info" section)
Лариса Бондарєва - Заступник Голови Правління по роботі з корпоративними клієнтами, Credit Agricole Bank, [open contact info](look above in the "contact info" section)
Додаткова інформація
10 років досвіду роботи фінансовим директором та заступником Голови правління, у тому числі завдяки якій компанія досягла рівня ТОП-бізнесів в Україні.
10 років переговорів, співпраці та звітності іноземним інвесторам: ЄБРР, IFC Світового банку, Dragon Capital. Розуміння, що потрібно інвестору та як отримати від нього потрібне фінансування.
10-ти річний досвід отримання від партерів бізнесу постійного покращення умов співпраці для компанії.
10 років роботи заступником Голови правління, а тому чудова обізнаність та розуміння всіх бізнес-процесів, задач для кожного підрозділу компанії, досвід як досягати задачі та організовувати роботу всіх.
15 років досвіду у роботі та співпраці з кращими банками, експортно-кредитними агенціями, фінансовими інструментами для забезпечення кращих умов за угодами з партнерами.
15-ти річний досвід визначення головного у досягненні результату та знаходження ефективних рішень із досягнення потрібного результату.
15-ти річний досвід організовувати, підбирати професійну команду для досягнення задач та забезпечувати її роботу.
15-ти річний досвід у розумінні потреб банків, інвесторів, а тому сильна позиція у переговорному процесі та досягнення потрібної співпраці на прийнятних умовах.
15-ти річний досвід тримання контролю за всіма процесами в компанії/банку.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: