Resume from December 8, 2021 PRO

Сергій

Операційний директор, 69 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант

from 04.2021 to now (3 years 1 month)
АВА ТЕК, Київ (виробництво та продаж світлодіодного обладнання)

Консультант за питаннями поставлення в компанії управлінського обліку та звітності, автоматизації всієї операційної діяльності та всіх розрахунків й планів компанії. Допомога компанії отримати контроль над своєю операційною діяльністю та результатами своєї діяльності.

Моїми цілями було швидке, одночасне вирішення декількох задач:

1) Автоматизація всіх розрахунків в компанії та визначення послідовності дотримання працівниками компанії всіх операційних процесів, технології процесів:

- автоматичний розрахунок та дотримання графіку бронювання виробництва продуктів та полуфабрикатів, аутсорсу за кожним заказом покупця – замовлення на виробництво та аутсорс;

- автоматичний розрахунок та дотримання графіку замовлень ТМЦ у постачальників, графіку замовлення транспорту у перевізників за кожним замовленням на виробництво та аутсорсом, за оптимальним заповненням транспортних одиниць за маршрутами/центрами консолідації вантажів;

- автоматичний розрахунок та контроль за дотриманням графіку надходжень ТМЦ на склад за кожною доставкою транспортної одиниці, за надходженням полуфабрикатів із виробництва та аутсорсу;

- автоматичний розрахунок та дотримання графіку поставки ТМЦ та полуфабрикатів зі складу на виробництво;

- автоматичний розрахунок та дотримання графіку надходжень готової продукції з виробництва на склад готової продукції;

- автоматичний розрахунок та дотримання графіку реалізації продукції покупцям;

- автоматичний розрахунок та контроль за дотриманням графіку передплат/оплат з боку покупців;

- автоматичний розрахунок та дотримання графіку передплат/оплат постачальникам, перевізникам, аутсорсу, іншим партнерам.

2) Автоматичне формування управлінського звіту за фінансовим результатом діяльності компанії, управлінського балансу компанії та управлінського звіту про рух грошових коштів компанії, оцінки вартості бізнесу.

3) Автоматичне корегування всіх планів компанії за фактом проведених працівниками компанії обов’язкових до дотримання, автоматично розпланованих операцій.

4) Автоматичний розрахунок детальної управлінської аналітики, для прийняття керівництвом компанії завчасних управлінських рішень.

Досягнення:

Створений аналог ERP-системи в Ексель, який виконує всі поставлені задачі – отримання онлайн контролю за результатами та планами діяльності компанії, фактом та планом руху грошових коштів, розрахунку графіку послідовності дотримання всіх операцій в компанії та автоматичне їх коригування за фактом реалізації цих операцій. Поставлено ТЗ та знайдено декілько виконавців-партнерів, які зможуть за прийнятними для компанії витратами реалізувати спрощену версію цих рішень через зручну для компанії BAS ERP.

Причини пошуку роботи:

Власник бізнесу розуміє потребу та перевагу у запропонованих рішеннях, називає їх «ідеальними», але не бажає поспішати із зміною всіх процесів в компанії. Непоспіх з його боку не є вигідним для мене, бо винагороду за свою роботу отримую за фактом реалізації змін.

Фінансовий директор - Заступник Голови Правління

from 01.2009 to 07.2019 (10 years 6 months)
UBC Group, Крим / Харків (виробництво та продаж холодильного обладнання)

Задачі, які вирішував:

1) Управлінська звітність в компанії.

2) Бюджетний процес в компанії.

3) Управлінський облік та складання всієї потрібної аналітики для прийняття управлінських рішень.

4) Контроль за діяльністю підрозділів компанії та корегування їх процесів.

5) Визначення ключових показників ефективності для кожного підрозділу компанії та системи винагороди за виконанням ними цих показників.

6) Пошук джерел та інструментів фінансування оборотного капіталу компанії, інвестиційних проектів компанії.

7) Платіжний календар компанії та відкриття достатніх лімітів кредитних ліній для забезпечення всіх касових розривів, які можуть виникати впродовж бюджетного періоду.

8) Фінансова модель бізнесу, його планів та намірів розвитку для оцінки ефективності бізнесу, вартості бізнесу, впливу різних сценаріїв зовнішніх факторів на бізнес.

9) Участь у Правлінні компанії, у загальних зборах акціонерів. Визначення цілей бізнесу, стратегії та тактики досягнення поставлених цілей.

Досягнення:

1) Прийшов у компанію на початку 2009 року, коли економіка України зіштовхнулася із наслідками всесвітньої фінансової кризи. Але за результатами 2009 року, коли інші фіксували найгірші показники результатів діяльності бізнесу, моя компанія показала найкращий показник прибутковості за весь час своєї роботи до цього.

2) З 2009 по 2018 рік компанія виросла у продажах в шість разів за збереженням рівня прибутковості бізнесу.

3) За два роки я перевів кредитування бізнесу від дорогих українських банків до кредитування тільки у іноземних західних банках, які фінансували наш бізнес під 5-6% річних в Україні та через філіали компанії в Європі під 2-3% річних.

4) За моїм часом в компанії, Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) лишався 12 років акціонером компанії, понад свою політику здійснювати портфельні інвестиції на строк не більше 7 років.

5) Велася робота та співпраця з відомими інвесторами, такими як: ЄБРР, IFC Світового банку, Dragon Capital.

6) Практика роботи з експортно-кредитними агенціями Euler Hermes (Німеччина), Exim Bank (Китай) з отримання страховки постачальниками за контрактами з нами, яка дозволяла їм не чекати часу нашого розрахунку із ними та без застави отримувати від банків у своїх країнах одразу до 85% від суми наших зобов’язань перед ними. А моя компанія отримувала відстрочку платежу за контрактами до 6 місяців із переставленням на нас вартості такого фінансування та страховки для постачальника, що є дешевше за вартість залучення кредитного ресурсу в Україні та не потребує надання забезпечення.

7) Велася робота та співпраця з ING Банком по розміщенню акцій компанії на Варшавській фондовій біржі.

Причини уходу з компанії:

Почав активно займатися політикою, більшу частину часу проводив в Києві, віддалено від виробництва в Харкові, Криму та Вінниці. Мені потрібний був час на реалізацію власних ідей (https://inshi.ua/), що заважало роботі в компанії. З 2021 року політикою не займаюся.

Заступник керівника філії - Керівник корпоративного бізнесу

from 01.2003 to 01.2009 (6 years)
Укрексімбанк, Крим (Фінанси, банки, страхування)

В мої задачі входило:

1) Управління корпоративним бізнесом філії: кредитування, документарні операції, торгове фінансування (предімпортне, постекспортне, предекспортне фінансування), кредитування за іноземними програмами відкритих кредитних ліній для Укрексімбаку, гарантійні операції, РКО.

2) Казначейські внутрішньобанківські операції з розміщення вільних, залучення недостатніх ресурсів у/із Головного банку.

3) Формування резервів на покриття можливих втрат за активними операціями філії.

Досягнення:

Філія неодноразово ставала кращою в системі за показниками продажу лінійки банківських продуктів та за показниками прибутковості в системі.

Причина уходу з банку:

Пропозиція стати фінансовим директором в UBC Group за бізнесом із виробництва холодильного обладнання на сучасному заводі, що відкрився із залученням інвестицій від ЄБРР.

Директор відділення

from 06.2002 to 01.2003 (7 months)
Правекс-Банк, Керч (Фінанси, банки, страхування)

Пройшов відбір, а потім стажування в Головному банку в Києві та був розподілений директором відділення в Керч.

У мої задачі входило якомога ширший продаж банківських продуктів, створення іміджу зручного та доступного сервісу.

Причина уходу з банку:

Пропозиція очолити корпоративний сектор філії Укрексібанку, що відкривалася в Криму.

Education

Національний аерокосмічний університет "ХАІ"

Менеджмент та організація, Економіка підприємства, Харків
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

Закінчив університет із червоним дипломом (середній бал – 5,0). Отримував стипендію Президента України

Knowledge and skills

Швидко визначаюся з найвпливовішими на результат KPI Швидко знаходжу внутрішні резерви фінансування Забезпечу ефективну роботу командам за всіма бізнес-процесами Управлінський облік та звітність BAS ERP/1C:УПП, IT-Enterprice, SAP, ERP-Ексель (власний аналог) Планування та бюджетування Фінансова модель Аналіз фінансово-господарської діяльності компанії Фінансовий аналіз та оцінка вартості бізнесу Визначення KPI та системи мотивації Стратегічний аналіз, аналіз зовнішньої середи, керування ризикам Укладання угод із партнерами за потрібним сценарієм для компанії Управління компанією Автоматизація розрахунків Автоматизація звітності ТЗ з автоматизації обліку та звітності, контроль реалізації Виявлення вузьких місць у всіх операційних процесах компанії Збільшення оборотності активів компанії Збільшення рентабельності власного капіталу компанії Автоматизація графіку послідовності дотримання всіх операцій Знаходити/самостійно створювати інструменти для досягнення задач Визначення ключових показників ефективності та системи мотивації Організовувати роботу команди на результат Вміння визначати головне у досягненні результату Знаходити ефективні рішення з досягнення потрібного результату Створювати професійну команду для досягнення високих задач Знаю, що потрібно інвестору та банкам для досягнення співпраці Висока обізнаність у питаннях організації та ведення бізнесу Знаю як організувати роботу всіх для отримання контролю Знаю, як визначити максимальну поступку партнера, клієнта

Language proficiencies

English — average

References

  • Ігор Гуменний

    Ігор Гуменний

    Власник, UBC Group

    Contact details are hidden
  • Магдалена Ковальська

    Магдалена Ковальська

    Член Наглядової ради, Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР)

    Contact details are hidden
  • Ігор Лохов

    Ігор Лохов

    Директор по роботі з великими корпоративними клієнтами, BNP Baribas Group

    Contact details are hidden
  • Лариса Бондарєва

    Лариса Бондарєва

    Заступник Голови Правління по роботі з корпоративними клієнтами, Credit Agricole Bank

    Contact details are hidden

Additional information

1) 10 років роботи заступником Голови Правління, а тому чудова обізнаність та розуміння всіх бізнес-процесів та основних задач для кожного підрозділу компанії, знання як досягаються задачі та як потрібно організовувати їх роботу до виконання.

2) Вмію визначати головне у досягненні результату та знаходити ефективні рішення з досягнення потрібного результату.

3) Вмію організовувати та точно підбирати професійну команду для досягнення задач.

4) Знаю як організувати роботу для отримання контролю над всіма процесами в компанії.

5) Знаходжу/самостійно створюю інструменти для досягнення задач.

6) Найкращі аналітичні здібності, які тільки можуть бути.

7) Висока обізнаність у питаннях організації та ведення бізнесу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: