Resume from March 18, 2024 PRO

Ольга

HRD, HR business partner

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з персоналу

from 04.2022 to 07.2023 (1 year 3 months)
Джоб центр, м. Маїнц, Німеччина, Інші країни (Державні організації)

оформлення документів

Директор з персоналу

from 08.2017 to 10.2021 (4 years 2 months)
ТОВ "Система аптек "Лінда-Фарм", Дніпро (Фармацевтика), Днепр (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

розробка кадрової політики підприємства;
• розробка та впровадження моделі компетенцій;
• бюджетування;
• керування ФОП;
• керівництво навчальним центром компанії;
• розробка та впровадження системи мотивації аптечної мережі;
• формування та підтримка корпоративної культури: організація корпоративних заходів;
• розробка та впровадження бізнес-процесів Відділу персоналу;
• розробка та впровадження Положень, регламентів управління персоналом;
• підбір та адаптація ТОП складу;
• розробка та впровадження системи обліку робочого часу;

Директор з персоналу / Провідний менеджер з персоналу

from 01.2011 to 12.2015 (4 years 11 months)
ТОВ «Склопласт», м. Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру), Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

участь у розробці стратегії компанії;
• участь у ребредингу компанії;
розробка та впровадження структури компанії;
• підбір та адаптація ТОП складу;
• розробка та впровадження «Модель компетенцій»;
• розробка та впровадження HR-стратегії;
• розробка та впровадження KPI, систем мотивації, компенсацій для всіх рівнів персоналу;
розробка та впровадження програми навчання персоналу для формування штату нової торговельної мережі;
• керівництво навчальним центром компанії (розробки та проведення тренінгів);
• контроль витрат за персонал, оптимізація HR бюджету;
• розробка документообігу для HR-програм;
• забезпечення ефективності програм підбору, адаптації, мотивації, оцінки, навчання персоналу;
• контроль кадрового документообігу;
• формування та підтримка корпоративної культури: організація корпоративних заходів.

Директор з управління персоналом / Менеджер з персоналу

from 09.2008 to 08.2010 (1 year 11 months)
ТОВ «СК АЛЕС БУД» Будівельна компанія, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру), Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

побудова програм розвитку персоналу;
• розробка, впровадження, супроводження адаптаційних програм;
• організація навчальних заходів;
• розробка систем мотивації персоналу (розробка систем оплати праці, систем
• компенсацій, рекомендацій щодо рівня зп);
• визначення, формування та ведення кадрового резерву;
• організація атестаційних програм;
• кадрове діловодство;
• підбір персоналу на ТОП-позиції;
• Контроль роботи охорони.

Education

Міжнародна школа бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля.

МВА Магістр з Бізнес – адміністрування, Дніпро, Дніпро
Higher, from 2019 to 2021 (2 years)

Університет імені Альфреда Нобеля

Менеджмент, Дніпро
Higher, from 2018 to 2019 (1 year)

Києво-Могилянська Бізнес Школа

Директор з персоналу, Киев
Higher, from 2012 to 2013 (1 year)

Архангельський Державний Технічний Університет

Інженер-технолог, Архангельск
Higher, from 1996 to 2000 (4 years)

Additional education and certificates

Lege Artis Оцінка персоналу по системі HOGAN

2013, 4 месяца

Міжнародна агенція з розвитку бізнесу, Стратегічні альтернативи розвитку

2013, 2 месяца

Еuro school, Mainz, Deutschland. Рівень В1, німецька мова

2022-2023, 8 месяців

Knowledge and skills

Бюджетирование Управление ФОТ Подбор ТОП Стратегический HR-менеджмент Управление кадровой структурой Привлечение и удержание персонала Обучение и развитие, аттестация и оценка Мотивация, компенсации и льготы

Language proficiencies

German — average

Additional information

водительские права категории В, личный автомобиль Kia Sportage

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: