Resume from February 2, 2023 File

Леонід

Керівник підприємства

Age:
53 years
City of residence:
Artsyz
Ready to work:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Муратков Леонід Дмитрович
Повна занятість,
Бажана заробітна плата: 30000 грн.
Місце проживання : Одесса
Дата народження: 19 серпня 1970 року(51 рік)
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:
* Посада: директор.
З 02.2020 по 07.2021р. (1,4 роки)
ТОВ «Радогост Плюс», м. Ірпінь
Сфера діяльності: Будівництво об’єктів соціального значення м. Ірпінь (
школа, Дитсадок)
Обов’язки: Організація роботи підприємства ,розблокування податкових
накладних, ведення податкового обліку з ПДВ, складання та надання
податкових звітів(1ДФ з ЕСВ, баланс, прибуток) , через електронний кабінет
та програму Соната, складання наказів ,інструкцій з охорони праці,
складання та надання декларації відповідності матеріально-технічної бази
вимогам законодавства з питань охорони праці, ведення кадрової роботи ,
узгодження та підписання АКБ2 та АКБ3.
Досягнення: Розблокував Податкових накладних більш ніж 10 млн. грн.
*Посада: директор.
З 07.2019 по 06.2020р.( рік)
ТОВ «УКРЗЕРНОТРЕЙД МАКС», м. Умань
Сфера діяльності : Управлене елеватором м. Умань
Обов’язки: Організація роботи елеватора у м. Умань ,Укладання договорів
,на приймання та зберігання зернових та олійних культур , як з великими
зернотрейдерами так і з місцевими фермерами, відвантаження на авто и жд
транспорті ,сушіння ,очищення культур а також підготовка реєстрів
розрахунків з поклажедавцами , організація роботи зернової лабораторії
,складання інструкцій з охорони праці, складання та надання декларації
відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань
охорони праці, ведення кадрової роботи , введення переговорів з
потенційними поклажедавцами .
Досягнення: Відмінно відпрацював елеватор з великім плюсом.
*Посада: директор.
З 01.2015 по 07.2019р.
ПП «МВЛ-АЛЛОНЖ, м. Арциз.
Сфера діяльності: допоміжне обслуговування наземного транспорту,
роздрібна торгівля харчовими продуктами, підакцизними товарами,
організація роботи бара, організація роботи автостанції
Обов’язки: Організація роботи підприємства, бухгалтерський облік ,
управління фінансами, укладення договорів з постачальниками, продаж авто
,жд, авіа квитків, укладання угод з перевізниками, організація мини пекарні,
роботи бара , реклама та інше.
Досягнення: вів облік розрахунків з контрагентами для систематизації та
контролю фінансових операції.
*З 1994 по2014 рік працював на різних посадах в податковій інспекції
України по Одеській області..
Освіта: повна вища.
ВУЗ: Київський автомобільно-дорожній інститут. Період навчання: 1988-
1993 р.р.,
Одеський сільськогосподарський інститут. Період навчання : 1994-1995 р.р.,
Національний університет «Одеська юридична академія». Період навчання:
2012-2014р.р.
За фахом: Організація перевезень та управління на транспорті, Економіст –
бухгалтер АПК, Магістр державної служби(правознавство).
Кваліфікація: Інженер з організації перевезень та управління на транспорті,
Економіст-бухгалтер ,Магістр права державної служби.

Вміння, навички, компетенції:
*Досвідчений користувач ПК, MS Word, Excel.
*Водійське посвідчення категорія «А», «В», «С» стаж водіння 33 років.
* Свій авто.
-Моїми головними перевагами є старанність, відповідальність, любов до
порядку , пунктуальність і тактовність, спокійний.
- Крім того, я маю здібності до систематизації та аналітичного складу розуму
,вмію ладити з людьми і уникати конфліктних ситуацій, комунікабельний.
- Набув багатий досвід управління персоналом.
- Завжди активний слухач , в процесі прийняття рішень, є звичним уважне
ставлення до інформації, аналізу її логіки, чуття у визначенні недостовірної
інформації,
- Є розуміння і досвід у маркетингу.
- Маю щирий інтерес до організаторської роботи, є розуміння принципів і
досвід створення колективу, його налаштування на практичне створення
успішної роботи.
- Керував організацією контролю, адміністрування , аудиту за справленням
податків та зборів з підприємств усіх видів діяльності та власності а також
стягнення податкових зобов’язань.
Шкідливих звичок не маю, завжди в активному тонусі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: