Resume from November 3, 2022 PRO

Микола

Директор філії, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор філії

from 07.2018 to 03.2022 (3 years 8 months)
ТОВ "Комп'ютерна Академія ШАГ", Ужгород (Надання освітніх ІТ послуг)

Повний цикл відкриття, розвитку та управління філією.
Налагодження роботи структурних підрозділів згідно встановлених правил та бізнес процесів організації:
Маркетинг:
- узгодження та запуск продуктів Академії
- запуск рекламних кампаній на затверджені продукти
- проведення внутрішніх та зовнішніх івентів
- аналітика РК, оптимізація бізнес процесів в маркетингу
- система тижневої, місячної та річної звітності
Фінанси:
- розробка та погодження річного бюджету організації
- затвердження та контроль за дотриманням цінової політики
- контроль відділу стосовно роботи з заборгованістю
- налагодження системи звітності та аудиту
- нарахування та виплата ЗП персоналу
Продажі:
- дотримання корпоративної політики обслуговування
- виконання поставлених планів набору
- налагодження системи звітності відділу
Навчальна частина:
- забезпечення Академії необхідними викладачами
- дотримання правил та бізнес процесів в роботі з студентами та замовниками навчання
- мінімізація плинності студентів
- забезпечення максимально якісного рівня надання послуг

Підбір, навчання, підвищення кваліфікації адміністративного персоналу та викладацького складу!
Управління штатом організації більше 60 працівників адміністративного та викладацького персоналу!
Забезпечення Академії матеріальною та технічною базою, а також збереження ТМЦ компанії.
Підписання меморандумів по співпраці з ІТ компаніями, ВНЗ, великим та середнім бізнесом!
Налагодження співпраці з органами місцевої та обласної влади!

Операційний менеджмент

from 07.2016 to 03.2018 (1 year 8 months)
Консалтинг, Ужгород (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота по запуску готельно - ресторанного комплексу "Синевирський Перевал"
Функціональні обов'язки:

Організація запуску роботи кухні:
- закупівля обладнання
- розробка сезонних меню та барної карти
- розробка та впровадження технологічних карт та системи контролю за дотриманням
- налагодження процесу постачання сировинної бази
- підбір та навчання персоналу кухні та залу
- проведення інвентаризацій
Організація запуску готелю:
- завершення ремонтних робіт
- укомплектування номерного фонду
- підбір та навчання персоналу готелю
Організація запуску винного погребу:
- робота з постачальниками локального вина - Чизай
- робота з постачальниками сувенірної продукції
- запуск дегустаційної програми

Робота по безпосередньому запуску комплексу, зустріч та поселення гостей, запуск кухні, організація дозвілля відпочиваючих тощо. Після запуску комплексу всі справи були передані згідно попередньої домовленості власникам комплексу.

Директор магазину

from 03.2012 to 11.2014 (2 years 8 months)
Retail - Мережа магазинів цифрової техніки MOYO, Ужгород (Роздрібна торгівля цифровою та комп'ютерною технікою)

Функціональні обов'язки:
Забезпечення функціонування та розвитку ТТ
Підбір та навчання персоналу
Забезпечення якісного обслуговування клієнтів
Виконання планових показників по продажах
Забезпечення наповнюваності складу, організація доставки товарів тощо.

Менеджер по навчанню та розвитку. Директор магазину

from 11.2007 to 02.2009 (1 year 3 months)
ТОВ Компютерний всесвіт, Львів (Роздрібна торгівля цифровою та комп'ютерною технікою)

Основний функціонал пошук директора та персоналу, пошук приміщення, завезення та встановлення обладнання та товару.
Підбір та навчання персоналу.
Відкриття торгових точок. Передача ТТ під керівництво нового директора.

За цей період відкрив три торгові точки КВ Київ, КВ Одеса, КВ Надвірна

Education

Національний університет "Львівська політехніка"

Менеджмент. Менеджмент антимонопольної діяльності, Львів
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Knowledge and skills

CRM Сильні керівні навики, формування команди працівників. Широкі знання в різних сферах бізнесу Широке коло знайомств в органах місцевої влади

Additional information

Хобі - подорожі, активний відпочинок.
Водійські права кат. А В С
Наявність автомобіля
Одружений, є дитина.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: