Resume from January 29, 2024

Володимир

Бізнес-тренер, 50 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
52 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Lviv, Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант, бізнес-тренер, бізнес-аналітик

from 03.2016 to now (8 years 2 months)
ClinicPro Consultig

Бизнес-консультант

from 03.2016 to now (8 years 2 months)
ClinicPro Consulting, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Розробка навчальних програм для медичних установ;
2. Розробка та впровадження Стандартів сервісного обслуговування пацієнтів у медичних закладах;
3. Проведення Ассестмент персоналу;
4. Проведення навчання адміністративних директорів, головного лікаря, заввідділенням, лікарів, молодшого медичного персоналу, адміністративного персоналу, технічного персоналу, продакт-менеджери, медичний представник, провізор по дисциплінам:
- лідерство, особиста та командна робота на результат;
- побудова команди;
- продажі ;
- ефективні комунікації;
- робота зі скаргами, конфліктами;
- якісне обслуговування;
- управління колективом;
5. Розробка бізнес-процесів, бізнес-плану;
6. Розробка скриптів

CEO, бізнес - консультант, бізнес- тренер

from 04.2005 to 04.2016 (11 years)
InnovatiON Consulting, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Additional education and certificates

Tasic

2008 , 6 мес

Knowledge and skills

Trello Пунктуальність Проведення тренінгів Проведення презентацій Аналіз роботи персоналу Уміння аналізувати Розробка плану навчання Проведення тренінгів з продажу Робота в команді Управлінські навички Систематизація процесів Гейміфікація Collaborator Самостійне прийняття рішень Проведення assessment centre

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: