Resume from May 8, 2024 PRO

Денис

Інженер (технічна підтримка), 23 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Системний адміністратор

from 12.2022 to 04.2024 (1 year 4 months)
ТОВ Атмосфера технології природи, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-супровід роботи системи CRM Бітрікс24 (call-tracking)
-підтримка робити користувачів в CRM Бітрікс24
- підтримка робити користувачів в MS Office-365
- моніторинг та усунення інцидентів у рамках ІТ-інфраструктури
- надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів
- cупровід процесу закупівлі / гарантії обладнання та периферії (створення заявки на оплату через 1С)
- контроль працездатності обладнання користувачів (ноутбук/системний блок)
- контроль працездатності друкарських БФП (заправка обслуговування)

Інженер служби підтримки

from 12.2020 to 11.2022 (1 year 11 months)
ТОВ Бізнес- Медіа ЛТД, Київ (ЗМІ, медіа)

•Забезпечення віддаленої технічної підтримки користувачів ІТ-сервісів (перша лінія підтримки)
•Облік ліцензій ПЗ,встановленого на ПК користувачів
•Моніторинг та усунення інцидентів у рамках ІТ-інфраструктури
•Робота з обліковими записами користувачів і ПК в службі каталогів Active Directory
•Надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів
•Розробка інструкцій користувачів ІТ-сервісів
•Створення поштових скриньок і груп розсилки на сервері MS Exchange згідно запитів користувачів
•Підсистема друку (HP+Konica Minolta)
•Супровід процесу закупівлі / гарантії обладнання та периферії.

Инженер службы технической поддержки

from 10.2006 to 12.2020 (14 years 2 months)
ФПК ДМС, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обеспечение удаленной технической поддержки пользователей ИТ сервисов
Ведение учета лицензий ПО, установленного на ПК пользователей
Удаленная установка ПО и устранение проблем на ПК пользователей
Работа с учетными записями пользователей и ПК в службе каталогов Active Directory
Прием обращений пользователей и фиксация инцидентов (первая линия поддержки пользователей
Предоставление и управление правами доступа пользователей к ИТ-сервисам
Разработка инструкций пользователей ІТ-сервисов
Создание почтовых ящиков и групп рассылок на сервере MS Exchange по запросам пользователей

Оператор call-centre

from 09.2006 to 05.2011 (4 years 8 months)
ЗАО УАСК АСКА, Донецк (Фінанси, банки, страхування)

-приймання та оформлення заявки кліента з місця ДТП
-приймання та оформлення заявки клиента згідно з договором ДМС
-співпраця з асистуючою компанією,виклик на місце ДТП аварійного комісара
-консультування клієнтів з питань полісів стархування компанії

Education

ДТПА

Електронно-обчислювальна техніка, Донецьк
Specialized secondary, from 1997 to 2001 (4 years)

Additional education and certificates

Дія. Цифрова освіта

1 день
Certificate

Language proficiencies

  • Polish — average
  • Hebrew — beginner
  • English — average

Disability

3rd degree.
цукровий діабет

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: