Resume from June 11, 2024 PRO

Максим

Менеджер по роботі з клієнтами

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер зі збуту

from 11.2023 to 04.2024 (5 months)
Ukrlandfarming, Київ (Сельское хозяйство, агробизнес)

- Робота із базою клієнтів.
- Консультування клієнтів з питань пов’язаних з продукцією.
- Заносити актуальні дані в CRM — систему, та в 1С.
- Контроль оплати та договірна робота з клієнтами.
- Обробка вхідних запитів (Вхідні дзвінки, Email запити)

Помічник начальника автомобільної служби

from 10.2016 to 10.2020 (4 years)
В/Ч А0693, Бахмут (54 Бригада)

-планування експлуатації автомобільної техніки, підготовка вбрання на щоденне використання;
-здійснення контролю за своєчасним виходом машин у справному стані з парку та поверненням їх у парк;
-вжиття заходів щодо правильного та економного витрачання моторесурсів, продовження термінів служби автомобільної техніки, перевіряти не рідше двох разів на рік її наявність та технічний стан;
-участь у керівництві роботами з удосконалення обладнання парку, перевіряти внутрішню службу у парку та домагатися усунення виявлених недоліків;
-ведення обліку пошкоджень автомобільної техніки в полку та пригод з нею, виявляти та аналізувати причини їх виникнення, розробляти та проводити заходи щодо запобігання пошкодженням та пригодам;
-вжиття заходів щодо відновлення автомобільної техніки, що вийшла з ладу, і вести облік її несправностей;
-забезпечення виконання вимог безпеки під час експлуатації, ремонту та евакуації автомобільної техніки, а також проведення заходів пожежної безпеки у парку та на машинах.

Керівник магазину

from 01.2016 to 07.2016 (6 months)
Простор, Бахмут (Роздрібна торгівля)

-Управління персоналом магазину (постановка та контроль завдань, розвиток персоналу, облік робочого часу, складання та контроль графіків);
-Контроль наявності товарних залишків;
-Аналіз асортименту, аналіз продажу;
-Виконання планових показників;
-Підготовка та здавання звітності;
-Організація та контроль проведення інвентаризацій.

Заступник керуючого магазину

from 12.2014 to 10.2015 (10 months)
Сильпо, Fozzy Group / Фоззи Групп, Бахмут (Роздрібна торгівля)

-організація та контроль основних технологічних процесів магазину (кадрове забезпечення, ротації, представленість продукції в ТЗ, дотримання термінів реалізації продукції);
-забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажу магазину;
-організація, навчання та оцінка роботи співробітників торгового залу;
-аналіз виконання планів продажу протягом дня;
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців.

Провідний спеціаліст з розробки та впровадження програм в АПК

from 09.2013 to 11.2014 (1 year 2 months)
ЗАО «ДМЗ»-МЕТАЛЛУРГИЧЕСКИЙ ЗАВОД, Донецьк (Промисловість та Виробництво)

-Підготовка аналітичних звітів про ринкову ситуацію в АПК.
-Планування роботи агрохолдингу та організація виконання планів продажу.
-Ведення переговорів з клієнтами щодо планованого та поточного обслуговування в рамках наданих повноважень.
-Укладання та супровід договорів поставки продукції агрохолдингу з мережами супермаркетів.
-Розробка стратегії створення власної продукції під брендом.
-Аналіз сегмента ринку.
-Участь у тендерних процедурах.
-Участь у підготовці документів, що регламентують відносини між орендарями та Керуючого компанією.

Менеджер з продажу

from 04.2010 to 09.2013 (3 years 5 months)
«Бизнес-Групп», Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-управління товарними запасами (відстеження, аналіз, контроль залишків, ефективність продажів).
-Контроль платежів, термінів відвантаження товару, стандартів якості.
-Виконання планів продажів.
-Вирішення претензійних питань.
-Укладання та супровід договорів поставки продукції з мережами.

Регіональний менеджер з оренди та координації

from 08.2009 to 02.2010 (6 months)
«Украинский Ритеил», Донецьк (Роздрібна торгівля)

-забезпечення своєчасного заповнення орендних площ;
-моніторинг орендних ставок у регіоні, аналіз ринку;
-проведення необхідних заходів щодо пошуку орендарів;
-проведення переговорної роботи з потенційними орендарями до укладання договору;
-контроль виконання орендарями умов договорів оренди;
-виконання адміністративних функцій з вирішення конфліктів та спорів;
-участь у підготовці документів, що регламентують відносини між орендарями та Керуючого компанією

Education

НТУ "ХПИ"

Менеджмент ВЭД, факультет "Бизнес и финансы", Харьков
Higher, from 2002 to 2008 (6 years)

Knowledge and skills

Коммуникабельность Исполнительность Ведение CRM Работа с возражениями

Disability

3rd degree.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: