Resume from February 5, 2024 File

Інна

Керівник відділення банку

Age:
38 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ім'я та Прізвище: Інна Халаджи
Контактна інформація:
• Адреса:м. Дніпро
• Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• LinkedIn:
• Додатково: ВПО

Професійна Мета:
Мета — зайняти посаду Керівника відділення банку для забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів, ефективного управління персоналом та досягнення стратегічних цілей відділення.

Професійний Досвід: 15+ років в банківський сфері
Керівник Відділення premium-клієнтів в Головному офісі АТ КБ ПриватБанк
Місто Дніпро
2017-2022
• Ефективне управління роботою відділення та досягнення показників продажів.
• Керування фінансовою діяльністю, забезпечення виконання бюджетних планів.
• Розвиток стратегій залучення нових клієнтів та збереження існуючого портфелю.
Керівник відділення банку з обслуговування premium-клієнтів
АТ КБ ПриватБанк, Донецьк (2011-2017)
Персональний банкір premium-клієнтів
АТ КБ ПриватБанк, Донецьк (2006-2011)

Освіта:
Спеціаліст: Фінанси та банківська справа
Назва Університету Євпропейський університет фінансів, менеджменту та бізнесу, 2002р.

Навички:

• Знання законодавства у сфері банківського обслуговування,дорожні картки всіх продуктів та послуг банку.
• взаємодія з системами Visa/Mastercard - бренди карток Platinum, World Black Edition, Sinature, World Elite, Infinite, а також з світовими платіжними системами SWIFT, SEPA,термінові грошові перекази
• знання та вміння працювати в команді та концентрація на KPI
• залучення та обслуговування IT-компаній України - Проведення AML процедур.
• Робота с клієнтами: політичні діячі, блогери, інфлюєнсери, спортсмени, значущі постаті міста та країни, FATCHA та нерезидентами
• побудова відносин, комунікабельність, гнучкість, ініціативність,бажання та вміння вносити пропозиції щодо оптимізації бізнес-процесів-навички планування, самоорганізації, дисциплінованість
• досвід ведення проекту щодо врегулювання конфліктів
• відмінні навички етики спілкування у всіх каналах комунікацій
• вирішення проблем, проактивність, емоційний інтелект
• Обслуговування та підтримка клієнтів преміум сегмента, вміння вести переговори, переконувати, створювати,зміцнювати та відтворювати позитивний клієнтський досвід та NPS
• робота з digital-віддаленими клієнтами
• робота з персоналом: постановка завдань працівникам,мотивування, менторство, зворотній зв'язок, вміння прийматирішення, відповідальність за результат, вміння сформуватикоманду, вміння вирішувати конфлікти, рекрутинг, контроль реалізації завдань
• відмінна увага до деталей, робота в режимі багатозадачності
• ідеальний тайм менеджмент та планування часу, проактивне мислення, самоорганізованість, тактичне та стратегічне мислення
Мови:
• Українська (рідна).
• Англійська (високий рівень).
Soft Skills:
• Лідерство: Здатність мотивувати та керувати командою.
• Комунікаційні навички: Ефективна взаємодія з клієнтами та колегами.
• Стратегічне мислення: Розробка та впровадження стратегій для досягнення цілей.
• Рішучість: Здатність приймати важливі рішення в умовах високого тиску.

Зауваження:
Маю більше 15 років досвіду у сфері банківської діяльності, готова взяти на себе відповідальність за успішне функціонування та розвиток вашого відділення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: