Resume from April 9, 2024 PRO

Тетяна

Бухгалтер (єдиний)

Employment:
Part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Fastiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалет

from 06.2022 to 04.2023 (10 months)
Аптека, Вся Україна (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Ведення фінансової та управлінської звітності, підготовка та сдача податкової та статистичної звітності;
- Ведення та сдача звітів державного підприємства;
- Нараховувати та виплачувати заробітну плату найманим співробітникам;
- Ведення кадрового документообігу: особисті справи, накази, заяви, трудові книжки тощо;
-Формування та подання звітності РРО, ПРРО, каса, банківські операції;
- контроль касової дисципліни (РРО, касова книга, консультаціі співробітників);
-Реєстрація податкових накладних в ЄРПН, формування витягів з ЄРПН;
- забезпечення контролю обліку товарно-матеріальних цінностей та основних засобів;
- контроль платежів та взаєморазрахунків з постачальниками;
- моніторінг чинного законодавства та впровадження змін;

Головним бухгалтером (єдиним бухгалтером)

from 01.2016 to now (8 years 4 months)
Послуги бухгалтера дистанційно, Нова Каховка (Веду віддалено (дистанційно) бухгалтерські послуги в сфері рестораної діяльності (кафе, Бар, Ресторан), послуг салонів краси, будівельних послуг, торгівельної діяльності, виробничої діяльності.)

Шукаю роботу дистанційну або неповний робочий день.

Досвід роботи Головним бухгалтером 10 років. Загальний досвід роботи 19 років.
-Досвід ведення більш ніж однієї фізичної особи та юридичної особи.
- Знання 1С 7.7, 1С8.3 (УТП, УПП,ЗУП), ПО "Клієнт-Банк", Медок, Соната, Програма "FreeZvit", Poster POS спрощує ведення ресторанного бізнесу;
-Здійснюю повний контроль бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві;
Ведення фінансової та управлінської звітності, підготовка та сдача податкової та статистичної звітності;
-Формування та подання звітності РРО, ПРРО, каса, банківські операції, акциз, ПДВ;
-Реєстрація податкових накладних в ЄРПН, формування витягів з ЄРПН;
- Відкриття та Закриття ФОП;
- Формувати статтут підприємства;
- Стежити за змінами у чинному законодавстві та інформувати про це підприємця;
- Заповнювати книгу обліку доходів та витрат;
- Своєчасно перераховувати податки та збори як за підприємця, так і за найманих працівників;
- Нараховувати та виплачувати заробітну плату найманим співробітникам;
- Заповнювати та здавати до контролюючих органів декларації та розрахунки;
- Відповідати на запити податкової;
- Вести договірну роботу;
- Перераховувати гроші постачальникам за товар;
- Виписувати документи для покупців;
- Вести облік товарних запасів;
- Контролювати своєчасність надходження від покупців;
- Вести облік надходження товару, обробляти та систематизувати документи, що підтверджують його придбання.

Education

Херсонскій національний технічний університет

Бухгалтерський облік та аудит, Херсон
Higher, from 2003 to 2006 (3 years)

Additional education and certificates

Новокаховський Приладобудівний технікум. Факультет "Бухгалтерский облік"

2000-2003

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Клієнт-Банк Email Бухгалтерський облік FreeZvit Google Sheets Google Poster Ведення бухгалтерії ФОП POS

Additional information

Особливі якості:
-Аналітичне мислення;
-Комунікабільність;
- Відповідальність;
- Прагнення до вдосконалення своїх знань та навичок;
-Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: