Ірина
Економіст, логіст, асистент директора, фахівець з закупок
- Age:
- 38 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8564852
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Місце народження: м. Київ
Дата народження: 13.05.1986р. Вік: 36 років
Сімейний стан: заміжня, дітей не маю
Освіта:
2010р.-2011р. - Національний університет біоресурсів і природокористування України.
Диплом магістра за спеціальністю «Економіка підприємства».
Досвід роботи:
01.12.2004р. – 01.04.2005р. - ТОВ «Крокус». Юридична назва мережі салонів краси та мережі фото сервісу. Посада секретаря-референта: допомога керівнику у всьому, організація життєдіяльності офісу та його працівників на робочих місцях, закупка та розподіл канцелярських та інших товарів, пошук та налагодження зав’язків з новими клієнтами, складання фінансових звітів за допомогою зведених таблиць на основі зібраних мною даних в різних розрізах, організація та контроль роботи прибиральників та кур’єрів.
01.04.2005р. – 04.03.2006р. – ТОВ «Крокус». Посада бухгалтера-касира: Касові операції, підготовка звітів по надходженню-видаткам коштів, банківські операції в "Клієнт-Банк": реєстрація та проведення платежів, формування виписок по надходженню коштів. Початкова бухгалтерська документація.
02.04.2007 – 15.08.2008р. – ТОВ «Компанія Кристал». Організація по постачанню
стоматологічного обладнання і медичних препаратів іноземного виробництва. Посада бухгалтера: збір, складання товару по замовленню для клієнтів, складський облік, проведення інвентаризації. Внесення номенклатури товару до бази та ведення розрахунків в 1С.
01.09.2008р. – 31.01.2009р. ТОВ «Грасс». Організація по постачанню іноземної парфумерної продукції у відомі магазини по всій України. Посада заступника головного бухгалтера: номенклатурний та складський облік в 1С, робота в системі «Клієнт-Банк», проведення звірок з постачальниками, допомога при складанні та перевірці балансу підприємства, початкова бухгалтерська документація. Також за сумісництвом обов’язки спеціаліста відділу кадрів: ведення справ працівників фірми, трудових книжок
23.02.2009р. – 03.05.2016р. ДУ «Національний інститут хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова» НАМН України. Посада провідного економіста апарату управління: розрахунок собівартості та кінцевої вартості послуг, складання актів виконаних робіт на основі аналізу історії хвороб пацієнтів. Робота зі страховими компаніями: складання та аналіз договорів, проведення взаєморозрахунків та звірок, контроль по оплаті та заборгованості. Складання планових та фактичних кошторисів, статистична звітність, економічний аналіз попередніх періодів та ін.
23.05.2016р. – 15.02.2022р. ТОВ «Медицина ВМ». Посада економіста. Спеціаліст по розрахунку платних послуг: розрахунок проекту тарифів на послуги, аналіз виконаних та поточних робочих процесів, складання звітів. Складання та ведення договірної документації із замовниками, контроль розрахунків по договорам, проведення звірок по оплаті договорів. Ведення робочих процесів в bitrix24, ведення переговорів з великою кількістю клієнтів, щодо розрахунку послуг та юридичної документації, Підбір, консультування та навчання персоналу.
Спеціаліст з тендерних закупівель: складання та ведення тендерної документації, проведення та контроль процесів тендерних закупівель в ролі учасника від імені юридичного обличчя на електронних майданчиках E-Tender, Prozorro.
Помічник директора. Виконання будь-яких завдань, як робочих, так і особистих: організація і допомога при проведенні виїзних семінарів, бронювання квитків, знаходження контактів, ділове листування від імені директора, організація робочого дня керівника, організація робочих та особистих заходів, пошук актуальних презентів, відправка та отримання посилок і т.ін.
Власна характеристика:
Порядна, зібрана, тактовна, комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку і професії, швидко навчаюсь, направлена на результат при виконанні завдань.
Впевнений користувач Microsoft Office: Word, Excel (зведені таблиці, формули), Outlook, PowerPoint. Маю досвід по роботі з персоналом (підбір, навчання). Маю досвід у відділі логістики (пошук та підпір клієнтів, заключення договорів та контроль робочих процесів з ними). Маю досвід роботи комірником та комплектувальником. Маю досвід роботи в програмах Актив +, Парус, 1С, bitrix24
Маю диплом про закінчення курсів з логістики ЗЕД «Логістика ЗЕД».
Очікувана з/п: від 15,000,00 грн.
Тел.:[
Viber: [
More resumes of this candidate
17 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Економіст, спеціаліст по розрахунку платних послуг, спеціаліст з тендерних закупівель, ТОВ "Медицина ВМ", 5 years 9 months
- Провідний економіст, ДУ «Національний інститут хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова» НАМН України, 7 years 3 months
Similar candidates
Секретарь, помощник руководителя, логист, офис-менеджер
35000 UAH, Kyiv
Заступник директора відділення банку, асистент керівника, економіст
Kyiv, Sofiivska Borshchahivka, Remote
Помощник руководителя, администратор, офис-менеджер, товаровед, кассир
25000 UAH, Kyiv
Асистент керівника, помічник економіста, фінансиста
20000 UAH, Kyiv
Помощник руководителя, офис-менеджер, логист
15000 UAH, Kyiv, Remote
Менеджер проектів, помічник керівника, економіст, фахівець по тендерам
Kyiv