Resume from November 17, 2022 PRO

Валерія

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник бухгалтера, 13 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 10.2015 to 05.2022 (6 years 7 months)
ПП «Хімтехпром ЛВ», Київ (Продаж двосторонніх клейких стрічок для виробництва)

• прийом та розподіл вхідних/вихідних дзвінків та кореспонденції;
• оперативний пошук необхідної інформації у мережі Інтернет та підбір персоналу;
• робота у програмі 1С підприємство: рахунки, видаткові та податкові накладні, дорожні листи (списання бензину), акти;
• робота з оргтехнікою та офісними програмами: Windows, Microsoft Office (Word, Excel), Internet, Outlook;
• підтримка зв'язку з існуючими клієнтами, а також залучення нових;
• формування реєстру договорів з контрагентами;
• робота з сайтом компанії;
• виписка довіреностей, наказів, складання таблиць;
• робота з логістичними компаніями та митницею;
• виконання доручень керівника, підтримка життєдіяльності офісу.

Адміністратор / продавець - консультант

from 09.2009 to 08.2015 (5 years 11 months)
Магазин шкіргалантереї у ФОП на єдиному податку без оформлення трудової книжки, Київ (Продаж шкіргалантереї (сумки, ремені, гаманці))

• консультування та продаж товару;
• заповнення та здавання звітів до податкової та ПФ з ФО на єдиному податку.

Молодший фахівець

from 08.2009 to 09.2009 (1 month)
ПАТ «ОТП-Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• реєстрація та обробка пошти;
• розподіл та пакування листів;
• ведення таблиць реєстрації;
• робота з Укрпоштою.

Адміністратор офісу

from 07.2007 to 06.2009 (1 year 11 months)
ТОВ "Валдіма" (переведення з ДП "Фауга"), Київ (Продаж та встановлення дверей, воріт, вікон)

• проведення телефонних переговорів;
• пошук інформації в Інтернеті;
• одержання, відправлення та реєстрація пошти;
• робота з логістичними компаніями та митницею;
• виписка довіреностей та дорожніх листів;
• складання звітів та ведення касових книжок;
• здача бухгалтерських звітів.

Адміністратор офісу

from 12.2004 to 07.2007 (2 years 7 months)
Дочірнє підприємство "Фауга", Київ (Продаж та встановлення дверей, воріт, вікон)

• проведення телефонних переговорів;
• пошук інформації в Інтернеті;
• одержання, відправлення та реєстрація пошти;
• робота з логістичними компаніями та митницею;
• виписка довіреностей та дорожніх листів;
• складання звітів та ведення касових книжок;
• здача бухгалтерських звітів.

Секретар - помічник бухгалтера

from 10.2001 to 11.2004 (3 years 1 month)
Приватне підприємство "МіР", Київ (Оптовий продаж морозива)

• проведення прибуткових документів;
• виписка дорожніх листів;
• ведення книг податкових накладних;
• отримання відправлення та реєстрація пошти;
• здавання звітів.

Оператор ЕОМ

from 03.1999 to 06.1999 (3 months)
Дитяча клінічна лікарня 2, Київ (Медична діяльність)

• формування електронних таблиць;
• обробка текстів;
• ведення бази даних.

Education

Професійно-технічне училище 40

Оператор ПК зі знанням бухгалтерського обліку, Київ
Specialized secondary, from 1996 to 1999 (3 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Outlook Windows 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Робота з офісним обладнанням - факс, ксерокс, принтер, сканер.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Пунктуальність, відповідальність, акуратність, доброзичливість, комунікабельність, старанність.
Швидке навчання, уміння та бажання працювати.

Бажано правий берег.

P.S. - величезне прохання мережевий маркетинг, дистриб'юторство, продаж по телефону НЕ пропонувати!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: