Олена
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Irpin, Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8814057
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Місце проживання:Буча,Київ
Вік:31 рік
Контактна інформація: тел.[
ел.адреса:[
Освіта: Незакінчена вища
2007-2011 р.- Київський інститут соціальних та культурних зв’язків ім. св. Княгині Ольги, бакалавр.
Спеціальність: культуролог.
Вища
2011-2012 р.- Міжрегіональна Академія управління персоналом, магістр.
Спеціальність: менеджер з адміністративної діяльності.
Досвід роботи:
2012-2016 р.- помічник заступника директора ВП НУБіП «Ірпінський економічний коледж».
До моїх обов’язків входило:
робота з документами (діловодство);
прийом та розподіл дзвінків;
прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
участь в організації різних масових заходів;
підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
ведення ділового листування;
ведення електронного документообігу;
робота з оргтехнікою, міні АТС;
замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
2016-2019 р.- менеджер у сфері оцінки майна ТОВ «Центр незалежних експертиз».
Функціональні обов’язки:
складання звітів оцінки майна;
консультація та ведення клієнтів у сфері оцінки майна;
ведення документообігу;
робота з системою CRM,таблицями Excel;
2019-2019 р. (червень-вересень) - методист медичного інституту Київського міжнародного університету.
Функціональні обов’язки:
- організація та планування навчально-методичної та виховної роботи закладу;
- методична допомога керівникам у розробці та вдосконаленні навчальних програм, змісту, форм та методів навчально-виховного процесу;
- розробка необхідної навчально-методичної документації закладу;
- надання консультативної допомоги педагогам у підготовці до педагогічних рад, відкритих занять, тощо.
2019-2022 р.- секретар, менеджер у сфері оцінки майна та технічної інвентаризації ТОВ «Картівал».
Посадові обов’язки:
- ведення документообігу;
- робота з різними програмами у сфері оцінки;
- консультація та ведення клієнтів;
- відповідальність за щомісячну касову звітність;
- підбір персоналу;
- відповідальність за службу доставки;
- замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
Професійні навички:
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
- знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
- грамотна усна і письмова мова;
- знання основ діловодства та документообігу;
- навички забезпечення життєдіяльності офісу;
- знання іноземних мов: українська - рідна; російська- вільно володію;
Особисті якості: комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, стресостійка, доброзичлива, люблю бути корисна людям, швидко навчаюсь новому.
Ціль:навчатися новому або удосконалювати, розвивати свої навички в набутому.
More resumes of this candidate
Irpin, Kyiv, Bucha
П.І.П.:Вороніна Олена Олександрівна Місце проживання:Буча,Київ Вік:31 рік Контактна інформація: тел. ел.адреса: Освіта: Незакінчена вища 2007-2011 р.- Київський інститут соціальних та культурних зв’язків ім....
Similar candidates
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Kyiv
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент, personal assistant
Kyiv
Помічник керівника, асистент офіс-менеджера
Kyiv
Персональный помощник руководителя, администратор, менеджер по продажам
25000 UAH, Kyiv, Remote
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 UAH, Kyiv
Заместитель руководителя, помощник директора, менеджер
7000 UAH, Kyiv, Zhytomyr
,
more 5 cities