Resume from June 16, 2023 File

Олена

Адміністратор, офіс-менеджер, секретар

Age:
33 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

П.І.П.:Вороніна Олена Олександрівна
Місце проживання:Буча,Київ
Вік:31 рік
Контактна інформація: тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
ел.адреса:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: Незакінчена вища
2007-2011 р.- Київський інститут соціальних та культурних зв’язків ім. св. Княгині Ольги, бакалавр.
Спеціальність: культуролог.
Вища
2011-2012 р.- Міжрегіональна Академія управління персоналом, магістр.
Спеціальність: менеджер з адміністративної діяльності.
Досвід роботи:
2012-2016 р.- помічник заступника директора ВП НУБіП «Ірпінський економічний коледж».
До моїх обов’язків входило:
робота з документами (діловодство);
прийом та розподіл дзвінків;
прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
участь в організації різних масових заходів;
підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
ведення ділового листування;
ведення електронного документообігу;
робота з оргтехнікою, міні АТС;
замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
2016-2019 р.- менеджер у сфері оцінки майна ТОВ «Центр незалежних експертиз».
Функціональні обов’язки:
складання звітів оцінки майна;
консультація та ведення клієнтів у сфері оцінки майна;
ведення документообігу;
робота з системою CRM,таблицями Excel;
2019-2019 р. (червень-вересень) - методист медичного інституту Київського міжнародного університету.
Функціональні обов’язки:
- організація та планування навчально-методичної та виховної роботи закладу;
- методична допомога керівникам у розробці та вдосконаленні навчальних програм, змісту, форм та методів навчально-виховного процесу;
- розробка необхідної навчально-методичної документації закладу;
- надання консультативної допомоги педагогам у підготовці до педагогічних рад, відкритих занять, тощо.
2019-2022 р.- секретар, менеджер у сфері оцінки майна та технічної інвентаризації ТОВ «Картівал».
Посадові обов’язки:
- ведення документообігу;
- робота з різними програмами у сфері оцінки;
- консультація та ведення клієнтів;
- відповідальність за щомісячну касову звітність;
- підбір персоналу;
- відповідальність за службу доставки;
- замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
Професійні навички:
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
- знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
- грамотна усна і письмова мова;
- знання основ діловодства та документообігу;
- навички забезпечення життєдіяльності офісу;
- знання іноземних мов: українська - рідна; російська- вільно володію;
Особисті якості: комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, стресостійка, доброзичлива, люблю бути корисна людям, швидко навчаюсь новому.
Ціль:навчатися новому або удосконалювати, розвивати свої навички в набутому.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: