Resume from April 25, 2024 File

Євгенія

Діловод, адміністратор, офіс-менеджер

Age:
34 years
City of residence:
Boryspil
Ready to work:
Boryspil, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Досвід роботи:

Листопад 2022 – лютий 2024 – ПрАТ «Київстар»
Посада: Адміністратор бази даних

Професійні навики та обов’язки:
знання та розуміння архітектури СУБД PostgreSQL, Oracle, MariaDB, MySQL;
розгортання та базова підтримка СУБД PostgreSQL, Oracle, MariaDB, MySQL на
операційній системі Oracle Linux 8, налаштування реплікації, backup та автостарту
зазначених СУБД, налаштування парольної політики, робота з користувачами
(створення, підтримка, розмежування прав доступу до об’єктів СУБД), робота з
інцидентами.
Використовувала у роботі: TOAD 12.10, pgAdmin, MobaXterm, OEM, HP Service
Manager, Oracle Identity Manager (OIM), Putty, Password Safe.
Ільїна Євгенія Листопад 2021 – травень 2022 – ТОВ «Системні інформаційні рішення Д»
Посада: Адміністратор бази даних (junior)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Професійні навики та обов’язки:
[open contact info](look above in the "contact info" section) навчання та поглиблення знань щодо структури, розгортання та налаштування
Ievgeniya Ilina СУБД Oracle, робота з інцидентами, базова підтримка роботи
СУБД, робота з користувачами.
Освіта: Використовувала у роботі: TOAD 12.10, OEM, HP Service Manager, Putty, Password
Вища Safe.
Черкаський державний технологічний
Вересень 2019 – листопад 2021 - Державний архів Київської області.
університет, магістр з економіки Посада: Головний спеціаліст відділу формування НАФ та діловодства.
підприємства.
Професійні навики та обов’язки:
Додаткова освіта: контроль за роботою діловодних та архівних служб підприємств, установ,
- Курси НЦ „Курсор” DBA Oracle (лютий організацій Київської області, які є джерелами комплектування державного
2022 року). архіву. Проведення упорядкування документів підприємств, організацій, установ
та їх підготовка до передавання на державне зберігання до архівної установи.
- Курс Школи фотографії Едуарда Крафта
Жовтень 2013 – листопад 2019 – Державний архів Київської області.
„Предметна та рекламна фотозйомка”
Посада: Завідувач сектору організаційно-аналітичної роботи та діловодного
(січень –лютий 2021 року).
забезпечення.
- Курс Київської школи фотографії Професійні навики та обов’язки:
„Основи фотографії” (жовтень – листопад забезпечення чіткої організації ведення діловодства відповідно до номенклатури
2019 року). справ та Інструкції з діловодства;
забезпечення організації та проведення засідань колегії та науково-методичної
- Курси бухгалтерського обліку ПП ради;
„Навчально-сертифікаційний центр” методичне керівництво за складанням перспективних та поточних планів роботи,
(червень – липень 2011 року). забезпечення контролю за їх виконанням;
забезпечення прийому, реєстрації вхідної (вихідної) кореспонденції
- Курси Східноєвропейського університету (за допомогою електронної системи реєстрації АСКОД) та подальше її
економіки та менеджменту (м. Черкаси) супроводження;
„Комп’ютерне забезпечення офісної забезпечення контролю за підготовкою та своєчасним виконанням документів;
діяльності” (вересень – липень 2004 складання протоколів засідань колегії та науково-методичної ради;
року). виконання секретарських обов’язків.

Особисті якості: Жовтень 2011 – жовтень 2013 - Департамент інвестиційно-інноваційної
Відповідальна, цілеспрямована, політики та зовнішньоекономічних зв’язків Черкаської обласної
наполеглива, швидко навчаюсь, державної адміністрації
комунікабельна, командний гравець. Посада: Головний спеціаліст відділу розвитку туризму та іміджевої
Заміжня, маю доньку. Маю водійські діяльності
права категорії В.
Хобі – фотографія. Професійні навики та обов’язки:
участь у підготовці та реалізації регіональних програм у сфері туризму;
ведення офіційного документообігу та листування;
підготовка регіональних стендів та рекламно-презентаційних матеріалів для
представлення економічного, промислового, туристичного потенціалу на
регіональних, національних та міжнародних виставкових заходах;
аналіз розвитку туристичної та іміджевої діяльності в області;
формування та зведення державної статистичної звітності у сфері туризму.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: