Resume from February 27, 2024 PRO

Ірина

Фінансист, помічник фінансиста

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
45 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Касир

from 07.2023 to now (10 months)
Будмен, Харків (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

Обслуговування покупців на касі.

Інкасація готівки.

Оформлення документів та розрахунок клієнтів при повернені товару.

Фінансист

from 05.2020 to 08.2022 (2 years 3 months)
ТОВ Рахуба, Харків (Маркетинг, реклама, PR)

Досягнення:
Розробка фінансового планування та фінансової звітності для власників бізнесу з усіх напрямків діяльності компанії (в тому числі партнерських) в Google Sheets
Обов’язки:
Підготовка шаблону для фінансового планування керівників.
Розробка чек-листів керівникам по коректній роботі з фінансовою програмою.
Затвердження фінансових результатів із власником.
Підготовка фінансової програми до наступного місяця.
Взаємодія з відділом продажів стосовно питань надходження оплат.
Нарахування заробітної плати згідно мотивацій.
Автоматизація нарахування заробітної плати.
Розробка фінансової програми для направлення Відеопродакшн.

Фінансист, Team Lead документознавців, Документознавець

from 09.2017 to 04.2020 (2 years 7 months)
ФОП Воєводін О.С. (Міжнародна мережа кав’ярень My Coffee, відкриття кофеєн під керівництвом франчайзі), Харків (Приватні особи)

Досягнення:
Розробка та впровадження системи фінансового планування в компанії по напрямкам: дистрибуція, відділ продажу франшиз, відкриття торгових точок франчайзі.
Керівництво проєктами "Розробка посадових інструкцій", "Розробка тренінгу Бариста"
Обов’язки:
Комунікація з керівниками стосовно своєчасного та корректного внесення данних до фінансової програми (ФП).
Розробка чек-листів для керівників по роботі з ФП.
Підготовка фінансової програми до наступного місяця.
Опис етапів проведення тренінгів для франчайзі: внутрішнє навчання професії бариста та зовнішне.
Проведення навчання згідно з розробленою методикою.
Розробка посадових інструкцій на всі посади компанії, крім ТОПів.
Участь у описі етапів відкриття кав’ярень

Викладач / старший викладач

from 09.2006 to 08.2017 (10 years 11 months)
Харківський університет Повітряних сил ім. І.Кожедуба, Харків (Освіта, наука)

Обов’язки:
Розробка та проведення усіх видів занять з дисциплін: Інформатика, основи програмування, Бази даних, Чисельні методи інформатики, Об’єктно-орієнтоване програмування.
Розробка навчальних та робочих програм.
Розробка методичної документації з дисциплин.
Ведення документації кафедри: протоколи засідання кафедри, табель виходу на роботу співробітників, індивідуальні плани, акти списання робіт студентів.
Участь у проведенні наукових конференцій, написання доповідей, тез, статей.

Бухгалтер, касир

from 02.1997 to 10.2000 (3 years 8 months)
ВАТ «Новокахівський хлібозавод», Нова Каховка (Харчова промисловість)

Ведення касової документації (касова книга, прибуткові та видаткові ордери, платіжні відомості, чекові кижки).
Прийом, видача та інкасація коштів у касі підприємства.
Ведення обліку товарів на складі (обробка первинної документації, складська книга).
Ведення обліку постачальників товарів та сировини (обробка первинної документації, облік дебіторської та кредиторської заборгованості).
Ведення обліку сировини кондитерського цеху.
Інвентаризація магазинів та цехів заводу.

Education

Харківський університет Повітряних Сил ім. І.Кожедуба.

Факультет інформаційних та технічних систем, Харьков
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Новокаховський електромеханічний технікум

Назва спеціальності: Економіка підприємства, Новая Каховка
Specialized secondary, from 1993 to 1996 (3 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Ведення архіву Робота з великим обсягом інформації

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

CRM Bitrix24 – ведення проєктів, постановка задач, контроль терминів виконання, адміністрування груп.
Знання Google документів: Google Sheets, Docs, Forms (В тому числі вмію налаштовувати доступи різним користувачам під різні задачі у Google Sheets)
Працюю з великим обсягом інформації.
Вмію систематизувати великий обсяг інформації.
Вмію встановлювати приоритетність задач.
Маю навички інтерв’ювання керівників щодо вимог та результату проєкту

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: