Резюме від 27 лютого 2024 PRO

Ірина

Фінансист, помічник фінансиста

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир

з 07.2023 по нині (10 місяців)
Будмен, Харків (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

Обслуговування покупців на касі.

Інкасація готівки.

Оформлення документів та розрахунок клієнтів при повернені товару.

Фінансист

з 05.2020 по 08.2022 (2 роки 3 місяці)
ТОВ Рахуба, Харків (Маркетинг, реклама, PR)

Досягнення:
Розробка фінансового планування та фінансової звітності для власників бізнесу з усіх напрямків діяльності компанії (в тому числі партнерських) в Google Sheets
Обов’язки:
Підготовка шаблону для фінансового планування керівників.
Розробка чек-листів керівникам по коректній роботі з фінансовою програмою.
Затвердження фінансових результатів із власником.
Підготовка фінансової програми до наступного місяця.
Взаємодія з відділом продажів стосовно питань надходження оплат.
Нарахування заробітної плати згідно мотивацій.
Автоматизація нарахування заробітної плати.
Розробка фінансової програми для направлення Відеопродакшн.

Фінансист, Team Lead документознавців, Документознавець

з 09.2017 по 04.2020 (2 роки 7 місяців)
ФОП Воєводін О.С. (Міжнародна мережа кав’ярень My Coffee, відкриття кофеєн під керівництвом франчайзі), Харків (Приватні особи)

Досягнення:
Розробка та впровадження системи фінансового планування в компанії по напрямкам: дистрибуція, відділ продажу франшиз, відкриття торгових точок франчайзі.
Керівництво проєктами "Розробка посадових інструкцій", "Розробка тренінгу Бариста"
Обов’язки:
Комунікація з керівниками стосовно своєчасного та корректного внесення данних до фінансової програми (ФП).
Розробка чек-листів для керівників по роботі з ФП.
Підготовка фінансової програми до наступного місяця.
Опис етапів проведення тренінгів для франчайзі: внутрішнє навчання професії бариста та зовнішне.
Проведення навчання згідно з розробленою методикою.
Розробка посадових інструкцій на всі посади компанії, крім ТОПів.
Участь у описі етапів відкриття кав’ярень

Викладач / старший викладач

з 09.2006 по 08.2017 (10 років 11 місяців)
Харківський університет Повітряних сил ім. І.Кожедуба, Харків (Освіта, наука)

Обов’язки:
Розробка та проведення усіх видів занять з дисциплін: Інформатика, основи програмування, Бази даних, Чисельні методи інформатики, Об’єктно-орієнтоване програмування.
Розробка навчальних та робочих програм.
Розробка методичної документації з дисциплин.
Ведення документації кафедри: протоколи засідання кафедри, табель виходу на роботу співробітників, індивідуальні плани, акти списання робіт студентів.
Участь у проведенні наукових конференцій, написання доповідей, тез, статей.

Бухгалтер, касир

з 02.1997 по 10.2000 (3 роки 8 місяців)
ВАТ «Новокахівський хлібозавод», Нова Каховка (Харчова промисловість)

Ведення касової документації (касова книга, прибуткові та видаткові ордери, платіжні відомості, чекові кижки).
Прийом, видача та інкасація коштів у касі підприємства.
Ведення обліку товарів на складі (обробка первинної документації, складська книга).
Ведення обліку постачальників товарів та сировини (обробка первинної документації, облік дебіторської та кредиторської заборгованості).
Ведення обліку сировини кондитерського цеху.
Інвентаризація магазинів та цехів заводу.

Освіта

Харківський університет Повітряних Сил ім. І.Кожедуба.

Факультет інформаційних та технічних систем, Харьков
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Новокаховський електромеханічний технікум

Назва спеціальності: Економіка підприємства, Новая Каховка
Середня спеціальна, з 1993 по 1996 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Office Ведення архіву Робота з великим обсягом інформації

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

CRM Bitrix24 – ведення проєктів, постановка задач, контроль терминів виконання, адміністрування груп.
Знання Google документів: Google Sheets, Docs, Forms (В тому числі вмію налаштовувати доступи різним користувачам під різні задачі у Google Sheets)
Працюю з великим обсягом інформації.
Вмію систематизувати великий обсяг інформації.
Вмію встановлювати приоритетність задач.
Маю навички інтерв’ювання керівників щодо вимог та результату проєкту

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: