Вячеслав
Керуючий готелем
- Age:
- 32 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9048750
Work experience
Керуючий готелем
from 04.2023 to now
(1 year 2 months)
Ark Palace Hotel, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
- Забезпечення належної роботи всіх підрозділів готелю
- Координація взаємодій з іншими службами готелю
- Ведення звітності
- Залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів
- Укладання договірних відносин із новими партнерами
- Налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- Застосування динамічного ціноутворення
- Розробка маркетингової стратегії розвитку готелю
- Планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- Контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
Керівник відділу продажу
from 07.2022 to 03.2023
(8 months)
BRG (Business Regency Group), Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
- організація продуктивної та результативної роботи відділу продажу та бронювання
- встановлення KPI для відділу
- аналіз та прогнозування доходності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- застосування динамічного ціноутворення
- розробка маркетингової стратегії розвитку готелів
Керівник відділу корпоративних продажів
from 01.2021 to 07.2022
(1 year 6 months)
Отель Аквапарк Затока, Вся Україна (Готельно-ресторанний бізнес)
- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами
Керуючий готелем
from 06.2020 to 10.2020
(4 months)
Готель "Черное Море" Бугаз, Грибівка (Готельно-ресторанний бізнес)
- Забезпечення належної роботи всіх підрозділів готелю
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- ведення звітності
- планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
Керівник відділу продажу
from 04.2016 to 06.2020
(4 years 2 months)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- організація продуктивної та результативної роботи відділу продажу та бронювання
- встановлення KPI для відділу
- мотивація та заохочення співробітників ВБ
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами
- залучення нових об'єктів розміщення для організації посередницької (агентської) діяльності для продажу
Керівник служби прийому і розміщення
from 04.2016 to 10.2019
(3 years 6 months)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- забезпечення належної роботи СПіР (контроль роботи служби прийому та розміщення з обслуговування гостей, щодо їх реєстрації та розміщення)
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- навчання та введення на посаду нових співробітників СПіР
- Мотивація співробітників СПіР
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
- Управління конфліктними ситуаціями
- Контроль роботи служби сервісу
- Здійснення контролю за роботою зі скаргами гостей
Менеджер служби прийому і розміщення
from 04.2014 to 04.2016
(2 years)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- забезпечення роботи з ефективного та культурного обслуговування/поселення гостей, створення для них комфортних умов
- контроль за своєчасною підготовкою номерів до прийому гостей
- інформування гостей про послуги готелем, а також контроль за їх виконанням
- прийом та оформлення необхідних документів
- вжиття заходів щодо усунення конфліктних ситуацій
- робота з касою та дотримання касової дисципліни
Менеджер відділу бронювання
from 02.2014 to 04.2016
(2 years 2 months)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- дотримання стандартів телефонної та письмової комунікації з гостями у процесі обслуговування вхідних звернень та заявок
- виконання стандартів роботи на всіх етапах створення та ведення угоди
- продаж/бронювання згідно скрипту, а також усім етапам продажів
Education
Одеський Національний Економічний Університет
Маркетинг, Одеса
Higher, from 2015 to 2016 (1 year)
Освіту здобуто за програмою "Українська ініціатива".
Одеський Національний Економічний Університет
Туризмознавство, Одеса
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)
Additional education and certificates
"Побудова відділу продажів", Бізнес Конструктор, К. Куницький
2016, 3 дні
"Систематизація бізнесу", Бізнес Конструктор, К. Куницький
2017, 2 дні
"Побудова ефективного відділу продажу", BST consulting, І. Сокуренко
2017, 5 днів
"Ефективне управління конфліктом", Гостинність у деталях, С. Карлова
2016, 1 день
"Бездоганний сервіс", Гостинність в деталях, Т. Загнітна
2016, 1 день
"Інтернет-маркетинг для готелю", Гостинність у деталях, М. Кудінова
2016, 1 день
"OLOS-Підхід в активних продажів", OLOS ACADEMY, А. Шуліка
2020, 3 дні
"Переговори. Практикум щодо абсолютної переконливості", OLOS ACADEMY, Є. Маневич
2020, 7 днів
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — above average
- Russian — fluent
Additional information
Є досвід у:
- написання книг стандартів по роботі СПіР
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2C
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2B
- впровадженні ISO9001 в готелі
- Участь на внутрішніх/міжнародних виставках з презентацією готелю
- виступи та презентації готелю перед потенційними партнерами на різних івентах
- Проведення ділових зустрічей
Про себе:
- Клієнтоорієнтованість
- Доброзичливість
- Орієнтація на результат
- Системність
More resumes of this candidate
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
- Керівник відділу продажу, BRG (Business Regency Group), 1 year 11 months
Similar candidates
Администратор отеля, медицинского центра, ЖК, новостроя, консьерж
13000 UAH, Odesa
Адміністратор готелю, ресторану
30000 UAH, Odesa
Адміністратор готелю
30000 UAH, Odesa
Hotel administrator
Odesa, Uzhhorod, Mukachevo
CEO, генеральний директор готелю, керуючий готельним комплексом
Odesa, Dnipro
,
more 4 cities
Адміністратор готелю
Odesa